چگونه بازدید استوری‌های اینستاگرام را بالا ببریم؟

استوری‌های اینستاگرام محبوبیت بالایی دارند و در کنار اینفلوئنسرها و شرکت‌ها، افراد عادی بی‌شماری هم از آن‌ها استفاده می‌کنند، اما چگونه می‌توانیم بازدید استوری را افزایش دهیم؟ در این مطلب ۸ روش برای بالا بردن بازدید استوری اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم.

به گزارش فاواپرس، استوری‌های اینستاگرام محبوبیت بالایی دارند و در کنار اینفلوئنسرها و شرکت‌ها، افراد عادی بی‌شماری هم از آن‌ها استفاده می‌کنند، اما چگونه می‌توانیم بازدید استوری را افزایش دهیم؟ در این مطلب ۸ روش برای بالا بردن بازدید استوری اینستاگرام را به شما آموزش می‌دهیم.

استوری‌های اینستاگرام می‌توانند یکی از راه‌های افزایش تعداد فالوورها باشند. اگر بازدید استوری‌هایتان کاهش پیدا کرده یا اینکه برای مدت طولانی است که تغییر نداشته، همراه ما باشید تا از روش‌های افزایش بازدید استوری‌های اینستاگرام مطلع شوید.

۱. از هشتگ‌های مناسب استفاده کنید

همه ما می‌دانیم که هشتگ‌ها ابزاری مناسب برای افزایش بازدید و دسترسی به پست‌های اینستاگرام محسوب می‌شوند، اما آیا می‌دانید چنین موضوعی درباره استوری‌ها هم صادق است؟

با توجه به تمرکزی که اینستاگرام روی هشتگ‌ها گذاشته، زمان مناسبی است که به سراغ آن‌ها برای استوری‌ها بروید. هشتگ‌های مرتبط و مناسب می‌توانند بازدید استوری‌هایتان را افزایش دهند.

اینستاگرام به شما اجازه می‌دهد که تنها ۱۰ هشتگ به هر استوری اضافه کنید که برای جلب توجه مخاطبین کافی به نظر می‌رسد. حالا کاربران اینستاگرام می‌توانند هشتگ‌ها را دنبال کنند و شما با استفاده از این ابزار می‌توانید به کاربران فعال دسترسی پیدا کنید. اگر نمی‌خواهید دنبال‌کنندگان خود را با هشتگ‌ها بمباران کنید، می‌توانید سایز آن‌ها را کاهش دهید و روی آن‌ها یک استیکر قرار دهید.

۲. از تگ موقعیت استفاده کنید

یکی دیگر از راه‌های بالا بردن بازدید استوری اینستاگرام استفاده از تگ موقعیت است. این کار به افراد حاضر در چنین موقعیتی کمک می‌کند تا استوری شما را ببینند و میزان بازدید آن‌ها افزایش یابد.

زمانی که کاربری در اینستاگرام موقعیت خاصی را جستجو می‌کند، می‌تواند استوری‌های مربوط به این موقعیت را ببیند. از آنجایی که اینستاگرام محتوای تولیدی درباره مناطق مختلف را نمایش می‌دهد، استوری شما شانس بالایی برای نمایش پیدا می‌کند.

۳. به پیام‌ها پاسخ دهید

برخی مواقع فالوورها برای پاسخ به استوری‌ها، به شما پیام می‌فرستند. آن‌ها بجای اینکه استوری شما را ببینند و به سراغ استوری بعدی بروند، نسبت به آن‌ها واکنش نشان می‌دهند. بنابراین برای نشان دادن اهمیت آن‌ها، سعی کنید به چنین پیام‌هایی پاسخ دهید.

شاید اینکار از سوی شما بی‌اهمیت تلقی شود، اما برای فرد مقابل اهمیت بالایی دارد. پاسخ دادن به ریپلای فالوور، می‌تواند شروع‌کننده یک گفتگو و آغاز یک ارتباط باشد. باید به این موضوع توجه داشته باشید که با ارتباط با افراد، آن‌ها بیشتر به شما توجه می‌کنند که این موضوع به معنای مشاهده بیشتر استوری‌های شما در آینده خواهد بود.

۴. بهترین استوری‌های خود را هایلایت کنید

عمر استوری‌های شما ۲۴ ساعت است، بنابراین اگر فردی در این مدت صفحه شما را چک نکند، آن را نمی‌بیند. اما اگر کاری کنید که استوری‌ها برای همیشه باقی بمانند، چه اتفاقی رخ می‌دهد؟ با اینکار مسلما بازدید آن‌ها بیشتر می‌شود.

برای چنین کاری از ویژگی هایلایت استفاده کنید. استوری‌هایی که هایلایت می‌شوند، در بخش مخصوصی در پروفایل شما تا زمانی که آن‌ها را پاک کنید، نمایش داده می‌شوند. بنابراین فالوورها می‌توانند هر زمانی که می‌خواهند، آن‌ها را ببینند که نتیجه‌اش، افزایش بازدید این استوری‌ها خواهد بود.

استوری‌های هایلایت شده زیر بخش بیوگرافی اینستاگرام به نمایش گذاشته می‌شوند، بنابراین توجه افرادی که به پروفایل شما سر می‌زنند را جذب می‌کند. با ساخت چندین هایلایت، می‌توانید افراد بیشتری را به آن‌ها جذب کنید.

۵. گذاشتن استوری در زمان مناسب

برای کاربری که هدفش افزایش بازدید استوری اینستاگرام است، یکی از اهدافش باید اطلاع از بهترین زمان برای اشتراک‌گذاری آن‌ها باشد. بر اساس کشوری که در آن زندگی می‌کنید، این زمان می‌تواند متفاوت باشد. علاوه بر این، می‌توانید با کمی آزمون و خطا به چنین ساعتی پی ببرید.

اگرچه این احتمال وجود دارد که نتوانید همیشه در بهترین زمان استوری‌هایتان را به اشتراک بگذارید، اما از گذاشتن استوری در بدترین زمان هم جلوگیری کنید. همانطور که گفتیم، برای دستیابی به بهترین زمان باید آزمون و خطا کنید، البته پس از تحلیل رفتار فالوورهای خود باید دست به چنین کاری بزنید.

۶. دنبال‌کنندگان وفادار را منشن کنید

منشن کردن دوستان‌تان یا فالوورها در استوری‌ها می‌تواند منجر به افزایش بازدید آن‌ها شود. برای مثال هنگام گذاشتن استوری برای گربه همسایه‌تان، می‌توانید دوستی که به گربه‌ها با حیوانات علاقه دارد را منشن کنید. شما می‌توانید در هر استوری حداکثر ۱۰ نفر را منشن کنید.

زمانی که فردی را منشن کنید، برای آن‌ها نوتیفیکیشن فرستاده می‌شود و می‌توانند آن را به استوری خود هم اضافه کنند. زمانی که دوست شما این استوری را دوباره استوری می‌کند، فالوورهایش آن را می‌بینند. این احتمال وجود دارد که برخی از آن‌ها به پروفایل شما سر بزنند و در نهایت دنبال‌تان کنند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که برای تمام استوری‌های خود، دیگران را منشن نکنید.

۷. گذاشتن مداوم استوری

آیا هر روز استوری منتشر می‌کنید یا اینکه هر چند وقت یکبار دست به چنین کاری می‌زنید؟ اگر روش دوم را در پیش بگیرید، شانس رسیدن استوری‌های خود به فالوورهایتان را کاهش می‌دهید. اگرچه شاید برایتان تعجب‌برانگیز باشد، اما پست مداوم استوری‌ها می‌تواند نقش مهمی در افزایش بازدید ایفا کند.

بر اساس الگوریتم اینستاگرام، بهتر است استوری‌های بیشتری داشته باشید. یک فالوور تنها می‌تواند چهار استوری را به صورت همزمان در صفحه اصلی مشاهده کند. بنابراین شما باید بطور دائما استوری پست کنید تا همچنان قابل مشاهده باشید. پست فعالانه در بازه‌های زمانی منظم، شانس مشاهده استوری‌ها را افزایش می‌دهد.

۸. گذاشتن استوری‌های قابل اشتراک

استوری می‌تواند موجب رشد و محبوبیت صفحه شما شود. با تشویق فالوورها به اشتراک استوری‌های شما درون پروفایل‌شان، می‌توانید بازدیدهای بیشتری بدست آورید. یکی از بهترین کارها برای رسیدن به این هدف، پست کردن استوری‌های قابل اشتراک است.

این استوری می‌تواند ویژگی‌های مختلفی داشته باشد، برای مثال در آن یک نظرسنجی قرار دهید. این استوری باید جذاب و گیرا باشد و افراد را درگیر کند. افزودن نام کاربری اینستاگرام خود به استوری‌ها می‌تواند ایده مناسبی باشد. با اشتراک‌گذاری بیشتر استوری شما توسط افراد، بازدید آن افزایش می‌یابد که نتیجه‌اش افزایش فالوور خواهد بود.

استفاده از ترفندهای بالا می‌تواند به بالا بردن بازدید استوری اینستاگرام منجر شود. هرچقدر افراد بیشتری به استوری‌های شما دسترسی پیدا کنند، شانس افزایش تعداد فالوورهای پیج‌تان بیشتر می‌شود.

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.