اتحادیه کسب‌و‌کارهای فضای مجازی از واکسیناسیون شاغلین کسب‌وکارهای آنلاین خبر داد

اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی از قول مساعد وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای واکسیناسیون افراد شاغل در کسب‌وکارهای آنلاین خبر داد تا ظرف مدت ۲ ماه واکسیناسیون این افراد انجام شود.

به گزارش فاواپرس، «رضا الفت‌نسب»، عضو هیئت مدیره اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی در رابطه با واکیسیوناسیون کارکنان کسب‌وکارهای آنلاین، گفت: «پس از پیگیری‌های اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای واکسیناسیون افراد شاغل در کسب‌وکارهای آنلاین، وزارت بهداشت با این موضوع موافقت کرد. در همین راستا قرار شد ما لیست افراد شاغل در کسب‌وکارهای آنلاین را آماده و برای وزارت بهداشت ارسال کنیم تا وزارت بهداشت مراحل بعدی را پیش ببرد.»

وی با بیان اینکه حدود یکصد هزار نفر به شکل مستقیم در کسب‌وکارهای آنلاین شاغل هستند، ابراز امیدواری کرد هر چه سریع‌تر با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی واکسیناسیون این افراد شروع شود.

به گفته الفت‌نسب، اتحادیه در نظر دارد برای تسریع فرآیند واکسیناسیون افراد شاغل در کسب‌وکارهای آنلاین در همکاری با این کسب‌وکارها حداقل در شهر تهران مرکزی را به واکسیناسیون این افراد اختصاص دهد: «در این صورت موفق خواهیم شد ظرف مدت ۲ ماه و بدون وارد کردن بار مضاعف بر دوش وزارت بهداشت، کارکنان کسب‌وکارهای آنلاین را واکسینه کنیم.»

او درباره فرایند ارسال لیست کارکنان به اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای آنلاین اظهار داشت: «کسب‌وکارهای آنلاین عضو اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی برای این منظور می‌توانند وارد پنل کاربری خود (قسمت اعلان‌ها) در وبسایت اتحادیه کشوری کسب‌وکارهای مجازی شوند و لیست کارکنان خود را بارگذاری کنند.»

آخرین آمار از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی درباره واکسیناسیون کرونا در کشور، مجموعا ۲۲ میلیون و ۹۴۳ هزار و ۱۴۱ نفر دوز اول واکسن کرونا و ۱۲ میلیون و ۱۰۴ هزار و دو نفر دوز دوم واکسن را دریافت کرده‌اند. با احتساب این تعداد مجموع دوزهای واکسن تزریق شده در کشور به شمار ۳۵ میلیون و ۴۷ هزار و ۱۴۳ مورد رسیده است. امید می‌رود با توجه به سرعت گرفتن واردات واکسن و انجام واکسیناسیون در کشور، هر چه سریع‌تر تمامی گروه‌های سنی واکسینه شوند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.