پذیرش دوج کوین توسط بورینگ کمپانی

بورینگ کمپانی شرکت حمل‌ونقل زیرزمینی ایلان ماسک که در حال ساخت تونل‌های خود است، به‌زودی به کاربران سیستم حمل‌و‌نقل لاس وگاس اجازه می‌دهد تا هزینه سفر خود را با استفاده از دوج کوین پرداخت کنند.

طبق گزارش‌هایی که درباره این خبر منتشر شده، امکان پرداخت از طریق دوج کوین در روز جمعه، یعنی یک روز پس از آغاز به کار ایستگاه جدید بورینگ کمپانی در مرکز همایش لاس وگاس، در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

هرچند این خبر هنوز به طور رسمی توسط شرکت متعلق به ایلان ماسک تایید نشده، اما او، در پاسخ به توییت کاربر دیگری که به این خبر اشاره کرده بود، از اضافه شدن این قابلیت حمایت کرد. علاوه بر این، DogeDesigner، طراح گرافیک بنیاد دوج کوین، ویدیویی را با بیش از 13 هزار فالوور خود به اشتراک گذاشت که نحوه پرداخت هزینه سفر خود از طریق BitPay به شکل ارز دیجیتال را نشان می‌دهد.

ایستگاه جدید، در زیر مجموعه تفریحی «ریزورتس ورلد لاس وگاس» واقع شده و اولین ایستگاه تاسیس شده در این مسیر زیرزمینی تقریبا 46 کیلومتری محسوب می‌شود. همچنین مسیر زیرزمینی لاس وگاس در مجموع 55 ایستگاه خواهد داشت. مسافران با استفاده از این سیستم زیرزمینی، می‌توانند با استفاده از خودروهای تسلا (که توسط رانندگان هدایت می‌شوند) در لاس وگاس جابجا شوند.

فاواپرس / ایلان ماسک دوج کوین

حمایت دوباره ایلان ماسک از دوج کوین

این اولین باری نیست که ایلان ماسک و شرکت‌هایش، از رمزارز دوج‌کوین حمایت کرده‌اند. اوایل سال جاری میلادی نیز، ماسک اعلام کرده بود که تسلا برای خرید برخی کالاهای خود از دوج کوین پشتیبانی می‌کند. این امر باعث افزایش 25 درصدی قیمت توکن Dogecoin در آن زمان شد.

با این وجود، ماه گذشته، یک سرمایه‌گذار با شکایت 258 میلیارد دلاری از ایلان ماسک، او را به ایجاد یک شرکت هرمی برای برای حمایت از این ارز دیجیتال متهم کرد. به دنبال این شکایت، ایلان ماسک هم اعلام کرد که به خرید دوج کوین و حمایت از آن ادامه خواهد داد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.