مرکز نوآوری بانک ملی ایران برگزار می‌کند / وبینار آنلاین آشنایی با مدل‌های کسب‌وکار فین‌تک

مرکز نوآوری بانک ملی چهارشنبه ۱۳ دی‌ماه وبینار آنلاین آشنایی با مدل‌های کسب‌وکار فین‌تک را ویژه علاقه‌مندان به حوزه فین‌تک و فعالان اکوسیستم فناوری و نوآوری، برگزار خواهد کرد.

فاواپرس: فین‌تک‌ها موتور محرکه نوآوری در صنعت خدمات مالی شناخته می‌شوند. در حقیقت فین‌تک را می‌توان تکاملی در خدمات مالی دانست که به واسطه پیشرفت فناوری‌ها و نیز تغییر انتظارات مشتریان، در دسترس بودن منابع مالی و افزایش حمایت از سوی دولت و نهادهای نظارتی شکل گرفته است. در قرن حاضر، هزاران استارتاپ فعال در حوزه فین‌تک، در فضایی رقابتی، راه‌حل‌های جدیدی را در زمینه خدمات مالی ارائه می‌دهند. از طرفی، با گسترش و ظهور کاربردهای جدید فناورانه، انتظارات کاربران نیز در حال تغییر است. بنابراین، تازه‌واردان و حتی غول‌های فناوری در این حوزه برای پاسخگویی به نیازهای در حال تغییر کاربران میبایست یک مدل کسب‌وکار نوآورانه اتخاذ کنند.

اکنون، به واسطه ظهور فناوری‌های پیشرفته‌ای همانند بلاکچین و هوش مصنوعی، پنجره فرصت جدیدی برای فین‌تک‌ها فراهم شده است تا از پتانسیل‌های این فناوری‌ها در مدل‌های کسب‌وکار خود بهره ببرند. در دوره حاضر، ضمن بیان داستان غول‌های فناوری حوزه فین‌تک در سراسر دنیا، منطق درآمدزایی و بوم مدل‌های کسب‌وکار آن‌ها به عنوان الگو و نمونه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

جزییات سرفصل‌ها

سرفصل‌های این دوره عبارتند از:

  • آشنایی با غول‌های فناوری دنیا در حوزه فین‌تک
  • مدل‌های کانواس فین‌تک‌ها
  • منطق درآمدزایی فین‌تک‌های منتخب
  • نقاط اشتراک و تفاوت‌های مدل‌های کسب و کار فین‌تک
  • خدمات و ابزارهای فین‌تک‌ها

در این دوره به بیان داستان شکل‌گیری غول‌های فناوری بزرگ دنیا همچون گافا، عل‌پی، وی‌چت‌پی و منطق درآمدزایی و بوم مدل کسب‌و‌کار آن‌ها پرداخته می‌شود. این وبینار با تدریس نسیم عشقی، مدرس و محقق کارآفرینی و کسب‌و‌کار روز چهارشنبه ۱۳ دی ماه ساعت ۱۰:۰۰ الی ۱۳:۳۰ برگزار می‌شود.

فاواپرس / نسیم عشقی / مرکز نوآوری بانک ملی ایران برگزار می‌کند / وبینار آنلاین آشنایی با مدل‌های کسب‌وکار فین‌تک

دانشجویان و علاقه‌مندان به حوزه فین‌تک، فعالان اکوسیستم فناوری و نوآوری، کسانی که به دنبال فرصت‌های کسب‌وکار هستند از طریق این لینک می‌توانند ثبت‌نام کنند. همچنین مخطبان راه پرداخت با استفاده از کد تخفیف Finodad می‌تواند از ۵۰ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.