خرید و فروش NFT با تلویزیون‌های 2022 سامسونگ

سامسونگ در اقدامی عجیب بلاک‌چین را به تلویزیون‌های هوشمند ۲۰۲۲ خود آورده تا کاربران بتوانند از طریق تلویزیون، به خرید و فروش NFT بپردازند.

سامسونگ در اقدامی عجیب بلاک‌چین را به تلویزیون‌های هوشمند ۲۰۲۲ خود آورده تا کاربران بتوانند ازطریق تلویزیون، توکن‌های غیرقابل معاوضه را جست‌وجو و به خرید و فروش NFT بپردازند.

به تازگی خبر رسیده که سامسونگ در اقدامی عجیب قابلیت جست‌وجو، خرید و نمایش آثار NFT را به سری جدید تلویزیون‌های هوشمندش که قرار است در رویداد CES ۲۰۲۲ معرفی شوند، اضافه کرده است.

خرید و فروش Nft با تلویزیون‌های 2022 سامسونگ
پیش‌نمایشی از پلتفرم Nft تلویزیون‌های ۲۰۲۲ سامسونگ

سامسونگ این قابلیت را در پلتفرمی موسوم به NFT Aggregation قرار داده و از آن به‌عنوان «اولین جست‌وجوگر و گردآورنده‌ی مارکت‌پلیس NFT دنیا مبتنی‌بر نمایشگر تلویزیون» نام برده است. گویا این پلتفرم به علاقه‌مندان به خرید NFT امکان می‌دهد پیش‌نمایش توکن‌هایی را که برای خرید موجودند، در تلویزیون مشاهده کرده و هم‌زمان درباره‌ی تاریخچه‌ی آن‌ها، اینکه چه کسی آن‌ها را خلق کرده و فراداده‌ی بلاک چینشان شامل چه مواردی است، مطالعه کنند.

سامسونگ در معرفی پلتفرم NFT Aggregation گفت: با افزایش تقاضا برای NFTها، نیاز به راه‌حلی برای یکپارچه‌تر کردن فضای چندپاره‌ای که برای مشاهده و خرید این توکن‌ها دردسترس بود، بیشتر از هر وقت دیگر حس می‌شد. در سال ۲۰۲۲، سامسونگ مارکت‌پلیس و جست‌وجوگر NFT را برای اولین بار در دنیا به صفحه‌نمایش تلویزیون خواهد آورد. این پلتفرم انقلابی به شما امکان می‌دهد آثار هنری موردعلاقه‌ی خود را در یک مکان واحد جست‌وجو کنید، بخرید و به نمایش درآورید.»

البته سامسونگ برای خالقان NFT هم فکری دارد. این پلتفرم خرید و فروش توکن‌های غیرقابل‌تعویض به گونه‌ای طراحی شده تا با استفاده از تکنولوژی کالیبراسیون هوشمند سامسونگ، خود را با تنظیمات نمایشگر تلویزیون مطابقت دهد و به‌این‌ترتیب، پیش‌نمایش این آثار هنری دقیقاً با همان تنظیمات از‌ پیش تعیین‌شده‌ی خالق آن‌ها به کاربر نمایش داده شود.

به گفته‌ی سامسونگ، با شروع عرضه‌ی این تلویزیون‌ها در چند هفته‌ی آینده، جزئیات بیشتری در مورد پلتفرم NFT Aggregation اعلام خواهد شد.

هرچند سامسونگ به این نتیجه رسیده که نیاز به داشتن مارکت‌پلیسی برای جست‌وجو و خرید NFT امسال به اوج خود رسیده، باورش برای ما سخت است که تب خرید این توکن‌ها به حدی بالا گرفته باشد که کاربران بخواهند با تلویزیون به مشاهده و خرید آن‌ها بپردازند. شاید بتوان گفت پلتفرم‌های بیشتری در آینده‌ی نزدیک از NFTها پشتیبانی خواهند کرد. حالا باید منتظر ماند و دید آیا چشم‌انداز سامسونگ در مورد اشتیاق کاربران به خرید NFT ازطریق تلویزیون واقع‌بینانه بوده یا خوش‌بینانه.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.