آخرین نگاه؛ فیلم ریحانه پارسا در ترکیه

آیا از آخرین نگاه؛ فیلم ریحانه پارسا در ترکیه که به تازگی در آن ایفای نقش کرده است، خبر دارید؟

آیا از آخرین نگاه «son bakış»؛ فیلم ریحانه پارسا در ترکیه که به تازگی در آن ایفای نقش کرده است، خبر دارید؟ همان طور که می دانید این روزها فیلم گشت ارشاد 3 درحالی بدون هیچ مشکلی با بازی ریحانه پارسا اکران شده و فروش بالایی دارد که به‌ تازگی بازی او در فیلمی به‌ نام آخرین نگاه در ترکیه و با اسم دیوا پارسا رسانه‌ای شده‌ است.

آخرین نگاه؛ فیلم ریحانه پارسا در ترکیه

فیلم آخرین نگاه به کارگردانی اشکان مستی، اولین حضور ریحانه پارسا پس از مهاجرتش از ایران و حواشی آن محسوب می‌ شود. بر اساس پوستر منتشر شده، او نام خود را به دیوا پارسا تغییر داده و حتی از پوستر آن هم که پارسا مردی سن و سال دار را در آغوش گرفته می توان متوجه شد که این فیلم دارای صحنه‌های نامتعارف و جنجالی خواهد بود.

آخرین نگاه؛ فیلم ریحانه پارسا در ترکیه

گشت‌ ارشاد 3 از این بحران کرونا و احتیاج سینما به فیلم‌های پرفروش و البته نیاز مردم غمگین و خسته از روزگار کرونایی، نهایت استفاده یا بهتر بگوییم سوء استفاده را کرد و برای خنده گرفتن از تماشاگر، به چه خط قرمزهایی که متوسل نشد؛ از بهره‌گیری از اسم و تصاویر کیم کارداشیان در شروع قصه و ماجرای مراسم ازدواج جنجالی اش با عباس‌ آقا بزرگی و روبوسی جورج کلونی با کیم که موجبات فوران غیرت عباس و به هم خوردن مراسم عروسی و زندان‌ رفتن عباس را فراهم می‌ کند.

البته، همه این تاخت و تاز و قصه‌گویی پرزرق و برق و فانتزی اولیه، صرفا توجیهی برای حضور نداشتن حمید فرخ‌نژاد در قسمت سوم گشت‌ ارشاد است و بس و ارزش کاربردی در قصه ندارد.

آخرین نگاه؛ فیلم ریحانه پارسا در ترکیه

اما فکر نکنید که عبور گشت ارشاد 3 صرفا به خیال‌پردازی با کیم کارداشیان محدود می‌شود، نه. اینجا حتی صحبت از چهره سرشناس فیلم‌های غیر اخلاقی هم به میان می‌آید … بماند بقیه‌اش!

از حضور نقش فرشته بهشتی، همان زن بدنساز راننده تاکسی اینترنتی که بگذریم، بازی ریحانه پارسا جنجالی‌ترین مورد گشت‌ارشاد ۳ است؛ بازیگری پرحاشیه که چند وقتی است از ایران مهاجرت کرده و در این چند وقت بیشتر با پست‌ها، عکس‌ها، شرح نوشت‌ها و ویدئوهای نامتعارف شناخته می‌ شود.

فیلم آخرین نگاه محصول ترکیه با به اتمام رسیدن مراحل فنی برای جشنواره‌های خارجی آماده پخش خواهد شد. ریحانه پارسا در این فیلم با نام دیوا پارسا شناخته شده و نقش او و عاریف ایسلاموئلو بازیگر اصلی ترکیه‌ای این فیلم هستند.

شباهت ریحانه پارسا و سیمای بارلاس

شباهت ریحانه پارسا و سیمای بارلاس

شباهت زیاد و باورنکردنی بین ریحانه پارسا و سیمای بارلاس، بازیگر مطرح ترکیه که به تازگی در سریال عزیز بازی کرده است، باعث تعجب همه شد.

به تازگی سریال پدر در شبکه جهانی آی فیلم بازپخش می شود که ظاهرا در ترکیه هم بیننده دارد و ریحانه پارسا توانسته تا حدی که خودش ادعا می کند در ترکیه به فردی شناخته شده تبدیل شود. او برای اثبات محبوبیت خود در ترکیه پیام هایی که از مردم ترکیه دریافت می کند را نشان می دهد و به آنها استناد می کند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.