استارتاپ تاندوری که پیش از این تجربه دو راند جذب سرمایه را از سرمایهگذاران فرشته (افراد حقیقی) داشته، از جذب سومین راند سرمایه خود از طریق شرکت سرمایهگذاری پرشیافاند خبر داد.
سید امیرحسین شبیری، مدیرعامل پرشیافاند درباره اصلیترین دلایل پذیرش تیمها در جذب سرمایه با توضیح درباره جزئیات این روند، گفت: «داشتن تیم منسجم، محصول متناسب بازار و پتانسیل مقیاس پذیری از مهمترین دلایل پرشیافاند برای جذب تیم است، به همین خاطر استارتاپهایی که شرایط گفته شده را داشته باشند به منظور درخواست سرمایهگذاری می توانند به وبسایت پرشیافاند مراجعه کنند.»
همچنین صالح جواهری، مدیرعامل و هم بنیانگذار استارتاپ تاندوری در پاسخ به این پرسش که چرا این استارتاپ تصمیم به جذب سرمایه گرفته است، گفت: «تمرکز تاندوری تا به امروز، ارائه دورههای آنلاین آشپزی و شیرینیپزی، با هدف کمک به توسعه فردی و تسهیل شروع کسبوکارهای خانگی و مستقل بوده است.»
جواهری در ادامه گفت: «در سالهای ۱۳۹۹و ۱۴۰۰، بیش از هزار زن خانهدار، توانستند با دورههای تاندوری، کسبوکار مستقل و شخصی خود را راه اندازی کنند. هدف ما نیز از این جذب سرمایه، گسترش حوزههای فعالیت مشاغل خانگی و ورود به سایر حوزههای خلاقیت و کسبوکارهای خانگی است.»
او در ادامه توضیحات خود در خصوص علت انتخاب وی سی به عنوان سرمایهگذار گفت: «تاندوری تاکنون موفق به دو مرحله جذب سرمایه از سرمایهگذار فرشته شده است که یکی از این سرمایهگذارها با ورود پرشیافاند از هیئت مدیره و ترکیب سهامداران خارج شد. با توجه به اهمیت این مقطع از فعالیتهای تاندوری و نیاز به سایر منابع غیر مالی مانند، منتورینگ و استفاده از تجربیات سایر کارآفرینان در مسیر مقیاس، تصمیم گرفتیم تا از ویسی جذب سرمایه کنیم.»
ایده منحصر به فرد، مهمترین جذابیت برای جذب سرمایه
علی مجاهد نیز که پیش از این به عنوان سرمایهگذار فرشته با استارتاپ تاندوری همکاری داشته است، در مورد این همکاری گفت: «هدف و دیدگاه خلاقانه تیم تاندوری در کنار شناخت درست از پرسونای مخاطب منجر به سرمایهگذاری ما بر این استارتاپ شد، چراکه ما به دنبال ایده و اجرایی منحصر به فرد بودیم به گونهای که بتواند برای کاربران مفید باشد.»
در پایان این نشست همکاری، جواهری به مهم ترین نکات برای سرمایهگذار در طی جلسات ارائه اشاره کرد و گفت: «اولین و مهمترین نکته، صداقت تیم کارآفرین و پیدا کردن گفتمان مشترک با سرمایهگذار است.»
هم بنیانگذار استارتاپ تاندوری همچنین گفت: «ما و پرشیافاند، دغدغههای مشترکی همچون، تسهیل فرآیند آموزش برای مدرسین، هنرآموزان و همان طور کمک به گسترش کسبوکارهای خانگی داشتیم. این موضوع در کنار حجم بازار مناسب و داشتن ارزش پیشنهادی صحیح، قطعا در تسهیل روند جذب سرمایه تاثیرگذار است.»