جاب ویژن از HR Market به عنوان بازار تخصصی منابع انسانی رونمایی کرد

جاب‌ویژن از HR Market بازار تخصصی محصولات و خدمات مربوط به واحد منابع انسانی سازمان‌ها رونمایی کرد.

فاواپرس: هادی محمدآبادی هم‌بنیان‌گذار جاب‌ویژن در رویداد معرفی محصول HR Market گفت: بسیاری از سازمان‌ها واحد فروش راهکارهای سازمانی دارند و به دنبال راهی برای معرفی محصولات و خدمات سازمان خود هستند. از سوی دیگر در بخش زیادی از سازمان‌ها واحدهای منابع انسانی تصمیم گیرنده طیف گسترده‌ای از محصولات و خدماتی هستند که برای اهداف سازمانی مورد استفاده قرار گیرد. به همین خاطر ما در جاب ویژن به عنوان یکی از پلتفرم‌های استخدامی که بیش از ۵۷ درصد سهم بازار را در اختیار داریم، محصول HR Market را به بازار معرفی کردیم.

او ادامه داد: بر حسب حوزه فعالیت‌هایمان در جاب ویژن از چالش‌های واحد فروش سازمانی مطلع بودیم، چالش‌هایی مثل مقیاس‌پذیر نبودن اطلاعات، هزینه‌های بالای تبلیغات برای فروش سازمانی و چگونگی ارتباط گرفتن با واحدهای سازمانی. از طرف دیگر در بسیاری مواقع این واحدهای منابع انسانی هستند که استرس ناشی از تصمیم‌گیری‌ها را به دوش می‌کشند‌ و غیربهینه بودن تصمیمات می‌تواند چالش‌های زیادی را برای سازمان‌ها ایجاد کند. نبود لیست کاملی از تامین کنندگان محصولات و عدم وجود اطلاع از محصولات یا خدمات جدیدی که به تازگی وارد بازار شده‌اند و نبود امکان مقایسه بین امکانات مشکلات زیادی را برای واحدهای منابع انسانی ایجاد کرده است. در HR Market شرکت‌هایی که دارای خدمات و محصولات منابع انسانی هستند می‌توانند از پنل اختصاصی خود برای معرفی منابع استفاده کنند و در ۱۵دسته‌بندی مختلف نیازهای شرکت‌ها در این حوزه دیده شده است.

۲۶ میلیون بار ارسال رزومه در یک سال اخیر
در بخش ابتدایی این رویداد هم مقداد ولایی یکی دیگر از هم‌بنیان‌گذاران جاب ویژن به معرفی محصولات این شرکت پرداخت و گفت: گروه جاب‌ویژن یک اکوسیستم منابع انسانی است که محصولات متنوعی دارد که تمام اجزای آن شناخته شده نیستند. جاب ویژن، کندو، نمایشگاه کار و میرانا چهار عضو گروه جاب ویژن هستند.جاب ویژن پلتفرم کاریابی آنلاین که ۷۳هزار سازمان و ۴میلیون نفر از خدمات آن استفاده کرده‌اند.
طبق گفته او ۲۶ میلیون بار ارسال رزومه در یک سال اخیر در جاب ویژن ارسال شده است و صد هزار استخدام از طریق جاب ویژن در سال اخیر صورت گرفته است.

او ادامه داد: معطوف به تهران نبوده‌ایم و هم اکنون ۴۳۱۱۸ موقعیت شغلی در ۶۰۸ شهر از ۳۲ استان در پلتفرم جاب ویژن فراهم است‌. در واقع جاب ویژن محدود به سطوح خاص نیست و از کارگر ساده تا مدیران ارشد بازار را پوشش می‌دهد.س هم بازار جاب ویژن ۵۷درصد است. رشد ۱۰ برابری در همه شاخص‌ها در طول یک سال بخشی از اتفاقاتی است که تیم جاب ویژن آن را فراهم کرده است.
ولایی در بخش دیگری از صحبت‌های خود به موضوع شفاف‌سازی داده‌ها در بازار اشاره کرد و گفت: ما داده‌های بازار کار را با هدف قدمی در جهت شفافیت منتشر کردیم. مثل گزارشی که با همکاری رصدخانه مهاجرت راجع به مهاجرت منتشر کردیم یا گزارش تاثیر کرونا بر کسب‌وکارها، از سوی دیگر نگاه ویژه به استخدام معلولان هم در جاب ویژن از هدف‌های مهم ما در سال‌های فعالیت جاب‌ویژن بوده است.
او در ادامه به استفاده از هوش مصنوعی در جاب ویژن پرداخت و گفت: ما دانش‌بنیان نوع یک هستیم چون کاملا فناوری ما مبتنی بر هوش مصنوعی است و بزرگترین صفحه شرکتی لینکدین را در بین تمام شرکت‌های ایرانی داریم.
ولایی در بخش معرفی محصولات گروه جاب ویژن به معرفی عضو دوم این گروه یعنی «کندو» پرداخت و کندو را راهکار نرم‌افزاری منابع انسانی معرفی کرد که کاربران آن منابع انسانی سازمان‌ها هستند. کندو شامل ماژول‌های مدیریت فرآیند جذب و استخدام، آموزش سازمانی و نبض‌سنج است.
او در ارتباط با نمایشگاه کار هم توضیح داد تا کنون ۵ دوره نمایشگاه کار برگزار شده و ۱۳ دوره نمایشگاه کار شریف و دو دوره نمایشگاه کار اصفهان هم برگزار شده است که امکان ملاقات بی‌واسطه با کارفرمایان را فراهم کرده است.
او میرانا را هم سرویس هد هانتینگ و راه حلی برای جذب نیروهای رده بالا برای سازمان‌ها معرفی کرد که دسترسی به تمامی دیتابیس‌های تخصصی را برای استخدام مدیران ارشد مهیا کرده است.او عضو پنجم و محصول جدید جاب ویژن را اچ آر مارکت معرفی کرد و گفت: در حال حاضر جاب ویژن با بیش از ۷۰ هزار سازمان و ۱۵۰ هزار متخصص منابع انسانی در ارتباط است و محصول HR Market دقیقا در همین راستا به بازار عرضه شده است. در واقع این محصول به عنوان بستری برای معرفی خدمات یا محصولات جامعه منابع انسانی توسعه پیدا کرده‌ است.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.