افشای مشخصات جدیدترین گوشی تاشو گوگل

به تازگی اطلاعاتی به بیرون درز کرده که مشخصات کلیدی جدیدترین گوشی تاشو گوگل را افشا می‌کند.

در ماه نوامبر 2021، وب‌سایت 9to5Google فاش کرده بود که با اطلاعات کلیدی در مورد گوشی تاشو Pixel آینده با نام رمز Pipit در فایل APK اپلیکشین دوربین Google مواجه شده است که جدیدترین گوشی تاشو گوگل به حساب می‌آید.

اکنون اطلاعاتی به بیرون درز کرده است که نشان می‌دهد، ظاهرا همین دستگاه در بنچمارک Geekbench معرفی شده است. آمدن مشخصات دستگاه در یک سایت بنچمارک نشانه خوبی است، زیرا اولا نشان می‌دهد که چنین دستگاهی قرار است ساخته شود و ثانیا نشان می‌دهد که دستگاه به مرحله‌ای رسیده است که امکان آزمایش آن وجود دارد.

فهرست بنچمارک Geekbench که مشخصات گوشی تاشو گوگل به نام Google Pipit را نشان می‌دهد، از طریق وبسایت MySmartPrice منتشر شده است. بر طبق این گزارش گوشی تاشو Pipit توسط یک چیپست هشت هسته‌ای با فرکانس پایه ۱.۸۰ گیگاهرتز تغذیه می‌شود. گزارش این منبع اطلاعاتی نشان می‌دهد که چهار هسته از پردازنده با فرکانس ۱.۸۰ گیگاهرتز کار می‌کنند.

در مورد سایر هسته‌ها نیز نشان می‌دهد که گوشی دارای دو هسته CPU با فرکانس ۲.۸۰ گیگاهرتز و دو هسته CPU دیگر با سرعت ۲.۵ گیگاهرتز است. این دستگاه همچنین از تراشه گرافیک Mali G78 بهره می‌برد.

گوشی تاشو گوگل

براساس مشخصات گفته شده در مورد پردازنده می‌توان نتیجه گرفت که گوشی تاشو گوگل پیکسل احتمالا از تراشه Google Tensor استفاده خواهد کرد. این تراشه پیشتر در گوشی‌های هوشمند سری پیکسل ۶ نیز استفاده شده بود. این دستگاه همچنین دارای ۱۲ گیگابایت رم و سیستم عامل اندروید ۱۲ می‌باشد. این گوشی تاشو آینده در تست تک هسته ای، ۴۸۱۱ امتیاز و در تست چند هسته‌ای ۱۱۳۴۹ امتیاز به دست آورده است.

براساس گزارش ماه نوامبر وبسایت 9to5Google گوشی تاشو گوگل Pipit به سنسور ۱۲ مگاپیکسلی Sony IMX363 به عنوان دوربین اصلی مجهز می‌شود. این دوربین احتمالا با یک سنسور فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی Sony IMX386 همراه خواهد شد. سومین دوربین نیز احتمالا دوربین ۸ مگاپیکسلی سونی IMX355 خواهد بود. همچنین حدس زده می‌شود که نمایشگر داخلی دستگاه دارای دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی سونی IMX3555 باشد.

اطلاعات فاش شده در مورد دوربین‌های گوشی تاشو Pixel نشان می‌دهد که این گوشی نمی‌تواند به مانندگوشی‌های Pixel 6 و Pixel 6 Pro تجربه عکاسی درجه یک ارائه دهد، زیرا دوربین‌های سطح پایین تری دارد. متاسفانه جزئیات دیگر گوشی تاشو آینده Pixel Pipit تاشو در حال حاضر در دست نیست.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.