مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد به تعویق افتاد

مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد پس از مصدوم شدن برخی از ورزشکاران به تعویق افتاد.

مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد پس از مصدوم شدن برخی از ورزشکاران به تعویق افتاد. هالک ایرانی و ترسناک ترین مرد جهان قرار بود دوم آوریل مصادف با سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ در سالن The O2 در لندن با هم مبارزه کنند اما این دو و طرفدارانشان باید ۴ هفته بیشتر صبر کنند و این مبارزه اکنون به ۳۰ آوریل مصادف با ۱۰ اردیبهشت موکول شده است.

این دو اولین بار در ماه جاری در دبی با هم روبرو شدند که جنجال های زیادی در پی داشت. چندین سلبریتی دیگر نیز قرار است در روز مسابقه سجاد غریبی و مارتین فورد با هم روبرو شوند؛ از جمله جیمی اوهارا بازیکن سابق تیم فوتبال تاتنهام و جیک فینچمن و تئو کمپبل ستارگان سابق سریال ریالیتی شو Love Island.

در بیانیه ای که توسط سازمان دهندگان این مسابقات منتشر شده، چنین آمده است: «به خاطر مصدومیت ها، ستارگان ورزشی و سلبریتی هایی که قرار بود مسابقه دهند اکنون فرصت بیشتری برای آماده سازی دارند تا رینگ شاهد حضور رقبای آماده مبرازه در بهترین وضعیت ممکن باشد».

مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد به تعویق افتاد

فورد سال هاست که با غریبی درگیری لفظی داشته و اولین پیشنهاد مبارزه با هالک ایرانی را در سال ۲۰۱۸ ارائه داده بود. بعد از اتفاقاتی که در دبی افتاد، بسیاری از هالک ایرانی خواستند از این مسابقه کناره گیری کند اما ظاهراً وی با درخواست های رسمی برای کناره گیری از مبارزه با مارتین فورد نیز مخالفت کرده است. بعد از تغییر تاریخ مبارزه، مارتین فورد در ویدیویی اینستاگرامی گفته است که علیرغم تغییر تاریخ مبارزه، رقیب ایرانی اش همچنان خواهان مبارزه با اوست.

فورد در این ویدیو می گوید :«به او این انتخاب داده شده که کنار بکشد اما او نمی خواهد کنار بکشد. او صد درصد مطمئن است که می خواهد مبارزه کند. پس به من اعتماد داشته باشد و بدانید که مبارزه نمایشی در کار نخواهد بود. او خوب می داند وارد چه مبارزه ای شده است و سی ام آوریل شبی به یاد ماندنی خواهد بود. شما را آنجا می بینم».

سجاد غریبی نیز در ماه های اخیر در شبکه های اجتماعی فعال بوده و بارها از تمرینات خود ویدیوهایی در حساب اینستاگرامی اش منتشر کرده است. در این ویدیوها شاهد تمرینات خاص و گاه عجیب و غریبی از سجاد غریبی هستیم که شامل کار با وزنه، مشت زنی و البته زدن تخته چوبی به شکم است.

در شرح یکی از این تمرینات، غریبی نوشته است:

چیزی برای باختن ندارم. وقتی کسی چیزی برای از دست دادن ندارد خیلی خطرناک است. برای مبارزه بی تابم. شدت ضربات به حدی بالاس که من با درد شدید می خوابم. تمام تمرینات در این ماه شامل تحمل ضربه و قدرت ضربات هست اون انگلیسی دلقک اگه با میله ده کیلویی اولین ضربه به شکمش برخورد کنه با برانکارد خارج میشه به هیچ وجه نمیتونه اما من سخت تلاش میکنم برای آبروی ایران مرغ همسایه همیشه غازه تو این جنگ من تنها هستم مشکلی نیست مسئولیت که از مسابقه ی بزرگ تاریخی هیچ اسپانسری به عهده نگرفتند باز مهم نیست مهم اینه که مردم عزیزم در کنار هستن و بخاطر عشق ملت تمام تلاش می کنم.

پیش از این نیز تمریناتی از سجاد غریبی در حال مبارزه با چند نفر و ضربه زدن به دیوار نیز دیده شده بود.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.