تاریخ احتمالی معرفی آیفون ۱۳ مشخص شد؛ عرضه مدل‌های پرو با یک ترابایت حافظه

«دنیل ایوز»، تحلیلگر «Wedbush» در یادداشتی برای سرمایه‌گذاران از معرفی آیفون ۱۳ در هفته سوم ماه سپتامبر (اواخر شهریور ماه) خبر داده. در یادداشت وی به این موضوع اشاره شده که احتمالا مدل‌های پرو آیفون ۱۳ در بالاترین نسخه با ۱ ترابایت حافظه داخلی از راه می‌رسند.

به گزارش فاواپرس، بررسی‌های اخیر زنجیره تامین در آسیا برای شش ماهه دوم ۲۰۲۱ نشان می‌دهد که اپل قصد دارد در حدود ۱۳۰ تا ۱۵۰ میلیون دستگاه آیفون تولید کند. به نظر می‌رسد از این حجم تولید، حدود ۳۵ تا ۴۵ درصد آن به آیفون ۱۳ مربوط باشد. همین چشم انداز از آمار احتمالی تولید بیانگر آن است که احتمالا آیفون جدید اپل در زمان معمول معرفی و به بازار عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود زمان رونمایی برای هفته سوم ماه سپتامبر برنامه‌ریزی شده باشد.

پیشتر نیز گفته شده بود که آیفون ۱۳ ماه سپتامبر معرفی خواهد شد. در حالیکه رونمایی و عرضه سری آیفون ۱۲ به دلیل مشکلات به وجود آمده به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا به تعویق افتاد و در ماه اکتبر رونمایی شد، اما ظاهرا قرار است امسال اپل طبق سنت دیرین خود، آیفون ۱۳ را در هفته سوم سپتامبر یعنی اواخر شهریور ماه رونمایی کند.

طبق رویدادهای قبلی اپل، احتمال برگزاری مراسم مربوط به آیفون ۱۳ در تاریخ ۳۰ شهریور (۲۱ سپتامبر) و شروع عرضه آن‌ها در اولین جمعه پس از آن یعنی ۲ مهر (۲۴ سپتامبر) وجود دارد.

همین منبع آگاه ادعا می‌‌کند که در سری آیفون ۱۳ مدل‌های پرو با حافظه یک ترابایتی در دسترس کاربران قرار می‌گیرند که در صورت صحت این اطلاعات، اپل ظرفیت داخلی بالاترین مدل آیفون را امسال دو برابر می‌کند و دیگر کاربران به ۵۱۲ گیگابایت حافظه محدود نخواهند بود. با توجه به اینکه شایعه‌هایی در مورد بهینه‌سازی دوربین آیفون ۱۳ منتشر شده،‌ افزایش فضای ذخیره‌سازی چندان دور از ذهن نیست.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.