ثبت نام سایپا 1401: آغاز فروش بدون قرعه کشی محصولات سایپا از امروز

متقاضیان طرح فروش بدون قرعه کشی محصولات سایپا می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام نمایند.

فروش فوری محصولات سایپا [28 فروردین 1401]

ثبت نام و فروش فوری سایپا بدون قرعه کشی به مادران از فردا دوشنبه به مدت دو روز آغاز می‌شود.

به گزارش فاواپرس، خودروسازان بر اساس قانون جوانی جمعیت موظف شده‌اند که به برخی مادران بدون قرعه‌کشی خودرو بفروشند. دور جدید طرح سایپا برای فروش خودرو بدون قرعه‌کشی به مادران فردا آغاز می‌شود. اما اختلاف قیمت کارخانه و بازار در این طرح چقدر است؟

با وجود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان بدهی و زیان انباشته و کیفیت پایین محصولات، ایران خودرو و سایپا همچنان به طرح‌های فروش خود ادامه دهند. حالا هم آنها بر اساس قانون جوانی جمعیت، موظف به اجرای طرحی با عنوان خودرو بدون قرعه‌کشی برای مادران شده‌اند. دور جدید این طرح، در هفته جاری برگزار می‌شود.

اما شرایط ثبت‌نام خودرو برای فرزند دوم چیست؟

سایپا، این طرح را در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ دانسته‌. مادرانی که فرزند دوم آنها از این تاریخ به بعد متولد شده است مشمول طرح‌های ایران خودرو و سایپا، هستند.

این شرکت تاکید کرده‌ است که اگر تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص محصول در قالب قرعه‌کشی صورت می‌پذیرد. در غیر این صورت، همه مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان‌های ذیربط برسند، امکان واریز وجه را دارند.

در بخشنامه خودرو بدون قرعه‌کشی برای مادران آمده است: اطلاعات طرح مذکور، به سازمان ثبت احوال ارسال می‌گردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر شود.

طرح سایپا، از ۹ صبح فردا، دوشنبه ۲۹ فروردین آغاز می‌شود و به دو مدت دو روز به صورت ۲۴ ساعته به مدت دو روز ادامه دارد. موعد تحویل محصولات نیز حداکثر سه ماه تعیین شده است.

متقاضیان شرکت در طرح فروش نقدی محصولات گروه خودروسازی سایپا، می‌توانند از ساعت ۹ صبح روز دوشنبه 29 فروردین ماه ۱۴۰۱ به‌مدت ۴۸ ساعت و به‌صورت شبانه‌روزی با مراجعه به وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

فروش فوری سایپا / فروش فوری محصولات سایپا / فروش بدون قرعه کشی سایپا
طرح سایپا برای فروش بدون قرعه‌کشی خودرو به مادران – ۲۹ فروردین
در بازار چند؟

حال سوال اینجاست که قیمت‌ها در طرح‌های فروش ساپیا به مادران، چقدر با بازار تفاوت دارد؟ برای آگاهی از آخرین قیمت محصولات سایپا می‌توانید به این لینک مراجعه کنید.

 

فروش فوری محصولات سایپا [16 فروردین 1401]

اولین طرح فروش فوری شرکت سایپا در سال 1401 از روز چهارشنبه آغاز خواهد شد و در این طرح، محصولات شاهین G، ساینا S، سایتا SE، کوییک، کوییک R، کوییک S عرضه می‌شوند.

این بخشنامه از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه مورخ 17 فروردین ماه 1401 به مدت 2 روز اجرا خواهد شد. شرایط و ضوابط قرعه کشی همچنان فعال است.

شرایط فروش نقدی محصولات گروه خودروسازی سایپا اعلام شد و در این مرحله ۶ محصول با موعد تحویل بین بازه زمانی مرداد الی اسفندماه ۱۴۰۱ عرضه خواهند شد. در این طرح، محصولات شاهین G، ساینا S، سایتا SE، کوییک، کوییک R، کوییک S عرضه می‌شوند.

متقاضیان شرکت در طرح فروش نقدی محصولات گروه خودروسازی سایپا، می‌توانند از ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه ۱۴۰۱ به‌مدت ۴۸ ساعت و به‌صورت شبانه‌روزی با مراجعه به وب‌سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به‌نشانی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

 

فروش فوری محصولات سایپا [16 اسفند 1400]

فروش فوری محصولات سایپا ویژه اعیاد شعبانیه از امروز ۱۶ اسفند با عرضه ۵ محصول آغاز کرده است.

طرح فروش فوری محصولات سایپا از امروز ۱۶ اسفند ساعت ۱۰ صبح به مناسبت اعیاد شعبانیه با عرضه پنج محصول آغاز شده است.

در این مرحله پنج خودرو شاهین، ساینا، کوییک، تیبا۲ و سایپا وانت عرضه شده‌است. این طرح به مدت دو روز و به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت و محدودیت ها پیشین به قوت خود باقی است.

متقاضیان با مراجعه به سایت فروش سایپا به نشانی saipa.iranecar.com و وارد شدن به پنل کاربری از امروز ساعت ۱۰ صبح در این طرح شرکت کنند.

موعد تحویل خودرها ۹۰ روزه و با قیمت قطعی خواهد بود.

متقاضیان با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت ، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام نمایند.

متقاضیانی که از خرداد ماه سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق العاده ، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام نموده و از منتخبین طرحهای مذکور نبوده‌اند نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند. برای دریافت جزئیات بیشتر کلیک کنید.

فروش فوری محصولات سایپا ویژه اعیاد شعبانیه / فروش فوری سایپا
قیمت قطعی فروش فوری محصولات سایپا با تحویل 3 ماهه

 

فروش فوری محصولات سایپا [4 اسفند 1400]

در راستای عمل به تعهدات سه شنبه‌های سایپایی از فردا و به مدت دو روز، فروش فوری محصولات شرکت سایپا روز پنجشنبه با فروش فوق العاده ۵ محصول گروه خودروسازی سایپا آغاز خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا اعلام کرد هر هفته پیش فروش و فروش فوق العاده محصولات خود را با هدف پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان واقعی انجام می‌دهد، لذا متقاضیان محصولات این مجموعه از روز پنج شنبه هفته جاری مورخ 1400/12/5 از ساعت ۸ صبح و به مدت دو روز به صورت شبانه روزی می‌توانند نسبت به ثبت نام محصولات سایپا، اقدام کنند.

در طرح فروش فوق العاده هفته جاری محصولات سایپا، خودرو‌های کوییک R با گیربکس معمولی، تیبا EX۲ رینگ فولادی، سایپا SE۱۵۱ موتور M۱۳، ساینا با گیربکس معمولی و رینگ فولادی و تیبا SX موتور M۱۵ عرضه می‌شود.

متقاضیان با مراجعه به آدرس اینترنتی saipa.iranecar.com می‌توانند ثبت نام کنند و در فرآیند قرعه کشی قرار گیرند. فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی ظرف یک روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد.

ثبت نام فروش فوری محصولات سایپا از روز پنجشنبه این هفته به مدت دو روز آغاز می‌شود. در این طرح 5 محصول سایپا با قیمت مشخص و موعد تحویل سه ماهه عرضه می‌شود. متقاضیان ثبت نام خودرو‌های سایپا می‌توانند جهت ثبت نام اینترنتی خودرو به روش قرعه کشی به گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین فروش فوق العاده می‌بایست ظرف سه روز نسبت به واریز کامل وجه اقدام کنند. بر این اساس حداکثر زمان تحویل محصولات فروش فوق العاده محصولات سایپا، ٩٠ روزه است.

فروش فوری سایپا

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.