زمان معرفی نسخه جهانی هواوی P50 پرو اعلام شد

هواوی اعلام کرد که گوشی پرچمدار هواوی P50 پرو در تاریخ 22 دی (12 ژانویه) راهی بازار جهانی خواهد شد و مشخصات این نسخه در برخی موارد با گزینه اصلی تفاوت‌هایی دارد.

هواوی در تابستان سال جاری از سری P50 خود رونمایی کرد و فروش نسخه پرو آن تنها یک ماه بعد در چین آغاز شد. اکنون گفته می‌شود که هواوی P50 پرو قرار است وارد بازار جهانی شود و همچنین نسخه جهانی آن با مشخصات متفاوتی عرضه خواهد شد.

تغییرات هواوی P50 پرو در بازار جهانی

تغییرات هواوی P50 پرو در بازار جهانی

مهم‌ترین تغییر نسخه جهانی هواوی P50 پرو تراشه آن است. در حالی که این گوشی برای بازار چین از تراشه کرین ۹۰۰۰ با مودم 5G بهره می‌برد، نسخه جهانی آن از پردازنده اسنپدراگون 888 با مودم 4G عرضه خواهد شد. تغییر دیگری که برای نسخه جهان P50 پرو گزارش شده است به جایگزینی سیستم عامل هارمونی 2 با رابط کاربری EMUI 12 مربوط می‌شود.

سایر مشخصات این دستگاه همچنان مانند نسخه اصلی هواوی P50 پرو خواهد بود که هم اکنون در بازار چین عرضه شده است. بنابراین نسخه جهانی آن نیز به یک نمایشگر 6.6 اینچی OLED با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و وضوح 1228 در 2700 پیکسل مجهز خواهد شد.

روی پنل پشتی دستگاه ماژول دوربین چهارگانه قرار گرفته که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و OIS برای ویدیوها، دوربین تک رنگ 40 مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و یک دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/3.5 و OIS می‌شود. در بالای نمایشگر نیز یک دوربین 13 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی و تماس ویدیوی قرار گرفته است.

در نهایت، هواوی در گوشی پرچمدار خود از یک باتری 4360 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 66 وات و شارژ بی‌سیم 50 وات بهره برده است.

در چند وقت گذشته، دولت ایالات متحده تحریم‌های زیادی برای شرکت چینی اعمال کرده که حضور آن در بازارهای جهانی را تحت تاثیر خود قرار داده است. به همین دلیل نیز هواوی اخیرا از کاهش ۲۹ درصدی درآمد خود در سال 2021 خبر داده بود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.