بازی آنلاین برای مهاجرت به استرالیا

دولت استرالیا در راستای تشویق پناهجویان و مهاجران به صرف نظر از تلاش برای ورود غیرقانونی به خاک این کشور چند بازی آنلاین برای مهاجرت به استرالیا را در صفحه پایگاه «شانس صفر» در اختیار کاربران قرار داده است.

کارزار «شانس صفر» را دولت استرالیا برای مقابله با مهاجرت غیرقانونی به این کشور به راه انداخته است. کانبرا به این ترتیب تلاش می‌کند تا به افرادی که به طور بالقوه ممکن است به دنبال مهاجرت به استرالیا باشند پیام بدهد که برای رساندن خود با قایق به این کشور هیچ بختی ندارند.

در یکی از بازی‌هایی که بر روی پایگاه اینترنتی کارزار «شانس صفر» قرار گرفته است کاربر باید با قایقش تلاش کند تا خود را به نقشه استرالیا برساند. این در حالی است که گارد ساحلی استرالیا یا طوفان دریایی از جمله موانعی هستند که در نهایت از رسیدن او به هدفش جلوگیری می‌کنند.

کاربر اینترنتی در نهایت در این بازی‌های اینترنتی هیچ بختی برای برنده شدن ندارد.

بازی آنلاین مهاجرت به استرالیا

دولت استرالیا کارزار «شانس صفر» را به طور مشترک با دولت سریلانکا به راه انداخته است. استرالیا پناهجویانی را که به طور غیرقانونی وارد این کشور می‌شوند و یا در جریان تلاش برای آن بازداشت می‌شوند، به اردوگاه‌هایی مانند مرکز نگهداری از پناهجویان در نائورو می‌فرستد.

گروه‌های مدافع حقوق بشر تاکنون بارها از استرالیا به دلیل برخوردهایش با پناهجویان و نحوه نگهداری آنها انتقاد کرده‌اند.

از دیگر موانعی که کاربران در بازی‌های پایگاه «شانس صفر» با آن روبرو می‌شوند می‌توان به قاچاقچیانی اشاره کرد که همه پول آنها را می‌گیرند.

پیام «زندگی‌تان را خودخواسته خراب نکنید» شعار اصلی کارزار «شانس صفر» خطاب به افرادی است که به طور بالقوه ممکن است به دنبال مهاجرت به استرالیا از راه دریایی باشند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.