آموزش دریافت وام کم بهره از بانکینو

چگونه بدون ضامن، وام با بهره 2 درصد بگیریم؟

تا به حال به این فکر کرده‌اید که چطور می‌توانید بدون نیاز به ضامن و چک و سفته، وام با بهره 2 درصد بگیرید؟

وامینو، وام با بهره 2 درصدما در این مقاله می‌خواهیم شما را با روشی آشنا کنیم که با آن می‌توانید بدون نیاز به ضامن، وام با بهره 2 درصد بگیرید؛ بله وام آن هم تنها با بهره سالیانه 2 درصد! با فاواپرس همراه باشید تا شما را با روش دریافت وام کم بهره از بانکینو آشنا کنیم.

تقریبا برای همه ما زمان‌هایی پیش آمده که برای مدتی کوتاه نیاز به پول پیدا کرده باشیم، اما علاقه یا امکان آن را نداریم که از کسی پول قرض بگیریم یا از پس اندازهایمان استفاده کنیم.

برای مثال ممکن است به هر دلیلی حقوق یا درآمد شما با تاخیر به دستتان برسد، و یا رخداد پیش‌بینی نشده‌ای، شما یا خانواده را درگیر کند.

در چنین شرایطی، دسترسی به یک منبع پولی قابل اعتماد و سریع بسیار راهگشا خواهد بود.

خبر خوب این که ما در بانکینو این قابلیت را در قالب یک وام کوتاه مدت با نام «وامینو» [وام با بهره 2 درصد] برای شما فراهم کرده‌ایم.

با استفاده از سرویس وامینو [وام با بهره 2 درصد]، شما قادر خواهید بود هر زمان که احتیاج به پول داشتید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هر گونه پیچیدگی اضافه‌ای به آن دسترسی پیدا کنید. برخی مزایای وامینو عبارتند از:

  • تا سقف 10 میلیون تومان، با توجه به امتیاز اعتباری شما در بانکینو
  • بدون نیاز به ضامن، چک یا سفته
  • تنها 2% سود سالیانه
  • قابلیت دریافت در کمتر از چند دقیقه و در هر ساعت از شبانه روز
  • قابلیت استفاده مکرر در صورت تسویه به موقع

چگونه وامینو [وام با بهره 2 درصد] به شما تعلق می‌گیرد؟

برای این کار لازم است که ابتدا اپلیکیشن بانکینو را نصب کرده و با کد معرف بانکینو که در زیر آمده، حساب کاربری خود را افتتاح کنید، تا علاوه بر افتتاح حساب از هدیه نقدی 50 هزار تومانی هم بهره‌مند شوید.

کد معرف بانکینو و دریافت « 100 هزار تومان هدیه نقدی » با افتتاح حساب: 084SMJX

برای دانلود کلیک کنید

شما در بانکینو دارای یک «امتیاز اعتباری» هستید که در بخش بالا سمت چپ اپلیکیشن می‌توانید آن را مشاهده کنید. این امتیاز بر اساس میانگین موجودی حساب شما در ماه‌های گذشته محاسبه شده و به شما تعلق می‌گیرد. شما به ازای هر 1 میلیون تومان متوسط موجودی در هر ماه، 1 امتیاز اعتباری دریافت خواهید کرد و این امتیازات تا 6 ماه با هم جمع خواهند شد.

به عنوان مثال اگر به طور متوسط 2 میلیون تومان در حساب بانکینو خود داشته باشید، در ماه اول امتیاز شما 2، ماه دوم امتیاز شما 4 و به همین ترتیب در ماه ششم امتیاز شما 12 خواهد شد. پس از ماه ششم، موجودی 6 ماه آخر شما مبنای محاسبه امتیاز خواهد بود (بعنوان مثال در ماه هفتم، دیگر امتیاز ماه اول شما در محاسبات لحاظ نخواهد شد).

نکته 1: امتیاز شما بر اساس میانگین موجودی محاسبه خواهد شد و نه حداقل موجودی. بنابراین لازم نیست در اصطلاح پول خود را در حساب بانکینو بخوابانید و به آن دست نزنید. شما می توانید با حساب بانکینو خود کار کنید، خرید انجام دهید، هزینه کنید و همچنان امتیاز دریافت کنید!

نکته 2: محاسبه امتیاز به صورت روزشمار است، اما در پایان هر ماه محاسبه می‌شود. اگر شما در میانه ماه موجودی خود را افزایش داده باشید ممکن است بیش از 1 ماه طول بکشد تا تأثیر آن را در امتیاز خود مشاهده نمایید.

نکته 3: اگر میانگین موجودی شما در یک ماه کمتر از 1 میلیون تومان باشد، امتیازی به شما تعلق نخواهد گرفت.

با کسب امتیاز و افزایش آن، سطوح مختلف اعتباری برای شما فعال خواهد شد که به شما اجازه می دهد وام با مبالغ بالاتر دریافت کنید. جدول زیر نشان می‌دهد به ازای چه امتیازی، چه سطح اعتباری برای شما فعال خواهد شد:

مبلغ خط اعتباری (وامینو)امتیاز مورد نیاز
500 هزار تومان5 امتیاز
1 میلیون تومان10 امتیاز
2 میلیون تومان20 امتیاز
3 میلیون تومان30 امتیاز
4 میلیون تومان40 امتیاز
5 میلیون تومان50 امتیاز
6 میلیون تومان60 امتیاز
7 میلیون تومان70 امتیاز
8 میلیون تومان80 امتیاز
9 میلیون تومان90 امتیاز
10 میلیون تومان100 امتیاز

وامینو، وام با بهره 2 درصدچطور از وامینو [وام با بهره 2 درصد] استفاده کنم؟

اگر شما امتیاز کافی جمع کرده باشید تا حداقل یکی از سطوح اعتباری برای شما فعال شود، گزینه وامینو [وام با بهره 2 درصد] در صفحه اصلی اپلیکیشن برای شما نمایش داده خواهد شد. با کلیک روی این گزینه و طی کردن فرآیند، به راحتی می‌توانید وام خود را دریافت کنید. میانگین زمان اعطای وام در بانکینو کمتر از 7 دقیقه است.

نکته 1: هنگامی که شما درخواست استفاده از سرویس وامینو [وام با بهره 2 درصد] را می دهید، سابقه شما شامل بدهی بانکی و چک برگشتی در بانک مرکزی بررسی خواهد شد و در صورت نداشتن سابقه، وام به شما تعلق خواهد گرفت.

نکته 2: وامینو یک وام کوتاه مدت با قابلیت استفاده مکرر است (شبیه کارت اعتباری). بنابراین حتی اگر در زمان سررسید در تنگنای مالی قرار دارید، پیشنهاد می کنیم یکبار وام گرفته شده را تسویه کنید و مجددا وام دریافت کنید. کل این فرآیند کمتر از 10 دقیقه از شما زمان می برد، اما مانع از پرداخت هزینه بیشتر و یا ثبت سابقه بدحسابی خواهد شد.

نکته 3: در صورتی که شما در زمان سررسید وام گرفته شده را پرداخت نکنید، مشمول جریمه خواهید شد (6% علاوه بر سود اولیه). در صورتی که تا 60 روز پس از سررسید همچنان وام خود را پرداخت نکرده باشید، این موضوع به عنوان سابقه بدحسابی در بانکینو و در بانک مرکزی ثبت خواهد شد. بهتر است پیش از این بازه زمانی حتما وام خود را تسویه کنید. در غیر این صورت شما امکان دریافت وام، دریافت چک، و افتتاح حساب در هیچ بانکی را نخواهید داشت.

کد معرف بانکینو و دریافت « 100 هزار تومان هدیه نقدی » با افتتاح حساب: 084SMJX

برای دانلود کلیک کنید

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.