اعضای ۷ کمیسیون سازمان نصر تهران مشخص شدند

اعضای ۷ کمیسیون سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران در طی دو روز برگزاری انتخابات، مشخص شدند.

به گزارش فاواپرس، انتخابات کمیسیون‌های تخصصی سازمان نصر کشور که از روز گذشته (۲۹ شهریور) آغاز شده بود، امروز نیز ادامه یافت و طی آن اعضای کمیسیون‌های فروشگاهی، صندوق مکانیزه فروش، نرم‌افزار بازی و سرگرمی، نرم‌افزار سلامت الکترونیکی، تأمین کالا و تجهیزات فاوا، نرم‌افزار پخش و فروشگاهی و اینترنت و انتقال داده مشخص شدند انتخاب شدند.

صبح روز گذشته انتخابات کمیسیون‌ فروشگاهی به صورت آنلاین برگزار شد و پس از آن شمارش آرا، حمید توسلی، رضا حیدری رنجبر، پژمان زند نامدار، بابک صالحی و محمد متشرعی بیشترین رای را به خود اختصاص دادند.

در نوبت بعدی، کمیسیون صندوق مکانیزه فروش برگزار شد و طی آن محمد گلستانی بیشتر رای را آورد.

در نوبت عصر نیز ابتدا انتخابات کمیسیون نرم‌افزار بازی و سرگرمی برگزار شد که ۱۷ عضو این کمیسیون مشخص شدند.

پس از آن در انتخابات کمیسیون‌ نرم‌افزار سلامت الکترونیکی نیز ۲۱ عضو این کمیسیون انتخاب شدند که ناصر شاکرحسینی بیشترین آرا را به خود اختصاص داد.

در دومین روز از برگزاری انتخابات کمیسیون‌های سازمان نصر تهران، ابتدا انتخابات کمیسیون تأمین کالا و تجهیزات فاوا برگزار شد که فرخ بشیریان و حمیدرضا واشقانی‌فراهانی با ۲۸ رای، بیشترین آرا را به خود اختصاص دادند. اعضای کمیسیون تأمین کالا و تجهیزات فاوا از سه شاخه شرکت‌ها، اشخاص حقیقی و بخش فروشگاهی تشکیل می‌شوند. براساس آیین‌نامه تشکیل و فعالیت کمیسیون‌ها ۳۲ نفر از شاخه شرکت‌ها، دو نفر از شاخه اشخاص حقیقی و یک نفر نیز از بخش فروشگاهی که به ترتیب بیشترین آراء را کسب کرده باشند، انتخاب خواهند شد.

با توجه به مساوی بودن تعداد آرای سه نفر از اشخاص حقیقی، اسامی هر سه نفر در اعلام نتایج اولیه ذکر شده است. البته در روزهای آتی در نشستی با حضور رئیس و اعضای رسته سخت‌افزار و ارتباطات، قرعه‌کشی انجام می‌شود و نفر دوم در شاخه اشخاص حقیقی از بین سه نفری که آرای مساوی کسب کرده‌ند، انتخاب خواهد شد.

پس از آن انتخابات کمیسیون نرم‌افزار پخش و فروشگاهی برگزار شد و طی آن اعضای این کمیسیون‌ مشخص شدند.

اعضای کمیسیون نرم‌افزار پخش و فروشگاهی از دو شاخه شرکت‌ها و اشخاص حقیقی تشکیل می‌شوند، بنابراین براساس آیین‌نامه تشکیل و فعالیت کمیسیون‌ها ۲۱ نفر از شاخه شرکت‌ها و دو نفر از شاخه اشخاص حقیقی که به ترتیب بیشترین آراء را کسب کرده باشند، انتخاب خواهند شد.

با توجه به مساوی بودن تعداد آرای چهار نفر از اشخاص حقیقی، اسامی هر چهار نفر در اعلام نتایج اولیه ذکر شده است. البته در روزهای آتی در نشستی با حضور رئیس و اعضای رسته توسعه نرم‌افزار، قرعه‌کشی انجام می‌شود و نفر دوم در شاخه اشخاص حقیقی از بین چهار نفری که آرای مساوی کسب کرده‌ند، انتخاب خواهد شد.

در نوبت عصر نیز اعضای کمیسیون اینترنت و انتقال داده مشخص شدند که در این کمیسیون محمدعلی یوسفی‌زاده بیشترین رای را به خود اختصاص داد.

اعضای کمیسیون کمیسیون اینترنت و انتقال داده از دو شاخه شرکت‌ها و اشخاص حقیقی تشکیل می‌شوند. براساس آیین‌نامه تشکیل و فعالیت کمیسیون‌ها ۳۲ نفر از شاخه شرکت‌ها و دو نفر از شاخه اشخاص حقیقی که به ترتیب بیشترین آراء را کسب کرده باشند، انتخاب خواهند شد.

با توجه به مساوی بودن تعداد آرای چهار نفر از اشخاص حقیقی، اسامی هر چهار نفر در اعلام نتایج اولیه ذکر شده است. انتخاب نفر دوم اشخاص حقیقی با تصمیم کمیته راهبری کمیسیون از بین چهار نفری که دارای رای مساوی هستند انجام خواهد شد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.