ثبت نام ایران خودرو 1401: آغاز فروش بدون قرعه کشی محصولات ایران خودرو از امروز

متقاضیان طرح فروش بدون قرعه کشی محصولات ایران خودرو می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام ایران خودرو: فروش محصولات ایران‌ خودرو به مادران دارای دو فرزند و بالاتر [16 فروردین 1401]

گروه صنعتی ایران‌خودرو در اولین طرح فروش فوق‌العاده در سال جدید، دو محصول خود را برای اولین بار عرضه کرده است. نخستین طرح فروش فوری ایران خودرو در سال جدید از امروز (سه‌شنبه) طبق رسم سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی، با عرضه پنج محصول (در مجموع) به مرحله اجرا در آمده است و تا پایان روز پنجشنبه (۱۸ فروردین ماه) ادامه خواهد داشت.

موعد تحویل خودروها از تیرماه 1401 تعیین شده است. تمامی شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه اجرا خواهد شد و متقاضیان می‌توانند در زمان تعیین شده، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌ خودرو نسبت به پیش ثبت نام اولیه (شرکت در قرعه‌کشی ایران خودرو) اقدام کنند.

آخرین طرح فروش فوق‌العاده اجرا شده برای محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو در آخرین هفته اسفند ماه ۱۴۰۰ برای محصولات خانواده هایما (هایما S ۵ توربوشارژر اتوماتیک با گیربکس شش سرعته و هایما S ۷ پلاس توربوشاژر اتوماتیک) بدون قرعه‌کشی بوده است.

حال این گروه صنعتی از امروز (سه‌شبه) اولین طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود در سال ۱۴۰۱ را به مرحله اجرا در آورده است؛ این طرح که سی و ششمین طرح فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو و سومین طرح حمایت از قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت برای اختصاص خودرو به مادران با دو فرزند و بیشتر است.

در این طرح دو محصول جدید پژو ۲۰۷ اتوماتیک مجهز به گیربکس شش سرعته با رنگ قرمز و پژو ۲۰۶ تیپ سه با سقف شیشه‌ای برای اولین بار، در کنار پژو پارس مجهز به موتور XU ۷ P، پارس ELX با موتور TU ۵، راناپلاس با موتور TU ۵پلاس و سقف شیشه‌ای و همچنین مجهز به گیربکس شش سرعته دستی با قیمت قطعی عرضه شده است.

طبق روال فروش ایران‌خودرو در سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی، مهلت ثبت‌نام از امروز آغاز و به مدت سه روز تا پایان روز پنجشنبه (۱۸ فروردین ماه) خواهد بود. متقاضیان این طرح در موعد مقرر می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir درخواست خود را ثبت کنند.

قرعه‌کشی این طرح، برای تعیین مشتریان نهایی روز شنبه هفته آینده (۲۱ اسفند ماه) در حضور نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد. مراسم قرعه کشی از طریق سایت رسمی ایران‌خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد. پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت خواهند داشت.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و بر این اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و… اعمال خواهند شد.

لازم به ذکر است همانطور که اشاره شد، همزمان با برگزاری سی‌و ششمین طرح فروش محصولات ایران‌خودرو، این گروه خودروسازی در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ١٩ آبان ١٤٠٠ مجلس شورای اسلامی، سومین طرح حمایتی خود برای اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم یا مابعد آن‌ها، پس از تاریخ فوق متولد شده باشند، را اجرایی کند.

مادران مشمول امکان ثبت‌نام یک دستگاه خودرو از محصولات ایران‌خودرو را خواهند داشت؛ چنانچه تعداد متقاضیان مشمول این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، منتخبان نهایی از طریق قرعه‌کشی مشخص خواهند شد. در غیر این صورت تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تایید سازمان‌های ذی‌ربط خواهد رسید، امکان واریز وجه خودرو انتخابی را خواهند داشت.

نکته قابل توجه این است که در بخشنامه فروش طرح حمایتی خانواده، شروطی همچون عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی یا ارائه گواهی‌نامه معتبر ذکر نشده است و مشخص نیست آیا به اقتضای طرح‌های حمایت از خانواده و اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر است، این دو شرط حذف شده است یا سهواً ذکر این دوشرط در بخشنامه از قلم افتاده است.

خودرو‌های ارائه شده، مهلت ثبت‌نام و شرایط ثبت‌نام برای هر دو طرح مشابه بوده و تنها کد‌های فروش متفاوت است.

ثبت نام ایران خودرو 1401: نخستین طرح فروش فوری ایران خودرو در سال جدید

 

ثبت نام ایران خودرو 1401: نخستین طرح فروش فوری ایران خودرو در سال جدید

 

 

ثبت نام ایران خودرو: فروش محصولات ایران‌ خودرو به مادران دارای دو فرزند و بالاتر [10 اسفند 1400]

امکان ثبت‌ نام خودرو برای مادرانی که تولد فرزندشان از تاریخ نوزدهم آبان ماه امسال به بعد است، فراهم خواهد شد.

در پی تصویب قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گروه صنعتی ایران‌ خودرو در نظر دارد، طرح‌ فروش ویژه مادران را هم زمان با سایر روش‌های فروش اجرا کند و بدین ترتیب پس از ابلاغ بخشنامه، امکان ثبت‌ نام خودرو برای مادرانی که تولد فرزندشان از تاریخ نوزدهم آبان ماه امسال به بعد است، فراهم خواهد شد. در صورتی‌که تعداد مادران متقاضی بیش از ظرفیت فروش باشد، از طریق قرعه‌ کشی و در غیر این‌ صورت بدون قرعه‌کشی ثبت‌ نام انجام می‌شود.

پس از ثبت‌ نام اولیه، اطلاعات مادران برای تایید شرایط به مراجع ذیربط ارسال می‌شود و پس از آن امکان ثبت نام قطعی و واریز وجه فراهم خواهد شد.

ثبت نام ایران خودرو / فروش فوری ایران خودرو / فروش محصولات ایران‌ خودرو به مادران دارای دو فرزند و بالاتر

آغاز فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو با شرایط جدید

گروه صنعتی ایران‌خودرو در سی و سومین طرح فروش فوق‌العاده چهار محصول خود از امروز (سه‌شنبه) در راستای حمایت از قانون حمایت خانواده و جوانی جمعیت، اولین مرحله اختصاص خودرو به مادران با دو فرزند و بیشتر را هم اجرایی می‌کند.

ایران خودرو اعلام کرده که در راستای اجرای طرح فروش محصولات خود به صورت هفتگی در سه‌شنبه‌ها، این هفته سی‌وسومین مرحله از طرح فروش فوق‌العاده محصولات خود را برای چهار محصول پژو پارس tu۵، پژو پارس، پژو ۲۰۷ دستی پانوراما و دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک با قیمت قطعی و موعد تحویل سه ماهه اجرا می‌کند.

طبق روال فروش ایران‌خودرو در سه‌شنبه‌های ایران‌خودرویی، مهلت ثبت‌نام از امروز آغاز و به مدت سه روز تا پایان روز پنجشنبه (١٢ اسفند ماه) خواهد بود. متقاضیان این طرح از در موعد مقرر می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir درخواست خود را ثبت کنند.

قرعه‌کشی این طرح، برای تعیین مشتریان نهایی روز شنبه هفته آینده (١۴ اسفند ماه) در حضور نهاد‌های نظارتی برگزار خواهد شد. پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت خواهند داشت.

کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و بر این اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و… اعمال خواهند شد.

لازم به ذکر است که همزمان با این طرح، ایران‌خودرو قصد دارد در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ١۴٠٠/٠٨/١٩ مجلس شورای اسلامی، اولین طرح حمایتی خود برای اختصاص خودرو به مادران دارای دو فرزند و بیشتر که فرزند دوم یا مابعد آن‌ها، پس از تاریخ فوق متولد شده باشند، را اجرایی کند. مادران مشمول امکان ثبت‌نام یک دستگاه خودرو از محصولات ایران‌خودرو را خواهند داشت؛ چنانچه تعداد متقاضیان مشمول این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، منتخبان نهایی از طریق قرعه‌کشی مشخص خواهند شد. در غیر این صورت تمامی مادران مشمول که شرایط آن‌ها به تایید سازمان‌های ذی‌ربط خواهد رسید، امکان واریز وجه خودرو انتخابی را خواهند داشت.

خودرو‌های ارائه شده، مهلت ثبت‌نام و شرایط ثبت‌نام برای هر دو طرح مشابه بوده و تنها کد‌های فروش متفاوت است:

ثبت نام ایران خودرو / فروش فوری ایران خودرو

 

ثبت نام ایران خودرو: فروش فوری ایران خودرو امروز [19 بهمن 1400]

ایران خودرو ثبت نام فروش فوری ایران خودرو با قیمت قطعی (فروش فوری با موعد ۹۰ روزه، مرحله سی و یکم (۳۱) – بخشنامه ۴۴۲۷) را در بهمن 1400 آغاز کرد.

به گزارش فاواپرس، از امروز (سه‌شنبه) طبق روال هر هفته، طرح فروش فوق العاده سه محصول گروه صنعتی ایران خودرو در قالب سی و یکمین طرح، اجرا شده و به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه) ادامه خواهد داشت. با توجه به اینکه مالیات بر ارزش افزوده خودروهای داخلی بر روی قیمت خودرو اعمال و از مشتری دریافت می‌شود، در طرح جاری، قیمت دناپلاس توربو دستی با احتساب مالیات بر ارزش افزوده مشخص شده است.

در راستای اجرای طرح فروش محصولات گروه صنعتی ایران‌خودرو به صورت هفتگی در سه‌شنبه‌ها، این هفته سی‌ و یکمین مرحله از طرح فروش فوق‌العاده محصولات این شرکت برای سه محصول پژو پارس tu۵، دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک و دستی اجرا می‌شود.

طرح قبلی (سی‌امین مرحله از فروش‌های فوق‌العاده) با عرضه سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۷ دستی پانوراما و دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک، دو هفته پیش (۵ بهمن ماه) با مشارکت چهار میلیون و ۸۵۶ هزار و ۷۳۸ نفر برای ۱۱ هزار و ۵۰۰ دستگاه خودرو با شانس ۱ به ۴۲۲ برگزار شد.

قرعه‌کشی طرح مذکور شنبه پس از آن (۹ بهمن ماه) برگزار شد که بر اساس آن دو میلیون و ۹۰۸ هزار و ۴۳۳ نفر برای خودرو پژو پارس با ظرفیت ۷۰۰۰ دستگاه، ۳۹۲ هزار و ۵۱۹ نفر برای دناپلاس توربو اتوماتیک با ظرفیت ۲۰۰۰ دستگاه و یک میلیون و ۵۵۵ هزار و ۷۸۶ نفر برای خودرو پژو ٢٠٧ دستی پانوراما با ظرفیت ۲۵۰۰ دستگاه شرکت کرده بودند؛ به ترتیب شانس برنده شدن برای پارس بنزینی یک به ۴۱۵، پژو ۲۰۷ دستی پانوراما یک به ۶۲۲ و برای دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک یک به ۱۹۶ بوده است.

حال در فروش این هفته ایران خودرو همانطور که اشاره شد سه محصول این شرکت برای فروش با قیمت قطعی و موعد تحویل حداکثر سه ماهه عرضه شده است؛ متقاضیان این طرح از امروز (سه شنبه ۱۹ بهمن ماه) به مدت سه روز (تا پایان روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ماه) فرصت دارند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی  esale.ikco.ir نسبت به ثبت‌ درخواست خود اقدام کنند.  

ثبت نام ایران خودرو / فروش فوری ایران خودرو

مراسم قرعه کشی برای تعیین مشتریان نهایی، طبق روال شنبه هفته آینده ( ۲۳ بهمن ماه) با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی برگزار خواهد شد. پس از قرعه‌کشی، اسامی منتخبان از طریق سایت رسمی فروش محصولات این شرکت و ارسال پیامک اعلام خواهد شد. منتخبان این طرح سه روز برای واریز کامل وجه مبلغ خودرو خود مهلت خواهند داشت.

با توجه به اعمال مالیات بر ارزش افزوده خودروهای داخلی که از ۱۳ دی ماه اجرا شده و قیمت خودروها نیز مشمول افزایش قیمت شده‌اند؛ همانطور که ایران‌خودرو وعده کرده بود که میزان افزایش قیمت و قیمت‌های جدید سایر محصولات نیز به زودی اعلام خواهد شد، در طرح جاری این هفته میزان افزایش قیمت دناپلاس توربو دستی و قیمت جدید آن مشخص شده است.

پس از اعمال افزایش قیمت‌های مصوب محصولات خودروسازان داخلی (از ۱۷ آذرماه)، بر اساس قیمت‌های مصوب، دنا پلاس توربوشارژر دستی ۳۵۶ میلیون و ۶۵۶ هزار و ۱۰۰ تومان تعیین قیمت شد؛ اما با اعمال مالیات بر ارزش افزوده جدید، بر قیمت این محصول سه میلیون و ۱۵۳ هزار و ۹۰۰ تومان افزوده شده و بدین ترتیب قیمت نهایی محصول ۳۵۹ میلیون ۸۱۰ هزار تومان تعیین شده است. بدیهی است که مشتریان منتخب طرح‌های فروش در زمان پرداخت وجه خودرو برنده شده بایستی قیمت‌های جدید را واریز کنند.

کماکان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه نشدند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

محدودیت‌های فروش فوق‌العاده نیز همچنان در این طرح اجرا می‌شود و بر این اساس شروطی از جمله اختصاص یک دستگاه خودرو به هر کدملی، حداقل فاصله ۴۸ ماهه از خرید (ثبت‌نام یا تحویل خودرو) از شرکت‌های ایران‌خودرو و سایپا، عدم پلاک فعال انتظامی برای فرد متقاضی، ارائه گواهی‌نامه معتبر، تعلق شماره حساب و شماره تماس اعلامی به شخص متقاضی و… اعمال خواهند شد.  

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.