شیائومی 12 اولترا با دوربین سوپرتله‌فوتو پریسکوپی در بهمن‌‌ماه رونمایی می‌شود

شیائومی 12 اولترا، قدرتمند‌ترین عضو خانواده‌ی شیائومی 12، به تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک و دوربین چهارگانه مجهز خواهد شد و برخلاف نسل قبل، از نمایشگر ثانویه در پنل پشتی خبری نخواهد بود.

چند روز پیش، سری جدید گوشی‌های پرچم‌دار شیائومی شامل شیائومی 12 و شیائومی 12 ایکس و شیائومی 12 پرو در چین معرفی شدند. بااین‌حال، شرکت مذکور از شیائومی 12 اولترا، قدرتمند‌ترین عضو این سری را رونمایی نکرد. به‌گزارش گیزموچاینا، اکنون افشاگر محبوب چینی، DigitalChatStation، تا حدودی به جزئیات این گوشی مورد‌انتظار پرداخته و تأیید کرده است که احتمالا پس از جشنواره بهاری چین معرفی خواهد شد.

به‌گفته‌ی افشاگر یادشده، شیائومی 12 اولترا پس از جشنواره بهاری چین رونمایی خواهد شد؛ جشنواره‌ای که از اول فوریه (12 بهمن ۱۴۰۰) آغاز می‌شود. بنابراین، انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند اواسط یا اواخر فوریه پرده‌برداری شود. مشابه مدل‌های شیائومی 12 که اخیرا معرفی شده‌اند، 12 اولترا نیز ابتدا در چین و احتمالا در آینده به بازار‌های جهانی راه پیدا خواهد کرد.

شیائومی 12 اولترا

افشای اطلاعات نشان می‌دهد که شیائومی 12 با نام رمز L1 از ویژگی‌های برجسته‌ای در بخش دوربین ازجمله دوربین سوپر‌تله‌فوتو پریسکوپی بهره‌مند خواهد بود. افزون‌براین، گزارش‌های قبلی نشان داد که گوشی مذکور احتمالا به حسگرهای دوربین لایکا مجهز خواهد شد. ناگفته نماند اخیرا لایکا به همکاری خود با هواوی پایان داده است که احتمالا به همکاری جدیدی با شیائومی منجر می‌شود.

پیش‌از‌این، گفته شده بود که شیائومی 12 اولترا در پنل پشتی از سیستم دوربین چهارگانه متشکل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی GN5 سامسونگ، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی دوبرابری، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی پنج‌برابری و دوربین ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت بزرگ‌نمایی ده‌برابری بهره می‌برد.

شیائومی 12 اولترا

اخیرا افشای قاب انحصاری گوشی برجستگی دوربین را نیز به‌نمایش گذاشته است. شیائومی 12 اولترا از ماژول دوربین عقب دایره‌ای برخوردار خواهد بود و برخلاف مدل نسل قبل، یعنی می ۱۱ اولترا، نمایشگر ثانویه حذف خواهد شد. برای افرادی که اطلاع ندارند، باید بگوییم که می ۱۱ اولترا از صفحه‌نمایش ثانویه و ماژول دوربین مستطیلی بهره می‌برد.

به‌غیر از دوربین، انتظار می‌رود شیائومی 12 اولترا با صفحه‌نمایشی در اندازه‌ی حدود ۶٫۵ تا ۶٫۶ اینچی و وضوح 2k عرضه شود. این مشخصات به صفحه‌نمایش شیائومی 12 پرو شباهت دارد که اخیرا معرفی شده است.

قدرت سخت‌افزاری شیائومی 12 اولترا را احتمالا تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک تأمین خواهد کرد و انتظار می‌رود که حسگر اثر‌انگشت اولتراسونیک نیز داشته باشد. این گوشی قدرتمند شیائومی احتمالا از قابلیت شارژ فوق‌العاده سریع مشابه با شارژ سریع 12۰ واتی شیائومی 12 پرو پشتیبانی خواهد کرد.

 
 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.