راه‌اندازی پلتفرم آموزش مجازی مکتب لایو توسط مبین وان

شرکت مبین وان کیش در راستای توجه به نیازهای جامعه در زمان پاندمی کرونا مبنی بر آموزش و جلسات غیرحضوری اقدام به سرمایه‌گذاری و توسعه‌ی پلتفرم سامانه‌ی وبینار و آموزش مجازی با برند «مکتب لایو» نموده است.

شرکت مبین وان همواره تلاش نموده است تا با ارایه‌ی خدمات نوآورانه‌ی گوناگون به پیشرفت زیست‌بوم فناوری اطلاعات و ارتباطات در کشور کمک کرده و دنیایی بهتر را برای ایرانیان خلق کند. در همین راستا و به منظور ارایه‌ی خدمات بهینه در زمینه‌ی سرویس‌های آموزش مجازی و وب‌کنفرانس؛ این شرکت با اتکا بر دانش، مهارت و استفاده از پلتفرم‌های قدرتمند بین‌المللی توانسته است بستری مناسب و استاندارد را برای شرکت‌ها، سازمان‌ها، مدارس و دانشگاه‌ها و نیز اساتید محترم کشور در قالب پلتفرم سامانه‌ی آموزشی مکتب لایو فراهم آورد.

سامانه مکتب لایو

امکاناتی بی‌نظیر در سامانه مکتب لایو

بر اساس این گزارش، از امکانات این سامانه می‌توان به ترافیک نیم‌بها، رابط کاربری و استفاده‌ی آسان بدون نیاز به اپلیکیشن، امکان پخش زنده‌ی جلسات برای عموم به صورت کاربر میهمان و تبادل کامنت، امکان چندین ویدیو همزمان به صورت fullHD، مدیریت جامع کاربران، سرعت و امنیت بالا، پشتیبانی 24 ساعته و نیز امکان بازگشت هزینه در صورت عدم رضایت از خدمات اشاره کرد.

لازم به ذکر است، در سامانه‌ی مکتب لایو تمامی جلسات با هر مدت زمانی قابلیت ضبط با بالاترین کیفیت و در تمام زمان برگزاری نشست وبینار را داشته و امکان دانلود نیز پس از جلسه به راحتی امکان پذیر است. همچنین جلسات ضبط شده به منظور استفاده‌ی متقاضیان برای مدت دو هفته بر روی سرورها باقی می‌ماند.

گفتنی است، این سامانه که در دامنه‌ی maktablive.ir با امکاناتی بی‌نظیر و تعرفه‌ای عادلانه در دسترس همگان قرار دارد.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.