زمان انتشار بازی فیفا 23 و آخرین اخبار در مورد جزییات آن

طرفداران بازی‌های فیفا از هم اکنون منتظر رونمایی از نسخه جدید فیفا 23 هستند. در ادامه به پیش بینی زمان انتشار بازی فیفا 23 و آخرین اخبار در مورد جزئیات آن می پردازیم.

جزییات زیادی از بازی فیفا 23 هنوز به بیرون درز نکرده اما نمی توان انتظار تغییرات زیاد نسبت به فیفا 22 را در این نسخه داشته باشیم. شرکت سازنده در مورد انتشار سالانه FIFA فرمول را تغییر زیادی نمی دهد و معمولاً در پائیز هر سال، نسخه های جدید از بازی فیفا منتشر می شوند.

تاریخ انتشار فیفا 23

فیفا 23 چه زمانی منتشر می شود؟ در حال حاضر، ما به طور قطع نمی دانیم، اما انتظار می رود تاریخ انتشار FIFA 23 در اواخر سپتامبر تا اوایل اکتبر سال 2022 باشد.

در چند سال گذشته، بازی‌های فیفا در دو هفته آخر سپتامبر یا در دو هفته اول اکتبر منتشر شده‌اند. این دوره چهار هفته ای تقریباً یک ماه پس از پایان پنجره نقل و انتقالات تابستانی است و ما انتظار داریم FIFA 23 در بازه زمانی مشابهی منتشر شود.

شایعات و اخبار فیفا 23

تام هندرسون، یکی از صاحب نظران صنعت گیم و بازی که به طور منظم اطلاعاتی را در مورد نسخه های آینده به اشتراک می گذارد، گزارش داده که FIFA 23 قرار است برای اولین بار مسابقات جام جهانی فوتبال مردان و زنان را به نمایش بگذارد.

علاوه بر این، هندرسون ادعا می کند که چندین لیگ فوتبال زنان قرار است به طور کامل معرفی شوند. تاکنون، سوپرلیگ زنان FA، لیگ ملی فوتبال زنان، Frauen-Bundesliga و D1 Arkema همگی قرار است در نسخه جدید بازی فیفا حضور داشته باشند. طبق گزارش ها، فناوری به کار رفته در ساخت فیفا 23 نیز بهبود یافته و گیمرها اکنون می توانند از دوربین های استادیوم برای ثبت انیمیشن های بازیکنان استفاده کند.

پلتفرم‌های فیفا 23

FIFA 23 برای کنسول های Xbox Series X|S، PS5 و PC منتشر خواهد شد. پشتیبانی از نسل قبلی PS4 و Xbox One هنوز تایید نشده اما بسیار محتمل است. فیفا قبلاً روی نینتندو سوییچ ظاهر شده بود و احتمالاً FIFA 23 را روی سوییچ خواهیم دید اما مشخص نیست که طرفداران نینتندو چه نوع تجربه ای خواهند داشت.

تریلر FIFA 23

انتظار می‌رود تریلر فیفا 23 در جولای 2022 رونمایی شود. این تریلر بر اساس تریلر سال گذشته فیفا است.

ما این راهنما را با آخرین اطلاعات منابع رسمی به روز نگه می داریم، بنابراین فعلاً موارد فوق را با کمی نمک مصرف کنید.

عکس کاور فیفا 23

هنوز عکس کاور تائید شده ای برای این نسخه منتشر نشده و انتظار می رود عکسی از کریم بنزما یا محمد صلاح بر بر روی جلد آن نقش ببندد.

فاواپرس / Fifa 23 / بازی فیفا 23

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.