پیش‌بینی قیمت شیبا / آیا ارز دیجیتال شیبا مجددا صعودی می‌شود؟

ارز دیجیتال شیبا بیش از ۵۰ درصد از سقف قیمتی خود ریزش کرده و حالا بسیاری عقیده دارند زمان رشد شیبا شروع شده است.

به گزارش فاواپرس، ارز دیجیتال شیبا اینو ۵۰ درصد ارزش بازار خود را از دوره اوج خود از دست داده و امروز هم حدود ۱۰ درصد ریزش کرده است.

قیمت ارز دیجیتال شیبا در بالاترین سطح خود حدود ۰/۰۰۰۰۸۸ دلار بود اما حالا به ۰/۰۰۰۰۳۹ دلار رسیده است. حجم معاملات شیبا به شدت کاهش یافته و معامله‌گران از رشد قیمت این ارز مانند گذشته حمایت نمی‌کنند.

تحلیلگران عقیده دارند بعد از بازدهی مثبت ۱۱۰۰ درصدی در ماه اکتبر ریزش شیبا اجتناب نا‌پذیر بود. اما برخی از تحلیلگران عقیده دارند شیبا ریزش زیادی کرده و الان وقت خرید این ارز است.

چشم‌انداز صعودی شیبا

اصلاح زیاد شیبا اینو باعث شده تا یک الگوی صعودی روی نمودار ۴ ساعته این ارز شکل گیرد و احتمال رشد این را بالا ببرد. یک الگوی پرچم روی نمودار ۴ ساعته شکل گرفته است و کارشناسان عقیده دارند احتمالا شیبا از این الگو برای رشد استفاده کند.

تحلیلگران عقیده دارند ارز دیجیتال شیبا اینو احتمالا در موج صعودی بعدی خود تا ۰/۰۰۰۱ دلار رشد کند.

تکنیکال ارز دیجیتال شیبا

تکنیکال ارز دیجیتال شیبا

اولین محدوده حمایتی شیبا در نمودار ۴ ساعته محدوده قیمتی ۰/۰۰۰۰۲۸ دلار است و اگر این محدوده از دست برود احتمال دارد شیبا تا محدوده ۰/۰۰۰۰۰۸ دلار هم ریزش کند. 

اندیکاتور مکدی در نمودار روزانه این ارز روی محدوده قیمتی ۰/۰۰۰۰۷۲ دلار سیگنال فروش صادر کرده بود و از همین محدوده و شیبا شروع به ریزش کرد.

کندل‌های شیبا در نمودار چهارساعته در کف کانال بولینگرباند قرار دارند و این می‌تواند سیگنالی امیدوارکننده برای این ارز باشد.

MFI روی عدد ۳۴ قرار دارد و این می‌تواند نشان دهنده خروج پول از ارز دیجیتال شیبا باشد و همین باعث ارزش بازار این ارز در چند روز گذشته به شدت کاهش یابد.

رشد شیبا به فعالیت نهنگ‌ها هم بستگی دارد و به نظر می‌رسد تا زمانی که نهنگ‌ها برای خرید شیبا اقدام نکنند رشد شارپی قیمت زیاد محتمل نیست.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.