در هر ثانیه یک یک خدمت گردشگری توسط علی بابا فروخته می‌شود

شرکت سفرهای علی بابا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد طی هفته گذشته در روز هشتم اسفند ماه ۱۴۰۰ از رکورد هر ثانیه یک خدمت گردشگری عبور کرده است.

در شرایطی که به نظر می‌رسد بسیاری از مردم همچنان به دلیل شرایط موجود کرونایی در کشور به رفتار سفر خود در گذشته بازنگشته‌اند، شرکت سفرهای علی بابا اعلام کرد که در روز هشتم اسفند با فروش ۱.۳۴ خدمت گردشگری در هر ثانیه، به یکی از اهداف بلندمدت خود دست یافته است.

مجید حسینی نژاد، بنیان‌گذار و مدیرعامل علی بابا دراین‌باره می‌گوید: ما پس از گذراندن سال ۹۹ و عبور از بحران کرونا، در ابتدای سال مهم‌ترین هدف خود در سازمان را فراهم آوردن زیرساخت برای فروش یک خدمت در هر ثانیه تبیین کردیم. در این مسیر بیش از هزار نفر در طول سال و در واحدهای مختلف سازمان تلاش کردند تا هر یک به اهداف تعیین‌شده برسند که برآیندش شد همین موضوعی که در ابتدای سال بسیار سخت‌گیرانه هدف‌گذاری شده بود.

او روز هشتم اسفند ماه ۱۴۰۰ را یک روز تاریخی در صنعت گردشگری کشور توصیف کرده و اعلام کرده که آنها قصد دارند به شعار «توانمندسازی جامعه برای تجربه شایسته سفر» بیشتر از همیشه برسند: خوشحالیم که امروز علاوه بر جابجایی این رکورد که بخش اول این شعار را پوشش می‌دهد، در این هفت سال به‌عنوان رهبر بازار، به کیفیت در تجربه سفر تأکید کرده‌ایم تا جایی که امروز انتظارات مردم به طرز چشمگیری از ارائه خدمات در این صنعت بالا رفته است.

حسینی نژاد در ادامه صحبت‌های خود تاکید کرده که قطعا با بهتر شدن شرایط کرونایی در کشور، به‌زودی اهداف بزرگتری در علی بابا پیاده سازی خواهد شد و هدف مجموعه رسیدن به آنها خواهد شد.

طبق آماری که علی بابا منتشر ساخته، در روز هشتم اسفند ماه، بیش از ۱۱۶ هزار خدمت گردشگری در علی بابا به ثبت رسیده است. در این میان به دلیل همپوشانی با روز پیش‌فروش بلیط قطار برای تعطیلات نوروز، این محصول نقشی جدی در این رکورد روزانه را به خود اختصاص داده است. پرواز داخلی، هتل داخلی، پرواز خارجی، اتوبوس، هتل خارجی و تور در رتبه‌های بعدی تعداد فروش در این روز خاص قرار داشته‌اند.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.