آموزش مسدود کردن افراد در پیام‌رسان اینستاگرام

پیام مستقیم شخصی که در اینستاگرام دنبال نمی‌کنید یا در لیست مخاطبین شما نیست در بخش درخواست‌های پیام ظاهر می‌شود. درخواست‌های پیام قبل از اینکه در لیست چت شما ظاهر شوند باید پذیرفته شوند. از سوی دیگر، پیام های افرادی که در اینستاگرام دنبال می‌کنید، مستقیماً به لیست چت شما می‌روند.

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که پیام‌های ناخواسته زیادی در پیام‌رسان این شبکه اجتماعی دریافت می‌کنند و این موضوع شما را آزار می‌دهد؛ با فاواپرس همراه باشید تا با نحوه مسدود کردن افراد در پیام رسان اینستاگرام آشنا شوید.

فاواپرس / آموزش مسدود کردن افراد در پیام‌رسان اینستاگرام

به گزارش فاواپرس، اینستاگرام برای جلوگیری از ارسال پیام توسط اشخاص ناشناس به سایر کاربران، قابلیت مسدود کردن پیام را معرفی کرد. برای این کار مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

  1. برنامه اینستاگرام را باز کنید.
  2. به پروفایل خود بروید.
  3. روی سه خط افقی در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید.
  4. به تنظیمات بروید.
  5. روی گزینه Privacy ضربه بزنید.
  6. به گزینه Messages زیر تب Interactions بروید.
  7. در زیر تب افراد دیگر، روی Others در اینستاگرام ضربه بزنید.
  8. در برگه Deliver requests to گزینه Don’t receive requests را علامت بزنید.

در حالی که اکثر کاربران درخواست‌های پیام را نادیده می‌گیرند، دیدن یک نظر توهین‌آمیز یا آزاردهنده هرازگاهی می‌تواند ناخوشایند باشد. این جایی است که ویژگی بلاک وارد عمل می‌شود زیرا با محدود کردن پیام‌های مستقیم به افرادی که دنبال می‌کنید مشکل را برطرف می‌کند. دیگران بلافاصله از ارسال هر پیامی منع می‌شوند، خواه این یک نظر دوستانه در مورد استوری شما باشد یا یک اظهارنظر آزاردهنده.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.