رشد ۲۴۰۰ درصدی ارزش توکن SQUID درعرض ۲۴ ساعت

توکن SQUID از نوع P2E (بازی برای کسب درآمد) با الهام از پربیننده‌ترین و محبوب‌ترین سریال نتفلیکس در تمام دوران، یعنی بازی مرکب (Squid Game) در عرض ۲۴ ساعت رشد ۲۴۰۰ درصدی قیمت را تجربه کرد.

ارزش توکن Squid Game در عرض ۲۴ ساعت از ۱ سنت به ۲.۲۰ دلار افزایش پیدا کرد که با این وجود به یکی از سودآوران رمزارزهای بازار تبدیل شده است. قیمت توکن Squid همچنان در حال افزایش است و در ادامه با ۴۵۰ درصد افزایش طی ۲۴ ساعت گذشته به ۳.۰۷ دلار رسید.

در هنگام نوشتن این خبر قیمت توکن Squid Game به ۵.۱۸ دلار رسیده است.

بازیکنان با دریافت و استفاده از توکن Squid Game می‌توانند در بازی‌های آنلاین مختلفی شرکت کنند و در ادامه با برنده شدن در این بازی‌های می‌توانند دارایی‌های خود را چند برابر کنند. «اسوار پراساد» اقتصاددان دانشگاه کرنل، در مصاحبه خود با BBC دلیل افزایش شدید قیمت توکن‌های P2E یا بازی برای کسب درآمد را توضیح داده است: این نوع از رمزارز به فهرست طولانی و رو به رشدی از سکه‌ها و توکن‌های دیجیتال اضافه می‌شود که از الگوهای رفتاری تصادفی یا پدیده‌های فرهنگی استفاده می‌کنند. بسیاری از این سکه‌ها به سرعت مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد که همین امر منجر به افزایش شدید برآورد ارزش یا قیمت آن می‌شود.

هیجان بازار رمزارزها در چند وقت اخیر توسط NFT کمی کاهش پیدا کرده است و بازی‌های کسب درآمد نیز در حال رشد هستند. هرچند واقعیت عنوان می‌کند که سازندگان این بازی NFT تصمیم گرفتند از موفقیت سریال اخیر نتفلیکس استفاده کنند، اما این امر به نوعی دیگر روند پیشرفت این دسته از ارزها را نشان می‌دهد. همچنین نکته دیگری که برای توکن Squid وجود دارد این است که نمی‌توان آن را به راحتی فروخت.

طبق هشدار صادر شده توسط سامانه Coinmarketcap، بسیاری از کاربران قادر به فروش توکن Squid خود در Pancakeswap نبوده‌اند. هرچند دلیل دقیق این مشکل مشخص نیست، اما بسیاری از کاربران کره‌ای معتقد هستند که با یک مکانیسم ضد بازار شکنی مواجه هستیم که کاربران در آن باید پیش از فروش توکن خود، برخی معیارها را رعایت کنند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.