سومین نشست مدیران عامل هلدینگ‌های آی‌تی بانک‌های کشور برگزار شد

سومین نشست مدیران عامل هلدینگ‌های آی‌تی بانک‌های کشور 29 خرداد برگزار شد.

به گزارش واحد روابط عمومی و برندینگ فناپ، سومین نشست مدیران عامل هلدینگ‌های آی‌تی بانک‌های کشور 29 خرداد برگزار شد.

این نشست به میزبانی مجموعه فناپ و با هدف طرح مسائل، چالش‌ها و فرصت‌های مشترک این شرکت‌ها برگزار شد. شهاب جوانمردی، مدیرعامل فناپ در این‌باره گفت: «فناپ در حاشیه این نشست گزارشی از عملکرد دستاوردها، برنامه‌ها و ظرفیت‌های اجرایی خود ارائه داد که خوشبختانه مورد توجه حاضران قرار گرفت و انشالله زمینه توسعه همکاری‌های فی‌مابین فراهم خواهد شد».

او ضمن اشاره به ظرفیت‌های مشترکی که در مجموعه فناپ و دیگر شرکت‌های حاضر در این نشست برای اجرای پروژه‌های مشترک و طرح‌های کلان وجود دارد، گفت: «باید با آسیب‌شناسی تجارب گذشته و شناسایی فرصت‌های پیش رو، سیاست “اتحاد رقبا” برای حل چالش‌های بزرگ کشور که به مدد دانش و تجربه اندوخته در این شرکت‌ها قابل حل هستند تقویت شود. در کنار آن چاره‌جویی و اشتراک مساعی برای رفع معضلات و چالش‌های مشترک شرکت‌ها از جمله سرفصل‌های دیگر نتایج برگزاری چنین نشست‌هایی خواهد بود.

دکتر جوانمردی در ادامه گفت: «در تلاش هستیم تا انسجامی به این جلسات بدهیم، شاید در قالب یکی از تشکل‌های ذیل نظام صنفی رایانه‌ای یا اتاق بازرگانی، امکان ساماندهی این مجموعه فراهم شود؛ اما مهم‌تر از شکل ساختاری آن، این است که در واقع بتوان مسائل و موضوعات مشترک بین شرکت‌ها را مطرح کرد و راهکاری برای حل مسائل این حوزه ارائه داد و گامی در راستای توسعه‌ فرصت‌های تجاری و پاسخ به نیازهای اساسی مرتبط در کشور برداشت».

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.