اولین اجرای حامد سلطانی بعد فوت همسرش با حالی متفاوت

حامد سلطانی، مجری برنامه اعجوبه‌ها که مدتی به دلیل فوت همسرش و فرزندش از قاب تلویزیون دور بود، شب گذشته با چهره‌ای متفاوت در برنامه‌ای زنده حاضر شد.

حامد سلطانی مجری برنامه اعجوبه ها که چندی پیش در غم از دست دادن همسر و فرزندش به سوگ نشسته بود، با اجرایِ ویژه برنامه‌‌ در آستان خورشید در کاظمین، به تلویزیون برگشت. مجری جوان سلام صبح بخیر که همیشه اجراهایش بسیار سرزنده بود، این بار با چهره ای مغموم و ناراحت در قاب تلویزیون ظاهر شد و برنامه را در حالی بر روی آنتن برد که گذراندن غمی بزرگ و مصیبتی عظیم در چهره اش نمایان بود. حامد سلطانی در بحبوحه برنامه در مورد امتحانات و مصیب های زندگی صحبت کرد.

چهره متفاوت حامد سلطانی بعد از فوت همسر و فرزندش

حامد سلطانی مجری تلویزیون برنامه قدیمی در آستان خورشید ویژه‌ شهادت امام جواد (ع) را به صورت زنده از شهر کاظمین روی آنتن صداوسیما برد.

اولین اجرای حامد سلطانی بعد فوت همسرش با حالی متفاوت

مجری برنامه اعجوبه ها که به تازگی در سانحه رانندگی همسر و فرزندِ خود را از دست داده است، در مورد مصیبت‌هایی در زندگی متحمل شده گفت:

همه ما تو زندگیامون مدام و مداوم درگیر ابتلائات و امتحانات هستیم، هر کسی به نحوی، هر کسی به شکلی و کیه که ندونه همه این ابتلائات و امتحانات برای رشد بشر، برای رشد انسانه و چی از این قشنگتر و چی از این بهتر که خدا با نعمت اهل بیت معصومین ما رو متنعم کرده، برای اینکه بعضی وقت ها به خودمون تلنگر بزنیم، به خودمون نهیب بزنیم که سخت‌ترین امتحانات رو ائمه معصومین کشیدن و مگر رنجی بالاتر از رنجی که آنها متحمل شدن هست.

صحبت های حامد سلطانی نشان از پیوند عمیق او با اهل البیت و الگو قرار دادن آنها در زندگی را دارد، این مجری جوان چندی پیش در مراسم ختم همسر و فرزندش صحبته‌ایی را عنوان نموده و بیان کرده بود که همسرش کنیز امام حسین (ع) بود و در این راه او را دنبال خود می کشید.

زندگی‌نامه حامد سلطانی

حامد سلطانی متولد 13 شهریور 1367 در مشهد مجری تلویزیون است که اجرای برنامه اعجوبه‌ها، میدون، سلام صبح بخیر و… را بر عهده داشته و در زمینه کارگردانی و مستند سازی نیز فعالیت می کند. او چند سال پیش با خانم فائزه صفری ازدواج کرد و دارای یک دختر به نام فاطمه سلما و یک پسر به نام محمدمهدی بود. متأسفانه مجری برنامه اعجوبه ها در 13 خرداد 1401 در سانحه تصادف همسر و پسر یک سال و نیم خود را از دست داد و خودش و دختر 8 ساله اش مصدوم شدند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.