وزیر ارتباطات دستور داد دلیل اختلال در اینترنت بررسی شود

وزیر ارتباطات به رگولاتوری و شرکت زیرساخت دستور داد موضوع افت کیفیت شبکه اینترنت را به صورت فوری پیگیری کرده و گزارش اقدامات اجرایی را به مردم اطلاع دهند.

به گزارش فاواپرس، به دنبال افزایش شکایت کاربران از کاهش سرعت و کیفیت اینترنت به خصوص در ساعت‌های پیک مصرف و شب، روز گذشته (۱۱ مهر) جلسه‌ای با حضور مدیران اپراتورهای ثابت و همراه در سازمان تنظیم مقررات برگزار شد. اکنون نیز سایت وزارت ارتباطات اعلام کرده است شخص وزیر به رگولاتوری و شرکت زیرساخت دستور داده است این موضوع را پیگیری کنند.

براساس آنچه در سایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات آمده، در پی دریافت برخی گزارشات مردمی از طریق سامانه ۱۹۵ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و گلایه برخی کاربران فضای مجازی درباره کندی شبکه در ساعات پیک مصرف در برخی از نقاط کشور، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات، برای پیگیری دقیق و رسیدگی سریع به موضوع دستور داد.

بر اساس این دستور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی موظف شده است با همکاری مدیرعامل شرکت زیرساخت، پس از بررسی دقیق گزارشات مردمی، راهکارهای رفع سریع اشکالات ارتباطی را ارائه و گزارش اقدامات اجرایی را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.