بازدیدکنندگان متاورس سامسونگ در دیسنترالند، NFT جایزه‌ می‌گیرند

سامسونگ دنیای مجازی 837X را در دیسنترالند راه‌اندازی کرده و به چند بازدیدکننده‌ی خوش‌شانس NFT و‌ آیتم‌های پوشیدنی مجازی هدیه می‌دهد.

گویا عزم سامسونگ به حضور در متاورس و سهیم شدن در آینده‌ی توکن‌های غیرقابل‌تعویض (NFT) بسیار جدی است. این شرکت کره‌ای علاوه‌بر مجهز کردن تلویزیون‌های ۲۰۲۲ خود به پلتفرمی برای خرید و فروش NFT، دنیای مجازی خودش را با نام عجیب 837X در متاورس دیسنترالند مبتنی بر بلاک چین راه‌اندازی کرده است.

به گفته‌ی سامسونگ، 837X کاربران را به‌طور کامل در دنیای خود غرق می‌کند و انواع مأموریت‌ها، NFTها، اجراهای زنده موسیقی و همچنین پیش‌نمایشی از سخنرانی‌های سامسونگ در نمایشگاه CES ۲۰۲۲ را در‌ دسترس آن‌ها قرار می‌دهد.

هر کسی که به مرورگر وب کروم دسترسی داشته باشد می‌تواند به‌طور رایگان و به‌عنوان مهمان یا کاربر ثبت‌نام شده از دنیای مجازی «سامسونگ 837X» در دیسنترالند بازدید کند.

متاورس سامسونگ

سامسونگ 837X سه محوطه‌ی اصلی دارد؛ استیج شخصی‌سازی (Customization Stage)، جنگل پایداری (Sustainability Forest) و سالن تئاتر پیوند (Connectivity Theater). بازدیدکنندگان این دنیای مجازی می‌توانند به انجام مأموریت‌ بپردازند و با تکمیل آن‌ها، نشان‌های NFT و آیتم‌های پوشیدنی مجازی دریافت کنند.

سامسونگ به‌طور رندوم به ۷۲۷ بازدیدکننده که یک نشان NFT جمع‌آوری کرده باشند، دو آیتم از مجموعه‌ی پوشیدنی‌های اپیک (Epic Wearable Collection) جایزه خواهد داد. ۱۰۰ بازدیدکننده‌ی دیگر نیز که دو نشان به‌دست آورده باشند، سه آیتم از مجموعه‌ی پوشیدنی‌های لجندری (Legendary Wearable Collection) دریافت خواهند کرد و ۱۰ نفر نیز که تمام چهار نشان را پیدا کرده باشند، تمام آیتم‌های مجموعه پوشیدنی‌های میثیک (Mythic Wearable Collection) را برنده خواهند شد.

البته این دنیای مجازی تا مدت محدودی پابرجا خواهد بود و سامسونگ در تلاش است با این جوایز، کاربران بیشتری را به بازدید از 837X ترغیب کند.

پیش‌تر نیز گزارش شده بود سامسونگ با پیوستن به متاورس ZEPETO قرار است فضای مجازی «خانه‌ی من» (My House) را راه‌اندازی کند که برخلاف 837X، به جای آیتم‌های پوشیدنی فقط روی دکوراسیون خانه تمرکز خواهد داشت.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.