ساعت گارمین اندورو با عمر باتری ۸۰ روزه معرفی شد

ساعت گارمین اندورو برای ورزشکاران استقامتی طراحی شده است، حداکثر ۸۰ روز عمر باتری ارایه می‌دهد و می‌تواند سطح انرژی بدن را تخمین بزند.

گارمین که به ‌خاطر تولید ساعت‌ هوشمند بسیار عالی در زمینه‌ی تناسب اندام شناخته می‌شود، همواره محصولاتی می‌سازد که به درد انواع فعالیت‌ها می‌خورند. شماری از ساعت‌های گارمین برای دویدن طراحی شده‌اند، شماری از آن‌ها قابلیت‌هایی ارائه می‌دهند که مخصوص گلف‌بازان هستند و شماری دیگر تمامی قابلیت‌ها را یک‌جا ارائه می‌دهند.

براساس گزارش اندروید سنترال، جدیدترین ساعت هوشمند گارمین با نام اندورو (Garmin Enduro) شناخته می‌شود که در دسته‌ی ساعت‌های اسپرت چندکاره جای می‌گیرد و برای ورزشکاران استقامت نظیر دوچرخه‌سواران و دوندگان مسافت‌های طولانی طراحی شده است. ساعت هوشمند جدید گارمین با یک بار شارژ‌ تا ۷۰ روز دوام می‌آورد. با استفاده از قابلیت‌های شارژ خورشیدی ساعت می‌توانید عمر باتری را به ۸۰ روز برسانید؛ البته با فرض اینکه روزانه به‌ مدت حداقل سه ساعت در معرض نور خورشید باشید.

این نخستین باری نیست که گارمین ساعتی با قابلیت شارژ خورشیدی می‌سازد و پیش‌تر این قابلیت را روی پوشیدنی‌هایی نظیر Garmin Instinct Solar و Fenix 6 Pro Solar دیده بودیم. از آن‌جایی که گارمین اندورو برای دوچرخه‌سواران ساخته شده است، اطلاعات مختلفی نظیر شیب، مسافت و افزایش ارتفاع را بلادرنگ نمایش می‌دهد. ساعت گارمین اندورو دارای معیاری است که سطح دشواری مسیر را برای دوچرخه‌سواران کوهستان مشخص می‌کند. برای دوندگان حرفه‌ای، ساعت گارمین اندورو دارای حالت مستقل Ultrarun است تا بتوان ازطریق آن زمان استراحت در ایستگاه‌های کمک‌رسانی را اندازه گرفت.

ورزشکاران استقامت باید در بین جلسه‌های تمرینی به ‌شکل مناسب ریکاوری کنند و به‌همین‌دلیل گارمین اندورو دارای نرم‌افزاری داخلی است که توصیه‌هایی در زمینه‌ی ریکاوری بدن ارائه می‌دهد. این ساعت براساس خواب و دیگر داده‌های سلامتی، مدت‌زمان استراحت بین جلسه‌های تمرینی را توصیه می‌کند.

ساعت گارمین اندورو دارای حسگر ضربان قلب، پالس اکسی‌متر برای اندازه گرفتن سطح اکسیژن خون، سیستم پایش خواب و قابلیت انحصاری Body Battery برای اندازه گرفتن سطح انرژی است. در ساعت اندورو از GPS داخلی استفاده شده است.

براساس مدلی که تهیه کنید، ساعت گارمین اندورو بین ۷۹۹ دلار تا ۸۹۹ دلار قیمت دارد و به‌همین‌دلیل با هیچ متر و معیاری نمی‌توانیم آن را ساعتی ارزان‌قیمت خطاب کنیم.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.