مشخصات گوشی تسلا و زمان عرضه آن

شاید برای شما عجیب باشد که بدانید، تسلا به صنعت ساخت گوشی‌های هوشمند هم وارد شده و قرار است یک گوشی هوشمند به نام Pi را روانه بازار کند.

شاید برای شما عجیب باشد که بدانید، تسلا به صنعت ساخت گوشی‌های هوشمند هم وارد شده و قرار است یک گوشی هوشمند به نام Pi را روانه بازار کند. در ادامه به مشخصات گوشی تسلا و زمان عرضه آن می پردازیم.

تخمین تاریخ انتشار گوشی هوشمند تسلا

برخی گمانه‌زنی‌ها تاریخ انتشار خوش بینانه ای را برای عرضه این گوشی در سال 2022 مطرح کرده اند؛ اما ما توئیت اخیر ماسک را به عنوان مدرکی در نظر می‌گیریم که نشان می دهد این شایعات صرفاً خیال‌پردازی هستند. اما از شواهد پیداست که این گوشی تا سال 2023 به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی تسلا

قیمت گوشی تسلا

به نظر شما قیمت گوشی Pi تسلا چقدر است؟ با توجه به مشخصاتی که برای این گوشی ذکر شده احتمالاً قیمت این گوشی هوشمند مدرن بالای 1500 دلار خواهد بود.

مشخصات و امکانات گوشی جدید تسلا

اینترنت ماهواره‌ای: سرویس اینترنت فضایی اسپیس ایکس، Starlink، رابطه نزدیکی با تسلا دارد (الون ماسک مدیرعامل هر دو است). حتی این پتانسیل وجود دارد که تلفن تسلا به تأمین مالی تسخیر مریخ کمک کند، هدفی که این شرکت از زمان تأسیس به دنبال آن بوده است. اما آنها باید راهی بیابند تا نه تنها آنتن های حجیم تلفن های ماهواره ای را پنهان کنند، بلکه خدمات خوبی را از چنین دستگاه کوچکی تضمین کنند. یکی از تئوری هایی که در این زمینه مطرح است ای بود که این گوشی ها در همه جاهایی که حداقل یک خودروی تسلا به شعاع چند کیلومتری تردد می کند، آنتن دهی دارند.

شارژ خورشیدی: تسلا پنل های خورشیدی و وسایل نقلیه تولید می کند، بنابراین این ایده دور از ذهنی نیست. بعید است که این گوشی فقط به انرژی خورشیدی متکی باشد، اما می‌تواند یک قاب با برند تسلا داشته باشد که مقداری شارژ خورشیدی را امکان‌پذیر می‌کند.

کنترل خودرو: در حال حاضر یک اپلیکیشن تسلا برای تلفن‌های همراه در دسترس است که می‌تواند عملکردهای اصلی خودرو را انجام دهد. قفل کردن/باز کردن قفل ماشین، کنترل پخش رسانه و احضار خودرو از جمله این قابلیت ها هستند. مطمئناً این اپلیکیشن به طور پیش فرض در گوشی جدید تسلا نصب شده است که تنها به دارندگان خودروهای تسلا سرویس دهی می کند. ا

عکاسی نجومی: تلفن‌های فعلی از هوش مصنوعی و دوربین‌های قدرتمند برای کمک به عکاسی از آسمان شب استفاده می‌کنند. این قابلیت را به فوکوس فرازمینی اسپیس ایکس اضافه کنید که پس از عرضه این گوشی،دستگاهی خواهید داشت که می تواند عکس های فوق العاده ای از اجرام نجومی بگیرد.

استخراج کریپتو: شنیده‌های دیگر حاکی از این است که شما می توانید با این گوشی، ارز دیجیتال استخراج کنید. ماسک در گذشته در مورد ارزهای رمزنگاری شده عمومی صحبت کرده است، بنابراین غیرمنطقی نیست که فرض کنیم او بخواهد این قابلیت را در یک گوشی جاسازی کند. در حالی که امروز بیت کوین محبوب تر است اما احتمالا ماسک دوج کوین محبوب خود را ترجیح می دهد. شایعه شده است که گوشی تسلا سکه جدیدی به نام MarsCoin استخراج می کند (نامی که خود ماسک درباره آن توییت کرده است).

پشتیبانی Neuralink: ایده ارتباط کامپیوترها با مغز هنوز علمی تخیلی است اما Neuralink یکی از شرکت هایی است که روی آن کار می کند. آنها می گویند که اولین ایمپلنت عصبی را طراحی کرده اند که به شما امکان می دهد کامپیوتر یا دستگاه تلفن همراه را هر کجا که می روید کنترل کنید. شما می توانید تنها با فکر کردن به موضوعی، یک دستور به کامپیوتر خود بدهید. آیا این ایده برای اولین بار در گوشی هوشمند تسلا نمایان می شود؟

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.