ثبت نام ایران خودرو 1401: آغاز فروش بدون قرعه کشی محصولات ایران خودرو از امروز

متقاضیان طرح فروش بدون قرعه کشی محصولات ایران خودرو می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام نمایند.

ثبت نام ایران خودرو: فروش فوری ایران خودرو امروز [4 بهمن 1400]

گروه صنعتی ایران خودرو در راستای افزایش عرضه به بازار، برنامه فروش فوق‌العاده سه محصول خود را از فردا سه شنبه به مدت سه روز به اجرا می‌گذارد.

در این طرح فروش فوری ایران خودرو، سه محصول پارس بنزینی، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک عرضه می‌شود. مشتریان نهایی در روز شنبه نهم بهمن ماه از طریق قرعه‌کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر تعیین خواهند شد.

مراسم قرعه‌کشی از طریق سایت اینترنتی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

فروش فوری ایران خودرو سه شنبه 5 بهمن 1400

برای شرکت در این طرح می توانید از فردا یعنی سه شنبه 5 بهمن تا پنج شنبه 7 بهمن 1400 با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.. پس از برنده شدن، شما ۳ روز فرصت دارید تا وجه خودرو را پرداخت کنید.

 

ثبت نام ایران خودرو: فروش فوری ایران خودرو امروز [14 دی 1400]

متقاضیان طرح جدید فروش فوری ایران خودرو می‌توانند از امروز، به مدت سه روز (تا پایان روز پنج‌شنبه 16 دی‌ماه) با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

پس از افزایش قیمت کارخانه ایران خودرو شاهد افزایش تعداد طرح های فروش هم هستیم. این تغییرات به امید ثبات بیشتر در بازار آشفته خودرو انجام شده است. امروز شرایط فروش فوری ایران خودرو سه شنبه 14 دی 1400 با تحویل 3 ماهه به همراه قیمت قطعی اعلام شده است.

همانطور که در جدول زیر می بینید، ایران خودرو تصمیم به ارایه ۳ خودرو سواری کرده است. در این بین ۱ خودرو هاچ بک و ۲ سدان دیده می شود. ارزان ترین خودرو در این لیست رانا پلاس سقف شیشه ای است که با قیمت ۲۲۷ میلیون تومان فروخته می شود. گران ترین خودرو هم جدیدترین مدل ایران خودرو یعنی دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک است که به قیمت ۳۹۳ میلیون تومان در دسترس است.

فروش فوری ایران خودرو سه شنبه 14 دی 1400

تحویل خودروها در این طرح فروش فوری ایران خودرو، 3 ماهه معین شده است. این یعنی اگر تاخیری در تحویل وجود نداشته باشد باید جایی اواخر امسال شاهد تحویل خودروها به خریداران خوش شانسی که در قرعه کشی برنده شده اند، باشیم.

برای شرکت در این طرح می توانید از فردا یعنی سه شنبه 14 دی تا پنج شنبه 16 دی 1400 با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.. پس از برنده شدن، شما ۳ روز فرصت دارید تا وجه خودرو را پرداخت کنید.

 

ثبت نام ایران خودرو 1400: طرح جدید فروش فوری ایران خودرو [30 آذر 1400]

متقاضیان طرح جدید فروش فوری ایران خودرو می‌توانند از امروز، به مدت سه روز (تا پایان روز پنج‌شنبه 2 دی‌ماه) با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

طرح فروش فوق العاده (با موعد تحویل 3 ماهه) مرحله بیست و هفتم برخی محصولات شرکت ایران خودرو (قرعه کشی) مطابق جدول بخشنامه از روز سه شنبه مورخ 1400/09/30 شروع و تا پایان روز پنجشنبه مورخ 1400/10/02 ادامه خواهد داشت.

– تمامی شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه فعال خواهد بود.

– سند خودروها آزاد می باشد.

خودرو

قیمت

زمان تحویل

رانا پلاس پانوراما227.623.000حداکثر 90 روز
دنا پلاس توربو اتوماتیک393.956.000
پژو 207 دستی پانوراما233.503.000
سورن پلاس240.408.000

 

متقاضیان طرح جدید فروش فوری ایران خودرو می‌توانند از امروز، به مدت سه روز (تا پایان روز پنج‌شنبه 2 دی‌ماه) با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند.

فروش فوری ایران خودرو

 

آغاز پیش فروش محصولات ایران خودرو با عرضه 6 محصول [18 آذر 1400]

یازدهمین طرح یک ساله آغاز پیش فروش محصولات ایران خودرو در سال جاری از امروز (پنجشنبه) برای شش محصول به مرحله اجرا در آمده است. متقاضیان سه روز مهلت ثبت‌نام خواهند داشت و پس از آن قرعه‌کشی در روز یکشنبه هفته آتی (۲۱ آذرماه) برگزار خواهد شد.

دهمین طرح پیش فروش محصولات ایران خودرو در سال جاری در آخرین روز‌های آبان ماه (۲۷مهرماه) در قالب مشارکت در تولید برای شش محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، راناپلاس، سورن پلاس، دناپلاس توربوشارژ در دو مدل دستی و اتوماتیک و همچنین تارا دستی اجرا شد. قرعه‌کشی آن نیز ۳۰ آبان ماه برگزار و مشتریان نهایی مشخص شدند. در این طرح در مجموع ۹۲۶ هزار و ۸۴۳ نفر برای ۷۰۰۰ دستگاه خودرو ثبت‌نام کردند.

از این تعداد، ۱۰۰ هزار و ۶۰۴ نفر برای ۸۰۰ دستگاه راناپلاس، ۱۶۹ هزار و ۹۳۲ نفر برای سورن پلاس با ظرفیت ۱۱۰۰ دستگاه، ۴۱۶ هزار و ۲۰۳ نفر برای ۲۰۷ دستی پانوراما با ظرفیت ۱۶۰۰ دستگاه، ۷۲ هزار و ۵۶۹ نفر برای دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک با ظرفیت ۲۰۰۰ دستگاه، ۸۰ هزار و ۶۵۲ نفر برای ۵۰۰ دستگاه دناپلاس توربوشارژر دستی شش سرعته و در نهایت ۸۶ هزار و ۸۸۳ نفر برای تارا دستی با ظرفیت ۷۰۰۰ با موعد تحویل بهمن و اسفند ۱۴۰۰ شرکت‌کردند.

در حالیکه روز گذشته (چهارشنبه) گروه صنعتی ایران‌خودرو سومین فروش محصول هایما خود را با قیمت قطعی و بدون قرعه‌کشی برگزار کرد، امروز (پنجشنبه/۱۸ آذرماه) در جدیدترین برنامه پیش فروش محصولات ایران خودرو در قالب پیش‌فروش حداکثر یکساله، ثبت‌نام برای شش محصول تارا دستی، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک، راناپلاس، سورن‌پلاس و ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای را به مرحله اجرا درآورده است.

موعد تحویل خودرو‌ها آبان و آذر ماه ۱۴۰۱ و با ارزشی مطابق قیمت خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد براساس نوع خودرو انتخابی خواهد بود.

متقاضیان پیش فروش محصولات ایران خودرو می‌توانند از امروز، به مدت سه روز (تا پایان روز شنبه ۲۰ آذرماه) با مراجعه به سایت اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام کنند. همچنان این امکان برای منتخبان طرح‌های قبلی ایران‌خودرو که موفق به واریز وجه در طرح‌های پیشین فروش خودروسازان نشده‌اند، وجود دارد که دوباره بتوانند در این مرحله از فروش، اقدام به ثبت‌نام کنند.

در نهایت مراسم قرعه کشی برای انتخاب مشتریان نهایی نیز یک روز پس از اتمام مهلت ثبت‌نام (یکشنبه، ۲۱ آذرماه) در حضور نهاد‌های نظارتی برگزار و از طریق سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

پیش‌فروش محصولات ایران خودرو

تازه‌ترین پیش فروش محصولات ایران خودرو / قرعه کشی سوم آبان [30 مهر 1400]

گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با هفته وحدت، طرح پیش فروش شش محصول خود را با موعد تحویل حداکثر یک ساله به اجرا گذاشت.

به گزارش فاواپرس به نقل از ایکوپرس، در این طرح که از دیروز پنجشنبه 29 مهرماه آغاز و تا یکشنبه دوم آبان ادامه خواهد داشت، شش محصول تارا با گیربکس دستی، دناپلاس توربوشارژ دستی و اتوماتیک، پژو 207 دستی سقف شیشه ای، راناپلاس و سورن پلاس عرضه می شود.

موعد تحویل محصولات از مهر تا آبان سال 1401 تعیین شده است.

مشتریان برای ثبت نام نهایی از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای ناظر در روز دوشنبه سوم آبان ماه انتخاب خواهند شد. مراسم قرعه کشی هم زمان در سایت ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir به صورت زنده پخش خواهد شد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

پیش فروش محصولات ایران خودرو

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.