فینوداد با فاوا رضوی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

شرکت فناوران نوآور سداد (فینوداد) به‌عنوان مرکز نوآوری بانک ملی و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی (فاوا رضوی) باهدف ارائه خدمات نوآور و تسهیل‌کننده به زائرین حرم امام رضا (ع) تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش فاواپرس به نقل از روابط‌عمومی مرکز نوآوری بانک ملی ایران (فینوداد)، تفاهم‌نامه همکاری شرکت فینوداد و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی در خصوص همکاری مشترک راه‌اندازی آکادمی فناوری نوین، سرمایه‌گذاری روی استارتاپ‌ها، هدایت و تجمیع تراکنش‌ها، زنجیره تأمین، طرح جامع زائر و همکاری‌های دیگر به امضای مدیران عامل شرکت فینوداد و سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی رسید.

امیرحسین شبیری مدیرعامل فینوداد در این زمینه اظهار کرد: «این تفاهم‌نامه باهدف فعال‌سازی توانمندی بانک ملی در حوزه ارائه خدمات با رویکرد فناوری مالی به آستان قدس و استفاده از بازار و ظرفیت‌های بالقوه و بالفعلی که در آستان وجود دارد امضا شده است. مجموعه فینوداد به‌عنوان مرکز نوآوری بانک ملی باهدف تزریق نوآوری فین‌تکی به سازمان‌ها، ارگان‌ها، شرکت‌ها و نهادهای مختلف با پشتوانه بانک ملی فعالیت می‌کند، ‌ آستان قدس نیز به‌عنوان یکی از سازمان‌های مهم کشور که با سی میلیون زائر ارتباط دارد، درواقع با این هدف ما تصمیم گرفتیم که یک سری خدمات خاص مبتنی بر فناوری و نوآوری را از سمت بانک ملی به آستان قدس ارائه بدهیم.»

او در ادامه بیان کرد: «قطعاً راه‌اندازی سوپراپلیکیشن خدمات‌دهی به زائرین حرم رضوی، همکاری در حوزه‌های فناوری مانند هوش مصنوعی و بلاک‌چین در دستور کار طرفین است و ان‌شاءالله که تجربهٔ بهتری را بتوانیم با همکاری با آستان برای زائرین حرم رضوی به همراه بیاوریم که یک تجربه لذت‌بخش با سفر به مشهد را داشته باشند و بتوانند سرویس‌های بهتر و متنوع‌تری را دریافت بکنند.»

فاواپرس / فینوداد با فاوا رضوی تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد

در ادامه، مهرداد تقی‌زاده حریریان مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی (فاوا رضوی) نیز درباره این تفاهم‌نامه گفت: « این تفاهم‌نامه در راستای همکاری و مشارکت هر دو مجموعه در حوزه‌های دانشی و فناوری‌های مالی، بیمه و خدمات قابل‌ارائه دو شرکت منعقد شده است. در خصوص خدمات نوآورانه امید است از ظرفیت‌های زیرساخت، نرم‌افزاری و… هر دو مجموعه جهت توسعه و ارائه خدمات با سطح بالاتر به مشتریان و شرکت‌های دریافت‌کننده خدمات، استفاده شود. چشم‌اندازی بهتر در خصوص ایجاد و تعریف پروژه‌های در ارائه خدمات به مشتریان هر سطح از خدمت متصور هستیم.»

او ادامه داد: «در خصوص ارائه خدمات به زائرین محترم امام رضا (ع) برنامه توسعه‌ای از قبیل ایجاد خدمات منحصر‌به‌فرد به زوار از لحظه تصمیم جهت شرفیاب شدن به شهر مقدس مشهد، تهیه برنامه سفر، حضور در شهر مشهد و دریافت خدمات مورد انتظار و لازم و بازگشت به مبدأ در دستور کار باتوجه‌به ظرفیت‌های طرفین قرار داده شده است.»

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات رضوی در پایان خاطرنشان کرد: « مواردی از قبیل راه‌اندازی آکادمی تخصصی مشترک طرفین، بررسی و سرمایه‌گذاری در استارت‌آپ‌ها، ایجاد باشگاه مشتریان منحصربه‌فرد طرفین، توسعه محصولات نوآورانه از موارد سرفصل این تفاهم‌نامه است که باتوجه‌به تأیید طرفین در دستور کار قرار دارد.»

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.