10 مورد از لوازم جانبی گوشی که هر روز از آن استفاده می‌کنید

استفاده از لوازم جانبی گوشی سبب استفاده بهتر و افزایش طول عمر گوشی خواهد شد، لوازم جانبی متعددی برای گوشی های هوشمند امروز طراحی و تولید شده است، از همین رو در این بخش 10 مورد از لوازم جانبی گوشی که هر روز از آن استفاده می کنید مثل هندزفری بلوتوث مورد بررسی قرار داده ایم، جهت کسب اطلاعات تکمیلی در این خصوص با ما همراه باشید.

لوازم جانبی موبایل چه لوازمی هستند؟

هنگام خرید موبایل تنها هزینه آن مطرح نیست بلکه مانند یک خودرو که به لاستیک زاپاس و دیگر لوازم جانبی نیاز دارد،  جهت استفاده از بهتر از امکانات و ویژگی های یک گوشی موبایل باید لوازم جانبی مورد نیاز آن را خریداری کرد که برخی از این لوازم جانبی ضروری و برخی ضروری هستند. البته ضرورت خرید هر یک از لوازم جانبی موبایل به نیازهای فرد خریدار بستگی دارد و نمی توان یک قاعده برای آن تعیین کرد.

لوازم جانبی گوشی که هر روز از آن استفاده می‌کنید، کدام‌اند؟

لیست برخی لوازم جانبی موبایل که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می گیرند، در زیر برایتان مشخص شده است که برای تهیه و خرید اینترنتی آن ها می توانید به فروشگاه های اینترنتی معتبری همچون سایت جانبی مراجعه کنید.

لوازم جانبی, لوازم جانبی موبایل, لوازم جانبی گوشی

  • شارژر موبایل:

 این وسیله که از دو بخش آداپتور و کابل تشکیل شده به طور مرتب و روزانه مورد استفاده قرار می گیرد تا گوشی شما بتواند کار کند، در واقع بدون شارژر گوشی نیز کاربردی ندارد.

  • قاب یا کاور گوشی:

 از آنجا که گوشی موبایل وسیله بسیار کاربردی است که در طول شبانه روز در هر مکان و موقعیتی در دست افراد است لذا امکان آسیب دیدگی آن به دلیل لیز خوردن و افتادن روی زمین زیاد است، از این رو حتما باید در همه حالت قاب یا کاور گوشی از آن حفاظت کند.

قاب گوشی علاوه بر کاربرد حفاظتی، زیبایی ظاهری خاصی برای گوشی ایجاد خواهد کرد.

طرح و رنگ قاب گوشی را می توان سلیقه ای انتخاب کرد اما باید دقت کنید که سبک ترین، راحت ترین و باکیفیت ترین قاب را انتخاب کنید تا ضمن حفاظت مناسب از گوشی  به دلیل استفاده مداوم از آن دل زده نشوید.

  • سوکت گوشی:

سوکت وسیله ای جهت نگه داری راحت تر گوشی در دست است که می توان آن را به بدنه خود گوشی یا پشت قاب از طریق چسب محکم آن چسباند تا به شکل ایمن تر و راحت تری گوشی را در دست نگه داشت و از آن استفاده کرد. 

سوکت گوشی نیز مانند قاب گوشی طرح و رنگ متنوعی دارد که حتی نوع ست آن با قاب نیز تولید شده است.

  • گلس محافظتی گوشی:

صفحه نمایش گوشی های هوشمند حساسیت بالایی به کوچکترین ضربه ها دارند به طوری که یک شکستگی کوچک کل صفحه نمایش را از بین می برد و چون تعویض این صفحه هزینه های هنگفتی دارد،  به کمک گلس می توان از ضررهای مالی جلوگیری کرد و طول عمر گوشی را افزایش داد.

  • پاوربانک گوشی:

این وسیله نیز از کاربردی ترین لوازم جانبی گوشی است که به کمک آن در هر مکانی می توان گوشی را به راحتی شارژر نمود.

هر چه قدر هم که گوشی شما جدیدتر باشد باز هم به دلیل ساعت های طولانی مدت استفاده از گوشی نیاز به شارژ مداوم دارد، افراد بسیاری به طور مرتب در طول شبانه روز در خال استفاده از گوشی هستند در حالی که نمی توانند منتظر شارژ شدن گوشی از طریق شارژر متصل به جریان برق باشند، از این رو پاوربانک کاربرد مناسبی برای آنها دارد بخصوص در ماشین و سفر.

  • کابل AUX:

 به کمک این کابل به راحتی می توان به آهنگ های گوشی در ماشین گوش داد، در واقع این کابل رابط امکان گوش دادن به آهنگ های گوشی را بر روی سیستم صوتی ماشین محقق می سازد.

  • هندزفری بلوتوث:

گوش دادن به موسیقی با صدا و کیفیت بالا یکی از مواردی است که بسیاری از افراد در طول شبانه روز در هر مکان و زمانی انجام می دهند، هندزفری بلوتوث به دلیل نداشتن سیم شرایط راحت تری را برای گوش دادن به موسیقی و پاسخ به تماس ها فراهم می سازد.

امروزه هندزفری بلوتوث طرفداران بسیار زیادی دارد.

  • هدفون بلوتوث:

هدفون بلوتوث نیز مانند هندزفری عمل می کند که به دلیل در برگرفتن کل گوش صدای باکیفیت تری را می توان از آن شنید ولی وزن و حجم بیشتری نسبت به هندزفری بلوتوث دارد با این حال طرفداران این وسیله جانبی ترجیح می دهند از آن استفاده کنند تا هیچ صدایی جز موسیقی مورد علاقه خود را نشنوند.

  • نگه دارنده گوشی:

 این وسیله که در مدل های مختلف سه پایه، ثابت، رومیزی، ماشینی و غیره طراحی و تولید می شود جهت تماشای فیلم یا استفاده از گوشی بدون نگه داشتن گوشی کاربرد دارد.

ابعاد بزرگ و وزن گوشی های هوشمند امروزی استفاده طولانی مدت از آنها را سخت کرده است و دست ها زود خسته می شوند ار این رو به کمک این وسیله مفید می توان ساعت ها فیلم تماشا کرد و یا به کارهای دیگر پرداخت.

لوازم جانبی, لوازم جانبی موبایل, لوازم جانبی گوشی

  • کاور کابل شارژر، سیم هندزفری و هدفون:

کابل شارژر و سیم هندزفری و هدفون پس از مدتی در اثر آسیب دیدگی زخمی و یا حتی بریده می شوند به کمک ابزار بسیار کم هزینه ای چون کاور کابل می توان سیم شارژر، هندزفری و هدفون را محافظت کرد‌ و عمر مفید آنها را افزایش داد.

اگرچه ممکن است از همه این لوازم جانبی به صورت روز استفاده نکنید اما لوازم جانبی اشاره شده از پرکاربردترین لوازم جانبی گوشی هستند که افراد بسیاری از آنها به صورت روزانه استفاده می کنند.

به خاطر بسپارید که گلس و کاور گوشی از ضروری ترین لوازم جانبی هستند که جهت حفاظت از گوشی در برابر بسیاری از آسیب ها باید مورد استفاده قرار گیرند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.