شیائومی 12 اولترا شاید هرگز رونمایی نشود

شیائومی 12 اولترا شاید هرگز رونمایی نشود! خبری بد برای دوست‌داران شیائومی و کسانی که منتظر این موبایل بودند.

سری شیائومی 12 فعلا سه عضو سری، یعنی شیائومی 12، شیائومی 12 ایکس و شیائومی 12 پرو را داراست. بر اساس شایعات، شیائومی 12 اولترا قرار است پرچمدار بعدی چینی‌ها باشد. با این وجود، برخی منابع موثق از عدم رونمایی Xiaomi 12 Ultra صحبت می‌کنند!

شیائومی 12 اولترا

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سری شیائومی ۱۲ از سه مدل تشکیل شده که مدل اصلی و پرو از اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برند و مدل 12X با اسنپدراگون 870 راهی بازار می‌شود.

مدل استاندارد نمایشگر 6/28 اینچی دارد و از رفرش ریت 120 هرتز و رزولوشن FHD+ بهره می‌برد. در پنل پشتی این گوشی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مبتنی بر سنسور IMX766 سونی تعبیه شده است که اندازه‌ی بسیار بزرگی دارد. در کنار این گوشی شاهد یک اولترا واید 13 مگاپیکسلی و تله-ماکرو 5 مگاپیکسلی هم هستیم.

گوشی شیائومی 12 اولترا

همچنین باید به دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی هم اشاره کنیم. انرژی این گوشی از طرف باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی تأمین می‌شود و از شارژ سیمی 67 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات هم پشتیبانی می‌کند. مدل 12X هم به غیر از وجود اسنپدراگون 870 و عدم پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، تفاوتی با این گوشی ندارد.

حال به نقل از GizChina و گزارشی از Xiaomiui، امروزه شایعات زیادی از Xiaomi 12 Ultra، پرچمدار احتمالی شیائومی منتشر می‌شود. بر اساس گزارشات منتشر شده، این گوشی تا کم‌تر از دو ماه دیگر معرفی می‌شود. اما توجه داشته باشید که این امر، ممکن است هرگز به واقعیت نپیوندد. برخی از منابع موثّق، معتقد هستند که رونمایی Xiaomi 12 Ultra، تنها در حد یک رؤیا است!

گوشی شیائومی 12 اولترا

این منبع نزدیک به شیائومی، می‌گوید که هرگز خبری از شیائومی 12 اولترا نخواهد بود‌، بلکه اعضای سری Mix 5 شیائومی قرار است جای این گوشی پرچمدار را پر کنند. این دو دستگاه، شیائومی میکس ۵ و میکس ۵ پرو خواهند بود. استدلال این منبع، به دلیل تفاوت‌های میان شماره‌های مدل فاش شده از محصولات آینده شیائومی است.

برای یادآوری، شیائومی ١٢ با اسم رمز Cupid و شماره مدل 220123C رونمایی شده است. شماره مدل نسخه پروی آن نیز 2201122C می‌باشد. از آن جایی که این دو گوشی فعلاً در چین رونمایی شده‌اند، در آخر شماره مدل آن‌ها، حرف C به چشم می‌خورد.

این C، مخفف منطقه China یا چین است. اما در هنگام عرضه جهانی، حرف آخر این شماره مدل به G که حرف اول منطقه Global یا بازار جهانی است تغییر پیدا خواهد کرد. بنابراین، اکنون می‌توانید به خوبی شماره مدل گوشی‌های هر منطقه را تشخیص دهید!

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.