اولین واکنش سجاد غریبی به حواشی برخورد با مارتین فورد + ویدیو

چند وقتی است که یک چهره ی اینستاگرامی به نام سجاد غریبی که هیکل عجیب و غریبش برای او لقب «هالک ایرانی» را به دنبال داشته، یک رالی رجزخوانی اینترنتی با مارتین فورد (Martyn Ford) را آغاز کرده است.

سجاد غریبی در قالب یک ویدیو استوری به حواشی ایجاد شده در برخورد با مارتین فورد در پیج اینستاگرام خود پاسخ داد.

چند وقتی است که یک چهره ی اینستاگرامی به نام سجاد غریبی که هیکل عجیب و غریبش برای او لقب «هالک ایرانی» را به دنبال داشته، یک رالی رجزخوانی اینترنتی با مارتین فورد (Martyn Ford) را آغاز کرده است. بر خلاف سجاد غریبی که چهره ی شناخته شده ای در عرصه مبارزه نیست، مارتین فورد با فیزیک مناسب و قد و قامت دو متری و تجربیات فراوانش در MMA و فیتنس و نیز به لطف فیلم های بلاک باستری که در آن ها ایفای نقش کرده، یک چهره بین المللی به شمار می آید.

اولین واکنش سجاد غریبی به حواشی برخورد با مارتین فورد

به هر ترتیب در ماه های اخیر و پس از کل کل های فراوان قرار شد تا مبارزه ی فورد و غریبی در روز ۱۳ فروردین ۱۴۰۱ در ورزشگاه ۲۰ هزار نفری O2 برگزار شود. دو روز پیش هم این دو برای اولین بار در دبی با یکدیگر رو به رو شدند و به رسم ورزش های مبارزه ای رخ به رخ مقابل هم قرار گرفتند و چشم در چشم هم دوختند.

تا این جای کار همه چیز تقریباً عادی به نظر می رسید (البته به جز تفاوت قدی عجیب دو نفر و برتری قدی فورد.) اما بعد غریبی در حرکتی نسبتاً کمیک سعی کرد فورد را هل بدهد در حالی که وی سر جایش ثابت بود و تکان زیادی نمی خورد. کمی بعد اما فورد با یک هُل غریبی را نقش بر زمین کرد.

اولین واکنش سجاد غریبی به حواشی برخورد با مارتین فورد

از آن زمان بود که رسانه های خارجی و داخلی شروع کردند به دست انداختن سجاد غریبی و او را فریبکار و فتوشاپی نامیدند. حتی روزنامه جام جم، امروز ۸ اسفند در بالای عکسی از سجاد غریبی تیتر زد: «واسه پوله، واسه پوله.» احمد ایراندوست نیز در ویدیویی که همراه مهران غفوریان منتشر کرد، به سجاد غریبی کنایه زد.

بعد از این اتفاق مصطفی هاشم زهی، مدیر برنامه های سجاد غریبی در مصاحبه ای ضمن رد ادعای فتوشاپی بودن بدن غریبی گفت این را شاید در مورد کسی که فقط عکس از خودش منتشر کند بشود گفت ولی ویدیوهای قدیمی تر سجاد نیز موجود است. او در توجیه هیکل کوچکتر غریبی نسبت به برخی ویدیوهایش گفت: «او در دوران اوجش ۱۸۷.۵ کیلو وزن داشته و برای مسابقه و چابک شدن این وزن را به ۱۳۰ کیلوگرم رسانده است.»

اولین واکنش سجاد غریبی به حواشی برخورد با مارتین فورد

او همچنین در خصوص امکان انصراف سجاد غریبی از رو در رو شدن با مارتین فورد گفت: «با شناختی که از سجاد دارم زمانی که غیرت و حیثیتش در معرض خدشه دار شدن قرار بگیرد، از جانش مایه می گذارد و سجاد پیروز این میدان خواهد بود.»

وی همچنین گفت که مسئولان برگزار کننده پیش از رو در رویی این دو ورزشکار صحبت ‌هایی با سجاد غریبی کرده و او را این طور توجیه کرده بودند که در این رو در رویی به هیچ عنوان نباید با هم درگیر شوند ولی زمانی که فورد با سجاد دیدار کرد، به صورت ناجوانمردانه ضربه غافلگیرانه ای به وی زد و او هم که انتظار آن را نداشت، آمادگی کافی برای حفظ تعادل خود را نداشت و بر زمین افتاد.

پس از این اتفاق هالک ایرانی هم واکنش نشان داد و یک لایو اینستاگرامی منتشر کرد و در آن توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه مشاهده می کنید.


خبرهای مرتبط

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.