در بازی کلش رویال، رویال پس چیست؟

موارد مختلفی وجود دارند که در بازی کلش رویال از اهمیت بالایی برخوردار هستند. رویال پس نمونه ای از این موارد است. به همین علت بازیکنان سعی می کنند تا وقت خود را صرف انجام آن کنند. بازیکنان برای اینکه بتوانند رویال پس به دست بیاورند، وقت خود را به شرکت در نبردهای مختلف بازی اختصاص می دهند. بازیکنان برنده و فعال می توانند از جایزه های مختلفی که شرکت تنسنت برای آن ها به منظور شرکت در نبردها در نظر گرفته است، بهره مند شوند که همانطور که اشاره شد، رویال پس در بین این موارد جای می گیرد. ارزشی که رویال پس دارد، بر هیچکسی پوشیده نیست؛ همین موضوع سبب شده است تا تلاش افراد بیشتر شود و وقت بیشتری را مشغول بازی کلش رویال شوند. در ادامه به بررسی کامل تری از رویال پس می پردازیم.

در بازی کلش رویال، رویال پس چیست؟

رویال پس کلش رویال چیست؟

در یک تعریف کلی می توانیم اینطور بگوییم که رویال پس بخشی از بازی کلش رویال به شمار می رود. سازندگان این بازی جایزه ها و پاداش هایی را برای بازیکنانی که در رویال پس شرکت می کنند، در نظر گرفته اند. این جوایز را نمی توانید در هیچ کجای بازی کلش رویال مشاهده کنید؛ همین موضوع سبب شده تا افراد انگیزه بیشتری را برای دنبال کردن آن داشته باشند. این جوایز بسیار ارزشمند بوده و می توانند به شما کمک کنند تا به رشد و پیشرفت بیشتری در بازی دست پیدا کنید و نام خود را در بین بازیکنان برتر جای دهید.

نبردهایی که فصلی برگزار می‌شوند

در رویال پس شاهد نبردهای مختلف و هیجان انگیزی خواهید بود. این نبردها به صورت فصلی برگزار می شوند و هر کدام دارای جوایز متنوع هستند. همانطور که اشاره کردیم این جوایز را در حالت عادی نمی توانید از کلش رویال به دست بیاورید. البته برخی از آن ها در فروشگاه موجود هستند ولی آنقدر قیمت بالایی دارند که افراد ترجیح می دهند تنها در این نبردها شرکت داشته باشند. هر کدام نبردهای فصلی که در رویال پس با آن ها مواجه خواهید شد، دارای ماموریت و پاداش های گوناگون هستند. همین تنوع باعث خواهد شد تا در هر فصل هیجان زیادی را تجربه کنید و بی صبرانه برای فصل های بعدی منتظر بمانید.

در بازی کلش رویال، رویال پس چیست؟

 

آیا شرکت در رویال پس کلش رویال رایگان است؟

از جمله سوالات رایجی که برای افراد تازه وارد به وجود می آید این بوده که آیا شرکت در این رویدادها رایگان است یا باید هزینه ای باید ورود پرداخته شود. خبر خوب برای بازیکنان این بوده می توانند به صورت کاملا رایگان در این نبردهای فصلی شرکت داشته باشند. رایگان بودن باعث خواهد شد تا تمامی بازیکنان این فرصت را داشته باشند تا با یک دیگر به رقابت بپردازند.

رویال پس بازی کلش رویال چند مرحله دارد؟

از دیگر موارد مهم در رابطه با رویال پس تعداد مراحل آن است. برای اینکه بتوانید برنامه ریزی درستی را برای شرکت در این نبرد مهیج داشته باشید، نیاز است تا با تعداد مراحل موجود نیز آشنایی پیدا کنید. به طور کلی 70 مرحله برای این نبرد در نظر گرفته شده است. هر کدام از مراحل دارای بخش ها، جایزه ها و ماموریت های گوناگون هستند.

مراحل اولیه رویال پس رایگان بوده و نیازی به هزینه نیست ولی اگر می خواهید تا مراحل پایانی پیش بروید و جوایز بیشتری را به دست آورید، باید یکی از دو گزینه های ذکر شده یعنی رویال پس الایت و رویال پس الایت پلاس را خریداری کنند. در واقع مراحل اولیه آزمایشی بوده تا شما بتوانید به آمادگی کامل در این نبردها دست پیدا کنید.

هر چقدر مراحلی که طی می کنید بالاتر روند، به همان اندازه نبردها نفس گیرتر خواهند بود و می توانید جوایز بسیار ارزشمندی را کسب کنید. در مراحلی که غیر رایگان هستند، شما هدایا و جایزه هایی را به دست می آورید که در هیچ کجای بازی وجود نداشته و شانسی برای داشتن آن ها نخواهید داشت.

همین هدایا تبدیل به اصلی ترین دلایلی شده اند که بازیکنان ترجیح می دهند تا مراحل غیر رایگان را خریداری کنند. البته لازم به ذکر است که تا وقتی در این بازی حرفه ای نشدید، نباید هیچگونه هزینه جانبی را داشته باشید؛ چرا که نمی توانید در نبردها و ماموریت های در نظر گرفته شده برای شما موفق شوید و تنها هزینه خود را هدر داده اید.

در بازی کلش رویال، رویال پس چیست؟

 

سخن آخر

در این مطلب سعی کردیم تا شما را با رویال پس کلش رویال آشنا کنیم. این ایونت به صورت فصلی برگزار شده و برای اینکه بازیکنان گوناگونی را به سمت خود جذب کند، دارای جوایز متعددی است. هر چقدر مراحل شما افزایش پیدا کنند، جوایز نیز ارزش بیشتری را به دست خواهند آورد که در این مطلب سعی کردیم به صورت کامل به بررسی این موضوع بپردازیم.

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.