به گزارش روابط عمومی آیتول، روز سه شنبه ۲۱ دی ماه، آیتول (itoll) پس از گذشت سه سال از ارائه سرویسهای تجمیعشده خودرو، از هویت جدید برند خود رونمایی کرد. آیتول این اتفاق را از طریق شبکههای اجتماعی خود اطلاعرسانی کرد.
معرفی هویت جدید برند آیتول و در کنار آن تغییر وبسایت و اپلیکیشن این برند، آغازی است برای خلق تجربهای نو برای کاربران تا با وبسایت و اپلیکیشنی کاربرپسندتر از خدمات آیتول استفاده کنند.
آیتول که در سال ۱۳۹۷ با تمرکز بر سرویسهای تجمیعشده عوارض خودرو فعالیت خود را آغاز کرد، پس از گذشت تنها سه سال از فعالیت خود، با توسعه و افزایش تنوع خدمات و سرویسهای خود به پلتفرمی مطرح در حوزه سرویسهای تجمیعشده خودرو تبدیل شده است.
در حال حاضر آیتول بیش از ۱۰ سرفصل خدماتی شامل بیمه شخص ثالث، بیمه موتور، بیمه بدنه، عوارض خودرو، معاینه فنی، ترخیص خودرو، تعویض پلاک، تعمیرگاه آیتول، مشاوره حقوقی و تعویض روغن را پوشش میدهد.
با توجه به توسعه خدمات آیتول و با ایجاد تغییر در استراتژیهای بازاریابی این برند شناختهشده استارتاپی، مدیران ارشد این برند تصمیم به خلق هویتی جدید برای آیتول گرفتند. در نتیجه پس از شش ماه تلاش و برنامهریزی، در کنار انجام فعالیتهایی چون تحقیقات بازار، افزایش تعامل با مخاطبان هدف، بررسی مجدد و دقیق عواملی که بر شکلدهی احساس مخاطب نسبت به برند تاثیرگذار هستند و…. به هویت جدید برند آیتول رسیدند.
آیتول علاوه بر ارائه خدمات خودرویی بر بستر وب، از طریق اپلیکیشن نیز به کاربران اندروید و iOS سرویس ارائه میدهد و اپلیکیشن جدید این برند علاوه بر امکان دانلود مستقیم از طریق وبسایت آیتول، از طریق کافه بازار، مایکت و گوگلپلی برای کاربران اندروید و از طریق سیباپ و آیاپس برای کابران iOS قابل دانلود و نصب است.