ثبت نام سایپا 1401: آغاز فروش بدون قرعه کشی محصولات سایپا از امروز

متقاضیان طرح فروش بدون قرعه کشی محصولات سایپا می‌توانند از امروز با مراجعه به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو نسبت به انتخاب نوع خودرو و ثبت نام اقدام نمایند.

فروش فوری محصولات سایپا [اسفند 1400]

فروش فوری محصولات شرکت سایپا ویژه دهه مبارک فجر 1400 از امروز پنجشنبه آغاز خواهد شد. 

متقاضیان محترم از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه مورخ 1400/11/21 به مدت 2 روز میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند و پیش ثبت نام خود را ثبت نمایند.

کلیه شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه فعال خواهد بود.

ثبت نام فروش فوری محصولات سایپا از روز پنجشنبه این هفته به مدت دو روز آغاز می‌شود. در این طرح ۶ محصول سایپا با قیمت مشخص و موعد تحویل سه ماهه عرضه می‌شود. متقاضیان ثبت نام خودرو‌های سایپا می‌توانند جهت ثبت نام اینترنتی خودرو به روش قرعه کشی به گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه اعمال خواهد شد.

متقاضیان محترم از ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه مورخ 1400/11/21 (به مدت ۲ روز) به صورت شبانه روزی می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به پیش ثبت نام (شرکت در قرعه کشی) اقدام نمایند.

فروش فوری سایپا

فروش فوری محصولات سایپا [بهمن 1400]

طرح فروش فوری سایپا شامل کوییک، کوییک R، کوییک پلاس ، تیبا 2، تیبا و سایپا 151 از روز پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰ به مدت دو روز آغاز می‌شود.

به گزارش فاواپرس، در ادامه برنامه عرضه های مستمر خودرو در روزهای سه شنبه تا پایان سال ، به منظور پاسخگوئی به نیاز مصرف کنندگان واقعی شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا ویژه بهمن ماه (یه صورت قرعه کشی) به شرح جدول ذیل اعلام میگردد.
در این طرح کوییک، کوییک R، کوییک پلاس ، تیبا ۲، تیبا و سایپا ۱۵۱ ارائه شده است و موعد تحویل ۹۰ روزه است.

متقاضیان محترم از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۰۷ ( (به مدت ۲ روز) به صورت شبانه روزی میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا مراجعه نمایند.

ثبت نام فروش فوری محصولات سایپا از روز پنجشنبه این هفته به مدت دو روز آغاز می‌شود. در این طرح ۶ محصول سایپا با قیمت مشخص و موعد تحویل سه ماهه عرضه می‌شود. متقاضیان ثبت نام خودرو‌های سایپا می‌توانند جهت ثبت نام اینترنتی خودرو به روش قرعه کشی به گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه اعمال خواهد شد.

متقاضیان محترم از ساعت ۸ صبح امروز پنجشنبه مورخ 1400/22/7 (به مدت ۲ روز) به صورت شبانه روزی می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به پیش ثبت نام (شرکت در قرعه کشی) اقدام نمایند.

فروش فوری سایپا
قیمت قطعی فروش فوری محصولات سایپا با تحویل 3 ماهه

 

فروش فوری محصولات سایپا [دی 1400]

دومین طرح فروش فوری سایپا ویژه دی ماه 1400 از امروز پنج‌شنبه آغاز شد.

دومین طرح فروش فوری سایپا از امروز پنجشنبه ۲۳ دی ۱۴۰۰ آغاز شده است و تا دو روز ادامه می‌یابد.

به گزارش فاواپرس، ثبت نام فروش فوری ۶ محصول سایپا از امروز آغاز می‌شود در این طرح ۶ محصول سایپا با قیمت مشخص و موعد تحویل سه ماهه عرضه می‌شود و این دومین طرح فروش فوری محصولات سایپا در دی ۱۴۰۰ می‌باشد. متقاضیان ثبت نام خودرو‌های سایپا می‌توانند جهت ثبت نام اینترنتی خودرو به روش قرعه کشی به گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

شرایط و ضوابط قرعه کشی در این بخشنامه اعمال خواهد شد.

متقاضیان محترم از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۲۳ (به مدت ۲ روز) به صورت شبانه روزی میتوانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا نسبت به پیش ثبت نام (شرکت در قرعه کشی) اقدام نمایند.

متقاضیانی که از خرداد سال گذشته تاکنون جهت شرکت در روش فروش فوق‌العاده ، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید نسبت به ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اقدام کرده‌اند و از منتخبان طرح‌های مذکور نبوده‌اند، نیاز به دریافت مجدد کد کاربری و کلمه عبور ثبت نام ندارند.

بخشنامه ثبت نام فروش فوق العاده ۶ محصول سایپا را این جا بخوانید.

فروش فوری سایپا
قیمت قطعی فروش فوری محصولات سایپا با تحویل 3 ماهه

 

طرح جدید فروش نقدی محصولات سایپا [آذر 1400]

طرح فروش نقدی محصولات سایپا از روز پنجشنبه هفته جاری آغاز خواهد شد.

متقاضیان شرکت در طرح جدید فروش نقدی محصولات سایپا می‌توانند از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۵ آذر ماه سال ۱۴۰۰ (به مدت ۲ روز) با مراجعه به سایت گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

نوع خودرو

قیمت خودرو (به ریال)

زمان تحویل

رنگ قابل عرضه

کوئیک با گیربکس معمولی

۱.۶۵۸.۳۸۰.۰۰۰

حداکثر ۹۰ روز کاری

۶ رنگ

کوئیک R با گیربکس معمولی

۱.۷۵۶.۹۵۰.۰۰۰

۶ رنگ

تیبا SX موتور M15

۱.۱۸۱.۲۹۰.۰۰۰

۱ رنگ

تیبا ۲ EX رینگ فولادی

۱.۲۵۰.۷۷۰.۰۰۰

۱ رنگ

ساینا SE ۱۵۱ موتور M15

۱.۴۶۹.۰۱۰.۰۰۰

۳ رنگ

کوئیک پلاس با گیربکس اتوماتیک۲.۷۴۶.۶۴۰.۰۰۰

۱ رنگ

پیش از این قرار بود با صدور مجوز افزایش قیمت و عرضه خودرو توسط خودروسازان با قیمت کمتر از ۵ درصد قیمت بازار نه تنها قیمت‌ها در بازار کنترل شود، بلکه سودی که به جیب دلالان و مافیای خودرو می‌رود نیز به جیب خودروساز و مردم عادی بازگردد، اما همه این موارد و قولی که وزیر صنعت داد، عملی نشده و حتی قیمت خودرو ها دوباره افزایش شدیدی یافت و فاصله قیمت کارخانه و بازار مجددا زیاد شد.

خودروسازان نیز در طی چند ماه گذشته با توقف عرضه خودرو به بازار، به رشد قیمت ها دامن زدند. آیا در چنین وضعیتی شرایط فروش سایپا می تواند آبی بر آتش بازار خودرو باشد؟

 

ثبت نام سایپا: طرح جدید فروش فوری محصولات سایپا اعلام شد [آبان 1400]

به مناسبت میلاد پیامبر اکرم(ص) طرح فروش فوری محصولات سایپا از دوشنبه ۳ آبان اجرا خواهد شد. محصولات کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R با گیربکس معمولی، ساینا اس، تیبا ۲ و سایپا ۱۵۱ در این مرحله عرضه می شوند.

متقاضیان می توانند از ساعت ۱۵ روز دوشنبه ۱۴۰۰/۰۸/۰۳ به مدت ۲ روز اقدام به ثبت نام کنند.

متقاضیان طرح فروش فوری محصولات سایپا می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com اطلاعات شخصی را وارد کرده و پس از دریافت کدکاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

فروش نقدی محصولات سایپا
قیمت قطعی فروش فوری محصولات سایپا

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.