شیائومی امکان خرید محصول توسط رمزارز را فراهم کرد

براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، شیائومی پذیرش بیت کوین، اتریوم و سایر رمزارزها را در فروشگاه می پرتغال آغاز کرده است.

شکی نیست که در دنیای امروزی رمزارزها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و در بهترین شرایط خود قرار دارند. برخی از آن‌ها نه‌تنها بسیاری را ثروتمند کرده‌اند، بلکه توانسته‌ا‌‌ند یک روش پرداخت جایگزین را بدون نظارت مستقیم بانک‌ها یا دولت‌ها ارائه دهند. ‌این پیشرفت در زمینه رمزارزها آنقدر زیاد است که حتی برخی از فروشگاه‌های شیائومی شروع به پذیرش بیت کوین و سایر گزینه‌های موجود کرده‌اند، بنابراین این مسئله به بعضی امکان می‌دهد محصولات مورد علاقه خود را با روشی جدیدی خریداری کنند.

به گزارش xiaomist، درحالی‌که آمازون اخیراً شایعات مربوط به پذیرش رمزارزها را رد کرده، شیائومی اطلاعات مربوط به شیوه‌ جایگزین پرداخت برای خرید محصولات خود را اعلام کرده است. به‌تازگی فروشگاه می پرتغال (Mi Store Portugal)، خرده‌فروش رسمی این شرکت فناوری عظیم چینی، به سمت فعال‌سازی درگاه‌های پرداخت از طریق رمزارزها حرکت کرده است.

در حال حاضر امکان خرید گوشی‌ هوشمند، جاروبرقی، ساعت هوشمند، اسکوتر برقی و سایر دستگاه‌های شیائومی با بیت کوین‌، اتریوم، تتر و دش وجود دارد. به منظور افزودن پشتیبانی از دارایی‌های دیجیتال، شیائومی با ارائه‌دهنده خدمات پرداخت سوئیسی Utrust، که توکن بومی آن نیز توسط فروشگاه می پرتغال پذیرفته می‌شود، همکاری کرده است.

پدرو مایا، مدیر بازاریابی فروشگاه می پرتغال می‌گوید شیائومی، که اخیراً در بازار گوشی‌های هوشمند از اپل پیشی گرفته، تلاش می‌کند تا با حرکت به سمت رمزارزها، شعار خود را در زمینه ارائه «نوآوری برای همه» برآورده کند: ما یک نام تجاری تکنولوژیک و نوآور هستیم. به همین دلیل است که همیشه می‌خواهیم یک قدم جلوتر باشیم. می‌خواهیم به همه طرفداران واقعی فناوری این امکان را بدهیم تا وسایل مورد علاقه خود را با آنچه که در حال حاضر «فناورانه‌ترین ارز» است خریداری کنند.

جای تعجب نیست که شیائومی پرتغال را به عنوان بستری برای پرداخت دارایی‌های دیجیتال انتخاب کرده است، زیرا این کشور به دلیل سیاست مالیاتی خود بهترین کشور اروپایی در زمینه پذیرش رمزارز محسوب می‌شود. سامسونگ، پیشرو در بازار تلفن‌های هوشمند، کیف پول بلاک‌چین را در اوایل سال ۲۰۱۹ معرفی کرد، اما فروشگاه‌های آن هنوز به‌طور مستقیم از رمزارزها پشتیبانی نمی‌کنند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.