آموزش ساده‌ترین روش دانلود از تیک تاک بدون واترمارک

تیک تاک یکی از شبکه‌های اجتماعی و سرگرمی نو ظهور می‌باشد که از زمان معرفی شدن شدن آن، کاربران بسیار زیادی را به خود جذب است. اگر شما نیاز دارید ویدیویی را از تیک تاک دانلود کنید، در این مقاله با ما همراه باشید تا ساده‌ترین روش دانلود از تیک تاک را به شما معرفی کنیم.

اگر شما نیاز دارید ویدیویی را از تیک تاک بدون واترمارک دانلود کنید، در این مقاله با ما همراه باشید تا ساده‌ترین روش دانلود از تیک تاک بدون واترمارک را به شما معرفی کنیم.

تیک تاک یکی از شبکه‌های اجتماعی و سرگرمی نو ظهور می‌باشد که از زمان معرفی شدن شدن آن، کاربران بسیار زیادی را به خود جذب است. در تیک تاک می‌توانید ویدیوهای کوتاه از 3 ثانیه تا 15 ثانیه ساخته و آن را به دنیا نمایش دهید.

ممکن است در زمان گشتن در این شبکه اجتماعی از برخی از ویدیوها خوشتان بیاید و قصد دانلود کردن آن را داشته باشید. در این مقاله به آموزش ساده‌ترین روش دانلود از تیک تاک بدون واترمارک خواهیم پرداخت. پس با ما در فاواپرس همراه شوید.

تیک تاک، محبوب‌ترین شبکه اشتراک‌گذاری ویدیو

تیک تیک یک شبکه اجتماعی بارگزاری ویدیوهای کوتاه و عمدتا خلاقانه می‌باشد که کاربران بسیار زیادی را به خود اختصاص داده است. عمده کاربران این شکبه اجتماعی در رده سنی 18 تا 25 سال هستند. در تیک تاک تقریبا می‌توانید هر نوع ویدیویی را پیدا کنید.

تیک تاک به صورت پیش فرض امکان ذخیره سازی و دانلود ویدیوها را به شما می‌دهد مگر آنکه ویدیو از سمت آپلود کننده آن، بلاک شده باشد. در این صورت دیگر نمی‌توانید ویدیو را به صورت مستقیم از خود تیک تاک دانلود کنید.

آموزش ساده‌ترین روش دانلود از تیک تاک بدون واترمارک

قبل از شروع آموزش باید به این نکته اشاره کنیم که برای استفاده از تیک تاک به ابزار وی‌پی‌ان نیاز دارید، پس قبل از آغاز از روشن بودن VPN خود اطمینان داشته باشید.

روش‌های دانلود ویدیو‌ از تیک تاک

همان طور که گفتیم برخی از ویدیوهای تیک تاک را نمی‌توان به صورت مستقیم از خود تیک تاک دانلود کرد. پس اجازه دهید که ابتدا دانلود مستقیم ویدیو از تیک تاک را آموزش بدهیم و سپس به سایر روش‌های دانلود از تیک تاک بپردازیم.

دانلود مستقیم از تیک تاک

دانلود مستقیم ویدیو از تیک تاک بسیار ساده است. کافی‌ست برنامه تیک تاک را باز کرده و ویدیو مورد نظر خود را پیدا کنید. سپس انگشت خود را وسط صفحه نگه داشته تا آیکون Save video برای شما نمایش داده شود. با کلیک بر روی آیکون گفته شده، ویدیو در گالری تلفن همراه شما ذخیره می‌شود.

آموزش ساده‌ترین روش دانلود از تیک تاک بدون واترمارک
برای دانلود از تیک تاک انگشت خود را روی صفجه نگه دارید و سپس روی آیکون Save Video ضربه بزنید.

شما می‌توانید از طریق مرورگرهای مختلف به دانلود از تیک تاک بپردازید. در صورتی که می‌خواهید با استفاده از مرورگرها یک ویدیو از تیک تاک دانلود کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

هم‌چنین می‌توانید با کلیک بر روی آیکون اشتراک‌گذاری و سپس کلیک بر روی گزینه Save Video، ویدیو مد نظرتان را از تیک تاک دانلود کنید.

اگر آیکون Save video برای شما نمایش داده نشود یعنی کاربر ویدیو خود را بلاک کرده است. در این صورت نمی‌توانید ویدیو را به صورت مستقیم از تیک تاک دانلود کنید. برای دانلود چنین ویدیوهایی لازم است از روش دیگری که خواهیم گفت استفاده نمایید.

به یاد داشته باشید که در این روش، ویدیو به همراه واتر مارک تیک تاک دانلود خواهد شد.

دانلود از تیک تاک با استفاده از مرورگر

شما می‌توانید از طریق مرورگرهای مختلف به دانلود از تیک تاک بپردازید. در صورتی که می‌خواهید با استفاده از مرورگرها یک ویدیو از تیک تاک دانلود کنید، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول
برای دانلود از تیک تاک اولین کاری که باید انجام دهید این است که مرورگر خود را باز کنید و به سایت tiktok.com بروید.

مرحله دوم
در این مرحله به ویدیویی که می‌خواهید دانلود کنید، مراجعه کنید. با بردن موس روی علامت اشتراک‌گذاری، گزینه‌ی Copy link را نتخاب کنید.

آموزش ساده‌ترین روش دانلود از تیک تاک بدون واترمارک

مرحله چهارم

حال وقت آن است که با یک ابزار عالی در زمینه‌ی دانلود از تیک تاک آشنا شویم. این ابزار به شما کمک می‌کند که ویدیوی مورد نظر خودتان را بدون واترمارک تیک تاک، دانلود کنید. برای آشنایی با این ابزار به سایت WeDown.ir مراجعه کنید.

آموزش ساده‌ترین روش دانلود از تیک تاک بدون واترمارک

مرحله پنجم

آدرس ویدیویی که در تیک تاک کپی کردید را در کادری که در مرکز این تصویر قرار دارد، قرار دهید و سپس روی دکمه رنگی Download کلیک کنید تا پردازش آغاز شود. 

آموزش ساده‌ترین روش دانلود از تیک تاک بدون واترمارک

مرحله ششم

پس از پایان پردازش، رزولوشن و کیفیت‌های در دسترس برای ویدیوی مورد نظر برای دانلود در دسترس قرار می‌گیرد و شما می‌توانید با کلیک روی دکمه سبز رنگ Download آن ویدیو را با کیفیت مورد نظر خودتان روی سیستم ذخیره نمایید.

توجه داشته باشید که در این روش، ویدیو بدون واتر مارک تیک تاک دانلود خواهد شد.

دانلود از تیک تاک روی گوشی تلفن هوشمند

در صورتی که قصد دارید یکی از ویدیوهای مورد علاقه خودتان در تیک تاک را بدون واترمارک روی گوشی تلفن هوشمند خود دانلود کنید، طی کردن مراحل زیر یکی از آسان‌ترین کارهایی است که می‌توانید انجام دهید.

گام اول

در گوشی تلفن هوشمند خودتان اپلیکیشن تیک تاک را باز کنید و ویدیویی که تمایل دارید در گوشی خود ذخیره کنید را پیدا کنید.

گام دوم

با زدن روی علامت اشتراک‌گذاری، گزینه‌ی Copy link را نتخاب کنید.

گام‌های سوم و چهارم
از این مرحله به بعد تمامی گام‌ها مطابق با روش دانلود از طریق مرورگر است که در بالا ذکر شد. شما باید در مرورگر گوشی تلفن هوشمند خود به سایت WeDown.ir مراجعه و سایر مراحل را طی کنید تا ویدیوی مورد نظرتان را روی گوشی خود ذخیره کنید.

با طی کردن این مراحل ویدیوی تیک تاک بدون واترمارک خیلی راحت روی دستگاه شما دانلود خواهد شد.

همان طور که مشاهده کردید دانلود از تیک تاک به هیچ عنوان کار سخت و پیچیده‌ای نیست. کافی است راه آن را بدانید که در این بخش به صورت کامل و تصویرمحور به راهکار دانلود از تیک تاک روی هر سیستمی اشاره شد.

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.