پلتفرم هاب گردشگری راه‌اندازی شد

توسعه زیرساخت‌های گردشگری با کمک دانش‌بنیان‌ها

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فن آوری اطلاعات مهاب، از راه‌اندازی سرویس کلیک هاب (هاب و پلتفرم رزرواسیون گردشگری) در این شرکت دانش‌بنیان خبر داد و گفت: هم‌اکنون تمام ایرلاین‌های داخلی، ۹۰ ایرلاین خارجی، ۸۰۰ هتل داخلی و ۴۰۰ هزار هتل خارجی به این هاب متصل هستند.

حمید محمدزاده اصفهانی‌نژاد مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان فن آوری اطلاعات مهاب با اشاره به اینکه این شرکت در حوزه تولید نرم‌افزار در صنعت گردشگری فعالیت می‌کند، اظهار کرد: هم‌اکنون تولید کننده نرم افزار و توسعه زیرساخت گردشگری فعالیت‌های زیادی را به ثمر رساندیم و تقریبا از نظر زیرساختی هر آنچه که مورد نیاز این صنعت است اعم از آژانس‌های مسافرتی و هتل‌ها و ایرلاین را ایجاد کردیم.

وی با تأکید براینکه این شرکت دارای دو شعبه در کشور‌های مالزی و گرجستان جهت تعاملات بین اللملی دفتر دارد، گفت: این شرکت دانش‌بنیان فعالیت در زمینه دیجیتال مارکتینگ و شبکه‌های مجازی، فراهم آوردن بستری مناسب جهت فعالیت تیم با استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا و همکاری و تبادل اطلاعات با دانشگاه‌های داخل و خارج از ایران و همچنین شرکت‌های بین اللملی در زمینه ICT و گردشگری و طراحی و تولید نرم افزار‌های تحت وب و اپلیکیشن‌های موبایل خدماتی را ارائه می‌دهد.

محمدزاده اصفهانی‌نژاد ادامه داد: با توجه به شیوع ویروس کرونا متاسفانه نتوانستیم به صورت قوی وارد بازار شویم به همین دلیل تصمیم گرفتیم که فعالیت شرکت را به سمت توسعه زیرساخت‌ها سوق دهیم. امسال مشتریان ما به صورت B۲B و B۲C بودو اکثر وقت خود را به تقویت زیرساخت‌ها اختصاص دادیم.

وی از راه‌اندازی سرویس کلیک هاب (هاب و پلتفرم رزرواسیون گردشگری) در این شرکت دانش‌بنیان خبر داد و گفت: این هاب بدین معناست که تمام اطلاعات و دیتا‌های بین ایرلاین، هتل‌های داخلی و خارجی در صنعت گردشگری وارد این هاب گردشگری شده و خروجی اطلاعات را به صورت B۲B به مجموعه‌هایی که نیاز دارند به این صنعت متصل شوند، ارسال می‌کند. مثال یک آژانس مسافرتی وارد بحث گردشگری شود تا به مشتریان خدمات دهد نیاز دارد که به لحاظ تکنیکی به ۲۰ نقطه مختلف وصل شود تا قرار داد منعقد کند، ولی اکنون با هاب گردشگری می‌تواند به صورت غیر مستقیم به تمام سرویس‌های هتل‌ها و ایرلاین‌های داخلی و خارجی متصل شود.

مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان تأکید کرد: تنها با راه اندازی یک وب سرویس شما به کلیه خدمات گردشگری اعم از پرواز، هتل، بیمه مسافرت، گشت، اجاره خودرو و قطار دست پیدا خواهید کرد و در هزینه و زمان خود جهت پیاده سازی صرفه جویی خواهد شد.

وی افزود: هم‌اکنون تمام ایرلاین‌های داخلی، ۹۰ ایرلاین خارجی، ۸۰۰ هتل داخلی و ۴۰۰ هزار هتل خارجی به این هاب متصل هستند؛ بنابراین با این روش صنعت گردشگری ساماندهی می‌شود.

محمدزاده اصفهانی‌نژاد خاطرنشان کرد: افزودن قابلیت‎‌های جدید به این سیستم و ورود به بازار یکی از برنامه‌های اصلی این شرکت دانش‌بنیان برای سال آینده است.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.