مایکروسافت در ماه جاری از محصولات جدید خانواده سرفیس را رونمایی می‌کند

مایکروسافت رسما تایید کرد که در ۳۱ شهریور رویدادی برای معرفی محصولات جدید خانواده سرفیس برگزار خواهد کرد.

به گزارش فاواپرس، مایکروسافت در اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرده است می‌خواهد کنفرانس ویژه‌اش برای معرفی نسل جدید خانواده سرفیس را چهارشنبه ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) ساعت ۱۷:۳۰ به‌وقت تهران به‌صورت آنلاین برگزار کند.

طبق شایعاتی که تاکنون از محصولات جدید خانواده سرفیس منتشر شده است، در این کنفراس باید منتظر معرفی سرفیس دوئو ۲ مایکروسافت با تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ و ۸ گیگابایت حافظه رم باشیم. ماه گذشته، اولین تصاویر سرفیس دوئو ۲ فاش شد که نشان می‌داد این دستگاه با اضافه‌شدن دوربین سه‌گانه (دوربین اصلی و تله‌فوتو و فوق‌عریض) یکی از مشکلات بزرگ نسل قبلی را رفع کرده است.

بر‌اساس تصاویر فاش‌شده، اضافه‌شدن ماژول دوربین بزرگ باعث می‌شود سرفیس دوئو ۲ نتواند مانند نسل قبلی خود ۳۶۰ درجه تا شود؛ بنابراین، اگر طرح نهایی مانند تصاویر فاش‌شده باشد، استفاده از سرفیس دوئو ۲ در حالت تک‌صفحه برای کاربران سخت خواهد بود.

درکنار معرفی سرفیس دوئو ۲، احتمالا جانشین سرفیس بوک ۳ نیز رونمایی خواهیم شد. طبق شایعات، احتمالا مایکروسافت از نام سرفیس بوک ۴ برای این محصول استفاده نخواهد کرد و از نامی مانند سرفیس لپ‌تاپ پرو یا نامی مشابه آن استفاده خواهد کرد. به‌نظر می‌رسد مایکروسافت در تمام این سال‌ها در حال تغییر طراحی سرفیس بوک بوده است و نسل جدید این محصول احتمالا از صفحه‌نمایش جدانشدنی بهره می‌‌برد.

افزون‌براین، در این کنفرانس معرفی سرفیس پرو ۸ را هم شاهد خواهیم بود. طبق گزارش‌ها‌، مایکروسافت درصدد است سرفیس پرو ۸ را با طراحی جدید و احتمالا با صفحه‌نمایش ۱۳ اینچی روانه بازار کند.

سرفیس پرو 7 / Surface Pro 7

سرفیس گو ۳ محصول دیگر مایکروسافت است که احتمال می‌رود در این رویداد معرفی شود. طبق اطلاعاتی که از سرفیس گو 3 در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است، این محصول به پردازنده‌های Intel Pentium Gold 6500Y و Intel Core i3-10100Y مجهز خواهد بود.

سرفیس گو ۲ روی دیوار بلوکی

با‌‌‌توجه‌‌به انتشار رسمی ویندوز ۱۱ در ۱۳ مهر، مایکروسافت تصمیم گرفته است خانواده جدید سرفیس را در خط‌مقدم کامپیوترهای جدید با این سیستم‌عامل به بازار عرضه کند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.