بلوبانک از مرز یک میلیون کاربر عبور کرد

بلوبانک، استارت‌آپ حوزه نئوبانک ایران، از مرز یک میلیون کاربر فعال عبور کرد.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط عمومی بلوبانک، کاربران بلوبانک تاکنون بیش از ۲۲ میلیون تراکنش موفق را ثبت کرده‌اند که درصد بالایی از آن به انتقال‌وجه و خریدهای روزانه اختصاص دارد. ارزش مالی تراکنش‌های موفقی که تاکنون در بلوبانک انجام شده بیش از ۸۹ هزار میلیارد ریال است.

رسیدن به یک میلیون کاربر یکی از اهداف تعیین‌شده برای این استارت‌آپ نئوبانکی بود. این استارت‌آپ به مناسبت جذب یک میلیون کاربر، به کاربران برگزیده و برتر خود یک میلیون تومان هدیه می‌دهد. بالاترین رکوردهای ثبت‌شده توسط مشتریان در بلوبانک عبارت‌اند از: «بالاترین جمع مبلغ انتقال پول»، «بالاترین دعوت از دوستان»، «بالاترین هدیه به خیریه» و همچنین کاربری که به‌ عنوان نفر یک‌میلیونیم در اپلیکیشن بلو حساب باز کرده باشد. این کاربران معرفی شده و هدیه‌‌‌ یک میلیون تومانی دریافت می‌کنند.

بلوبانک از ۱۳۹۸ به عنوان یکی از استارت‌آپ‌های حوزه « نئوبانک» ایران فعالیت خود را آغاز کرد. این نئوبانک ایرانی با سرمایه‌گذاری بانک سامان راه‌اندازی شد و در حال حاضر به عنوان شعبه دیجیتالی این بانک فعالیت می‌کند. از ویژگی‌های این نئوبانک می‌توان به انتقال هوشمند پول، پرداخت خودکار قبض، خرید شارژ و اینترنت، انتخاب آنی رمز اول کارت، انتقال وجه بدون وارد کردن CVV2، رمز و تاریخ اعتبار کارت، پشتیبانی ۲۴ساعته در تمامی روزهای هفته، و دریافت صورت‌حساب یک‌ماهه تا یک‌ساله اشاره کرد.

کاربران سیستم‌عامل اندروید و iOS امکان استفاده از اپلیکیشن بلو را در وب‌سایت این شرکت دارند.


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.