گسترش فعالیت اسنپ در حوزه فروش بلیت

اسنپ قصد دارد برای رفاه مردم و همچنین حمایت از جامعه فرهنگی و هنری کشور، فعالیت خود را در حوزه فروش آنلاین رویدادها به‌خصوص سینما، کنسرت و تئاتر گسترش دهد.

اسنپ قصد دارد برای رفاه مردم و همچنین حمایت از جامعه فرهنگی و هنری کشور، فعالیت خود را در حوزه فروش آنلاین رویدادها به‌خصوص سینما، کنسرت و تئاتر گسترش دهد. امکان خرید بلیت با سرویس اسنپ تیکت برای کاربران سوپراپ اسنپ پیش از این نیز ممکن بوده اما قرار است تنوع آن افزایش یابد.

با تغییرات کلان اقتصادی و مهاجرت کسب‌و‌کا‌‌رهای آفلاین به فضای تجارت الکترونیک و آنلاین شدن آن‌ها، نحوه فروش بلیت رویدادها و رزرو خدمات فرهنگی، هنری، ورزشی و سرگرمی هم تغییر کرد.

در سال‌های اخیر با وجود همه‌گیری بیماری کرونا در سراسر دنیا و تاثیر محسوس پاندمی روی این بازار شاهد رشد 18.4 درصدی فروش آنلاین بلیت از سال 2017 تا 2022 در دنیا بوده‌ایم.

شرکت اسنپ به‌عنوان پیشرو درحوزه کسب‌و‌کا‌‌رالکترونیک قصد دارد برای رفاه مردم و همچنین حمایت از جامعه فرهنگی و هنری کشور، فعالیت خود را در این حوزه گسترش دهد. از این رو فروش آنلاین رویدادها به‌خصوص سینما، کنسرت و تئاتر در سوپر‌اپلیکیشن اسنپ به کاربران ارایه خواهد شد.

فاواپرس / رضا ماهرنیا، مدیر اجرایی اسنپ تیکت:‌ گسترش فعالیت اسنپ در حوزه فروش بلیت



در این رابطه رضا ماهرنیا، مدیر اجرایی اسنپ تیکت نوید خبر‌های خوبی در حوزه فروش بلیت‌های تئاتر و کنسرت به علاقمندان این حوزه داده و گفت: پس از تجربه موفق ارائه و فروش رویدادهای ورزشی و سرگرمی در سال گذشته، در سال جاری قصد داریم به رویدادهایی مثل سینما، تئاتر و کنسرت بیشتر بپردازیم. در حقیقت تلاش داریم با تمرکز روی این بخش و با همکاری فعالان این حوزه، خدمات و امکانات متنوعی را در مجموعه اسنپ تیکت فراهم کنیم.

او در خصوص رویکرد و ابعاد فعالیت اسنپ تیکت اظهار داشت یکی از رویکردهای این سرویس در مورد برگزاری و استفاده از رویدادهای یاد شده، فاصله گرفتن از تمرکز ارائه خدمت در پایتخت و سعی در افزایش ابعاد بازار رویدادهای موسیقی و سینمایی در کل کشور است. موضوعی که به اعتقاد ماهرنیا با ارائه خدمات آنلاین و تسهیل فرآیند خرید، با امکاناتی مثل پرداخت اعتباری (پرداخت در آینده) و اطلاع‌رسانی به موقع در ابعاد وسیع قابل اجرا خواهد بود.

وی همچنین در خصوص مزیت رقابتی اسنپ تیکت گفت: «یکی از مزیت‌های رقابتی اسنپ تیکت زیرساخت فنی مناسب آن است. این مزیت به‌صورتی است که در لحظه میلیون‌ها نفر می‌توانند از این سایت خرید کنند و در رویدادهای مهم امکان پاسخگویی به تمامی کاربران را داریم و به‌اصطلاح سایت Down نمی‌شود. با توجه به تجربه large-scale اسنپ در این سال‌ها، تمهیداتی برای این موارد اندیشیده شده است که به افزایش کیفیت تجربه خرید کاربران منجر می‌شود.»

ماه‍‌رنیا در ادامه به‌عنوان یکی دیگر از مزیت‌های اسنپ، به پتانسیل ارزشمند این سوپر‌اپ در داشتن جامعه مخاطب وسیع در سراسر ایران و امکان گسترش بازار فعالان این حوزه اشاره کرد.

اسنپ تیکت از فعالان بخش‌های سینما، کنسرت، تئاتر و همه رخدادهای فرهنگی، هنری و آموزشی دعوت می‌کند تا برای همکاری با این اپلیکیشن یا ارائه هرگونه پیشنهاد، از طریق واتس‌اپ یا تماس با شماره 09303049836 ارتباط برقرار کنند.

 



 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.