کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود + آموزش افتتاح حساب در بلوبانک

بلوبانک یک بانک دیجیتال است که همه‌ی عملیات بانکداری روی اپلیکیشن آن و کاملا به صورت آنلاین انجام می‌شود. شما با استفاده از کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود که در این مطلب ارایه شده است به راحتی افتتاح حساب در بلوبانک را انجام دهید.

در حال حاضر افتتاح حساب در این سیستم تنها با داشتن کد معرف بلوبانک امکان‌پذیر است. با داشتن کد دعوت بلوبانک می‌توانید به صورت رایگان افتتاح حساب بلوبانک را انجام دهید. با داشتن حساب بلوبانک امکان انجام تراکنش‌های بانکی، خرید شارژ، پرداخت قبض و به طور کلی تمام عملیات بانکی آن هم بدون نیاز به داشتن رمز پویا برای شما فراهم می‌شود. 

ما با ارایه‌ی کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود در این مطلب، به صورت رایگان افتتاح حساب بلوبانک را برای شما فراهم کرده‌ایم.

بهتر است بدانید، در حال حاضر بلوبانک برای شما امکان بازگشت وجه از بابت خرید از فروشگاه‌های منتخب و هم‌چنین امکان حسابداری شخصی را فراهم کرده است.

  • کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود: MGFZGI

بلوبانک چیست؟

بلو بانک نخستین نئوبانک ایرانی است که در ۱ سال آغازین خود توانست بیش از نیم میلیون کاربر جذب کند!

بلو بانک زیر نظر بانک سامان در سال ۱۳۹۸ آغاز به کار کرد و دلیل محبوب شدن این بانک از نظر من سادگی آن است.

اپلیکیشن بلو بانک شما را از مراجعه به بانک راحت می‌کند و هر کاری که داشته باشید از قبیل سوزاندن کارت دریافت کارت بانکی جدید و.. می‌توانید در خانه و دذر اپ بلو بانک آن را به انجام برسانید.

اما فارغ از اینکه بلو بانک یک نئوبانک است و این دلیل محبوبیت آن شده است دلیلی قاطع‌تر وجود دارد که یک روش مدرن بازاریابی است که بلو بانک از آن استفاده نمود.

دوستان خودت را دعوت کن بهت پول می‌دم!

بله درست حدس زدید، منظور بخش کد معرف در بلو بانک است که هر کاربر می‌تواند با معرفی دوستان و افراد جدید به بلوبانک و ثبت‌نام آن‌ها با کد معرف مبلغ ۳۰۰ هزار ریال هدیه دریافت کند که در شرایطی این کد معرف نامحدود شده و مبلغ هدیه نیز در این صورت خیلی بیشتر خواهد شد.

بهتر است بدانید که تمامی مراحل ثبت نام و احراز هویت برای افتتاح حساب بلوبانک به صورت غیرحضوری و آنلاین انجام می‌گیرد و پس از عضویت می‌توانید با معرفی بلوبانک با استفاده از کد معرف اختصاصی خود به هر یک از دوستان‌تان 30 هزار تومان هدیه بگیرید. پس همین حالا شروع کنید و برای دانلود مستقیم اپلیکیشن بلوبانک بر روی این لینک کلیک نمایید.

برای اطمینان خاطر در نظر داشته باشید که تمامی سپرده‌های مشتریان در بلوبانک، نزد بانک سامان نگهداری می‌شوند و وجوه مشتریان مورد تضمین صندوق ضمانت سپرده‌های بانکی در بانک مرکزی است. بر همین اساس نیز کارت‌های بانکی بلو، با پیش شماره کارت‌های بانک سامان (۸۶-۶۲۱۹) صادر می‌شوند.

در واقع اتصال بلوبانک به شبکه‌های سراسری بانکی و پرداختی (شتاب و شاپرک)، از مسیر سوییچ‌های بانک سامان و با نظارت این بانک صورت می‌گیرد.

  • کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود: MGFZGI

آموزش افتتاح حساب در بلوبانک

با آموزش افتتاح حساب در بلوبانک در کمتر از 7 دقیقه می‌توانید افتتاح حساب خود در بلوبانک را انجام بدهید و پس از 24 الی 72 ساعت حساب فعال در بلوبانک داشته باشید و کارت بانکی خود را نیز به صورت رایگان در محل سکونت یا کار خود تحویل بگیرید.

آموزش ویدیویی افتتاح حساب در بلوبانک

  • کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود: MGFZGI

آموزش گام به گام افتتاح حساب در بلوبانک‏

و اما مراحل باز کردن حساب و استفاده از کد دعوت بلوبانک در فاز فعلی که فاز قبل از رونمایی عمومی از بلوکارت هست، بسیار آسان است و کافی است ابتدا دوستی را پیدا کنید که در بلوبانک حساب داشته باشد تا برای شما از داخل اپلیکیشن دعوت‌نامه ارسال کند، سپس با دانلود و نصب اپلیکیشن بلوبانک می‌توانید با طی کردن مراحل زیر، در کمتر از ۷ دقیقه حساب خود را در بلوبانک باز کنید.

توجه داشته باشید برای باز کردن حساب در بلوبانک، به اصل کارت ملی (برای کارت‌های ملی قدیمی کد رهگیری درخواست صدور کارت هوشمند) برای ارسال تصاویر مربوطه و داشتن یک خط تلفن همراه فعال که به نام خودتان هست، نیاز دارید.

۱. ابتدا اپلیکیشن بلوبانک را از طریق لینک https://blubank.com/download دانلود کنید و پس از وارد شدن به اپلیکیشن، روی گزینه «باز کردن حساب» کلیک کنید. در مرحله بعد که مانند تصویر زیر است، باید گزینه «شرایط و ضوابط را خوانده‌ام و قبول می‌کنم» را فعال و گزینه «ادامه» را انتخاب کنید.

 

  • کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود: MGFZGI

 

۲. سپس باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که شماره تلفن همراه باید به نام خودتان باشد. بعد از وارد کردن شماره تلفن همراه، برایتان یک کد تایید ارسال می‌شود. آن را در کادر مربوطه وارد کنید تا وارد مرحله بعد شوید.

 

  • کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود: MGFZGI

 

۳. در این بخش، اگر کد دعوت بلوبانک دارید، آن را وارد کنید. در مراحل بعدی باید کدملی و تاریخ تولد خود را وارد کنید.

۴. در ادامه ساخت حساب کاربری و ثبت کد معرف بلوبانک، باید یک نام کاربری به‌دلخواه خود انتخاب کنید. بعد از انتخاب نام کاربری باید یک رمز عبور امن نیز برای حساب خود انتخاب کنید. همچنین شما می‌توانید برای ورود آسان‌تر و امن‌تر اثرانگشت خود را نیز فعال کنید. برای فعال کردن آن گزینه «فعال شود» را انتخاب کنید و اگر نمی‌خواهید این گزینه را فعال کنید، روی گزینه «الان نه» کلیک کنید.

 

  • کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود: MGFZGI

 

۵. تا این جای کار، شما حساب کاربری خود را ایجاد کرده‌اید. برای باز کردن حساب در بلوبانک از این مرحله به بعد باید مدارک موردنیاز را وارد کنید. در این بخش باید از کارت ملی خود عکس بگیرید. اگر کارت ملی شما قدیمی است، باید تاریخ انقضای کارت ملی و کد رهگیری که برای کارت ملی هوشمند درخواست داده‌اید را نیز وارد کنید. سپس در بخش شناسایی هویت، باید با در نظر گرفتن شئونات اسلامی و بدون ماسک، عبارت خواسته شده از شما را در قالب یک ویدئو کوتاه برای بلوبانک ضبط و ارسال کنید.

۶. پس از ارسال ویدیو، اطلاعات شما با موفقیت دریافت می‌شود. از این به بعد اطلاعات شما تا ۲ ساعت دیگر بررسی می‌شود و نتیجه از طریق پیامک به شما اطلاع‌رسانی می‌شود. اگر تمامی اطلاعات و مدارک ارسال شده، مورد تایید باشد، پیامکی حاوی این متن برای شما ارسال می‌شود: «حساب شما با موفقیت فعال شد.»

فاواپرس / کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود

۷. بعد از فعال شدن حسابتان، مجددا وارد اپلیکیشن بلوبانک شوید و کارت بانکی بلو را سفارش دهید. کارت بانکی بلو در ۳ رنگ آبی، سبز و قرمز موجود هست که بعد از انتخاب رنگ موردنظرتان و وارد کردن کد پستی و شماره تلفن ثابت خود، سفارش کارت‌بانکی‌تان نیز با موفقیت ثبت می‌شود.

۸. در نهایت نیز اگر در استان تهران باشید تا حداکثر ۵ روز کاری بعد و اگر در شهرستان باشید تا ۷ روز کاری بعد، کارت بلوبانک به دستتان می‌رسد. بعد از اینکه کارت را دریافت کردید، باید وارد اپلیکیشن شوید و آن را فعال کنید. همچنین در داخل اپلیکیشن می‌توانید رمز کارت بانکی خود را نیز انتخاب کنید.

فاواپرس / کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود
  • در صورتی‌که کارت ملی قدیمی خود را گم کرده‌اید و برای کارت ملی جدید نیز درخواست داده‌اید و هنوز به دستتان نرسیده است، در بخش اسکن کارت ملی، صفحه اول و صفحه توضیحات شناسنامه خود را اسکن کنید تا فرایند افتتاح حساب در بلو بانک با موفقیت طی شود.
  • در بلوبانک بازکردن حساب کاملا رایگان است و نیاز به پرداخت هیچ کارمزدی ندارد.
  • در بلوبانک برای حداقل مانده موجودی در ماه، سود سپرده ۱۰ درصد پرداخت می‌شود.
  • امکان مسدودکردن کارت بلوبانک از طریق اپلیکیشن بلوبانک وجود دارد.
  • بلوبانک عضو سامانه شتاب بانک مرکزی است.

 

کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود: MGFZGI

اگر برای استفاده از کد دعوت بلوبانک با ظرفیت نامحدود که در این مقاله ارایه شد مشکلی داشته و هر گونه سوالی دارید، در چت اپلیکیشن بلوبانک پیام صوتی و یا متنی بگذارید، یا با شماره ۸۷۶۴۱-۰۲۱ تماس بگیرید.

پاداش بلوبانک برای شما

همه‌ی ما دوست داریم وقتی از فروشگاه‌های محبوب‌ خود خرید می‌کنیم، خریدهای ارزان‌تری داشته باشیم. سرویس «پاداش» بلو کمک می‌کند تا در خرید‌های روزانه از فروشگاه‌های طرف قرارداد بتوانیم درصدی از خرید را تخفیف بگیریم یا درصدی از مبلغ خرید به حساب‌مان برگردد، بدون اینکه بخواهیم تخفیف بگیریم یا چانه بزنیم.

پس از افتتاح حساب با استفاده از کد معرف بلوبانک و با دانستن این موضوع که این تخفیف همیشه روی کارت بانکی هست، خیال‌مان هم راحت است که دیگر دغدغه ای برای گرفتن تخفیف نخواهیم داشت. یعنی هر بار که از کارت بانکی برای پرداخت هزینه‌های خریدمان استفاده می‌کنیم، تخفیف یا برگشت پول به ما تعلق می‌گیرد.

  • کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود: MGFZGI

یک تخفیف همیشگی

بلوبانک که از ابتدای فعالیت خود تا کنون سعی کرده تا در راستای نیازهای مشتریانش گام بردارد، حالا سال 1401 را با ارائه سرویسی جدید شروع کرده است. این سرویس که «پاداش» نام دارد از 15 فروردین 1401 روی اپلیکیشن بلوبانک فعال شده است. مشتریان بعد از فعال کردن این سرویس از طریق اپلیکیشن کافی است هنگام خرید از بلوکارت استفاده کنند تا از مزایای این سرویس بهره‌مند شوند.

سرویس پاداش

این سرویس که با هدف ایجاد احساس بهتر برای مشتریان به منوی اپلیکیشن بلوبانک اضافه شده است به کابران بلو این امکان را می‌دهد تا از «تخفیف» یا «برگشت پول» بهره‌مند شوند. هنگام خرید از لیست فروشگاه‌های ارائه شده توسط بلوبانک، اگر هزینه‌ی خرید توسط بلوکارت پرداخت شود، درصد مشخصی از هزینه پرداخت شده به حساب مشتری برمی‌گردد. برگشت پول به حساب درست چند لحظه بعد از پرداخت به سرعت اتفاق می‌افتد و نیاز به انجام کار دیگری توسط مشتری نیست.

حالت تخفیف نیز این امکان را می‌دهد که هنگام خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد با بلوکارت، درصدی از مبلغ کل خرید در همان لحظه‌ی خرید روی مبلغ کل به‌عنوان تخفیف محاسبه و از آن کم شود.

  • کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود: MGFZGI

بلوبانک برای اولین بار چنین سرویسی را بر روی کارت بانکی خود در اختیار مشتریان قرار داده است و برای گرفتن پاداش فقط کافی است که گزینه «پاداش» را در قسمت منوی اپلیکیشن بلوبانک فعال کنید و در فروشگاه‌های طرف قرارداد از کارت‌خوان‌های سامان کیش (سپ) استفاده کنید.

فاواپرس / سرویس پاداش بلوبانک

  • کد معرف بلوبانک با ظرفیت نامحدود: MGFZGI

با سرویس پاداش از کجا خرید کنیم؟

در حال حاضر برای استفاده از سرویس پاداش می‌توانید در بیش از ده هزار فروشگاه در سراسر کشور، به صورت حضوری با بلوکارت خرید کنید. این سرویس تنها به کاربرانی تعلق می‌گیرد که آن را فعال کرده و هنگام پرداخت از بلوکارت استفاده کنند. بلوبه دنبال گسترش تعداد فروشگاه‌های این سرویس بر اساس علایق کاربران خود است و تعداد این فروشگاه‌ها هر روز افزایش خواهد یافت.

برای اطلاع از لیست فروشگاه‌ها باید ازمنوی داخل اپلیکیشن فروشگاه، سرویس «پاداش» را فعال کنید و با روشن کردن موقعیت جغرافیایی تلفن همراه خود از لیست فروشگاه‌های نزدیک و طرف قرارداد با بلو با جزییات کامل مطلع شوید. نام فروشگاه، درصد برگشت پول، دسته‌بندی فعالیت فروشگاه، آدرس دقیق و فاصله‌ی فروشگاه از شما به صورت کامل در این قسمت نشان داده می‌شود.

می‌توانید از بین دسته‌بندی‌های موجود هم سریع‌تر فروشگاه مورد نظر خودتان را پیدا کنید. درصد برگشت پول یا تخفیف، نام فروشگاه، دسته‌ی فعالیت فروشگاه، آدرس دقیق، و فاصله فروشگاه از شما به صورت کامل در این قسمت مشخص است. در ضمن می‌توانید از بین دسته‌بندی‌های موجود نیز سریع‌تر فروشگاه مورد نظر خود را پیدا کنید.

وام بلوبانک برای کاربران

کاربران بلو می‌توانند با احراز شرایط میانگین حساب و اعتبارسنجی، بدون نیاز به وثیقه و ضامن، وام بلوبانک را در اپلیکیشن بلو تا سقف 40 میلیون تومان وام دریافت کنند. این وام، «برتر و آسان» نام دارد و مدت بازپرداخت آن ۱۸ ماه است.

این وام به مشتریانی که وام پیشین خود در بلوبانک سامان را به موقع تسویه کرده‌اند، تعلق می‌گیرد. وام بلو، بدون ضامن و وثیقه و براساس اعتبارسنجی انجام شده (نداشتن بدهی معوق بانکی، نداشتن چک برگشتی یا بدحسابی بانکی) به کاربران فعال واجد شرایط پرداخت می‌شود.

با مراجعه به بخش «وام» در منوی «فروشگاه» اپلیکیشن بلو، می‌توانید میزان مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت آن را با توجه به شرایط خود مشخص کنید.

اگر وام پیشین خود را به موقع تسویه کرده باشید، بر اساس میزان فعالیت شما در بلو، بین ۱۰ تا ۴۰ میلیون تومان وام به شما تعلق می‌گیرد و با ۵ کلیک و در کمتر از ۱۰ دقیقه به حساب شما واریز می‌شود.

پس از دریافت وام با مراجعه به منوی وام اپلیکیشن، می‌توانید جزئیات مربوط به آن، شامل زمان پرداخت، مبالغ اقساط و… را مشاهده کنید. به صورت پیش‌فرض و در صورت داشتن موجودی، برداشت اقساط به شکل خودکار انجام می‌شود.

سرویس وام از زمستان سال گذشته به قابلیت‌های اپلیکیشن بلو اضافه شده و دریافت آن مورد استقبال کاربران قرار گرفت.

 

پرسش‌های متداول در مورد افتتاح حساب در بلوبانک و کد معرف بلوبانک

بلوبانک چیست؟

بلوبانک نخستین و محبوب‌ترین نئوبانک ایرانی است که زیر نظر بانک سامان اداره می‌شود. این بانک به صورت دیجیتال فعالیت می‌کند.

افتتاح حساب در بلوبانک چگونه است؟

تمامی مراحل ثبت نام و احراز هویت برای افتتاح حساب بلوبانک به صورت غیرحضوری و آنلاین و از طریق اپلیکیشن بلوبانک انجام می‌گیرد. اما برای افتتاح حساب شما نیاز به کد معرف بلوبانک دارید.

برای بازکردن حساب چه مدارکی لازم است؟

اصل کارت ملی (برای کارت ملی‌های قدیمی، کد رهگیری درخواست صدور کارت هوشمند) برای ارسال تصاویر مربوطه و داشتن یک خط تلفن همراه فعال که به نام خودتان است.

مراحل بازکردن حساب چقدر زمان می‌برد؟

بازکردن حساب در کمتر از ۷ دقیقه، بررسی مدارک،باز کردن حساب در کمتر از ۷ دقیقه، بررسی مدارک، شناسایی هویت و فعال شدن حساب(در صورت تایید استعلام بانک مرکزی) حداکثر تا ۳ روز انجام می‌شود.

برای بازکردن حساب، حتما باید در اپلیکیشن ثبت‌نام کنم؟

بله، ثبت‌نام و انجام همه‌ی مراحل شناسایی هویت از طریق اپلیکیشن لازم است.

برای بازکردن حساب حتما باید شماره تلفن همراه به نام خودم باشد؟

بله، به‌دلیل اینکه اطلاعات هویتی شما در یک مرحله با «سامانه شاهکار» کنترل می‌شود، حتما باید شماره تلفن همراه به نام شخص بازکننده‌ی حساب باشد.

بازکردن حساب هزینه دارد؟

خیر، بازکردن حساب و ارسال کارت بلوبانک کاملا رایگان است و حتا نیاز به سپرده اولیه نیز ندارد.

بلوبانک مجوز قانونی لازم برای فعالیت بانکی را دارد؟

بلوبانک، یک استارت‌آپ بانکی است که در روزهای پایانی سال متأثر از کرونا (1398)، آغاز به‌کار کرد و در حال حاضر ذیل نظارت، مسئولیت و مجوز بانک سامان مشغول فعالیت است.

سپرده‌‌های مشتریان بلو، نزد بانک سامان نگهداری می‌شود و در واقع این بانک در قبال کلیه‌ی مشتریان و سپرده‌گذاران بلوبانک، به‌عنوان بانک عامل شناخته خواهد شد و هم‌زمان هم وجوه مشتریان مورد تضمین صندوق ضمانت سپرده‌های بانکی در بانک مرکزی است. بر همین اساس، کارت‌های بانکی بلو، با پیش‌ شماره‌ی کارت‌های بانک سامان صادر می‌شود.

کارت‌های بلو عضو شبکه‌ی شتاب است؟

اتصال بلوبانک به شبکه‌های سراسری بانکی و پرداختی(شتاب و شاپرک) از مسیر سوئیچ‌های بانک سامان و با نظارت این بانک انجام می‌شود و هیچ‌گونه نگرانی را برای مشتریان به دنبال نخواهد داشت.

آیا می‌توانم کد معرف خودم را در این صفحه قرار دهم؟

بله، شما می‌توانید کدهای معرف خودتان را در بخش نظرات همین صفحه قرار دهید.

 

 

 

 


خبرهای مرتبط

 

 

مطالب مرتبط
1,012 دیدگاه‌ها
  1. آواتار Sogi
    sogi می‌گوید

    کد معرف ☆ NC44MQ
    NC44MQ
    NC44MQ

  2. آواتار مرضیه
    مرضیه می‌گوید

    سلااام
    بــــــچه ها میشــه این کــد رو بزنین؟ ☹️💔
    MTXV7A

  3. آواتار Nqmlgy
    NQMLGY می‌گوید

    NQMLGY
    سلام هنگام نصب بلو بانک کد☝️من رو بزنید، چیزی از شما کم نمیشه فقط سی هزارتومان به من میده همین🥲

  4. آواتار علی
    علی می‌گوید

    MN4I4A

  5. آواتار بلو بانک
    بلو بانک می‌گوید

    کد جدید و رسمی بلو بانک مخصوص، اذر ماه و دی ماه سال1402کدMVUJEQ
    کد رسمی
    از کد های غیر رسمی و قدیمی استفاده نکنید
    هدایای یلدا تا دی کدMVUJEQ

  6. آواتار آرمین
    آرمین می‌گوید

    سلام ممنون میشم دعوت بنده را پذیرا باشید
    M6KFFQ

  7. آواتار سیده مرضیه
    سیده مرضیه می‌گوید

    MTXV7A
    MTXV7A

    پنجشنبه جمعه کدم نامحدود میشه
    فقطدونفرو میخوام برای کارت مشکی
    میشه بزنین کدم رو؟ 🥺

  8. آواتار علیرضا برکتی
    علیرضا برکتی می‌گوید

    دوستان برای دریافت هدیه ۳۰ هزارتومنی بلو بانک میتونید از کد من استفاده کنید
    NKQZPI

  9. آواتار Hani
    Hani می‌گوید

    کد معرف با ظرفیت خالی NFSBCA

  10. آواتار هوتن
    هوتن می‌گوید

    NIS7EI
    کد معرف بلو بانک هدیه ۳۰ هزار تومانی ظرفیت خالی ممنون میشم کد منو بزنید ثبت نام و افتتاح حساب و ارسال کارت بانکی درب منزل رایگانه

  11. آواتار نیکا
    نیکا می‌گوید

    لطفاً کد بلوبانک منم بزنید ممنون میشم 30 هزار تومان صرف امور خیریه میشه به جون پدرم کد معرفی:M4NGLY

ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.