افشای اطلاعات جدید در مورد عشق جدید جرارد پیکه

«دوست خاص» جرارد پیکه که بعد از اعلام جدایی اش از شکیرا پس از ۱۲ سال زندگی مشترک و دو فرزند، با وی دیده شده، از قبل با میلان و ساشا، فرزندان مشترک پیکه و شکیرا، آشنا شده و آن ها را می شناسد.

به گزارش فاوا پرس، این اطلاعات جدید در مورد عشق جدید جرارد پیکه توسط لارا فا و لورنا واسکز در پادکستی با عنوان ماماراتزی فاش شده است، جایی که این دو خبرنگار یکشنبه گذشته در مورد جزییات این رابطه افشاگری کرده اند. گفته می شود که جرارد پیکه و دو فرزندش به Balloon World Cup رفته و در آنجا دو فرزند پیکه با یک دختر بلوند ۲۲ ساله آشنا شده اند، دختری با لباس های مشکی که با بچه های پیکه خوش و بش نیز کرده است.

فاواپرس / افشای اطلاعات جدید در مورد عشق جدید جرارد پیکه

آن ها همچنین مدعی شده اند که این زن که تنها حرف اول اسم کوچکش مشخص شده (c) در کمپانی شخصی جرارد پیکه به نام Kosmos کار می کند. این دو خبرنگار همچنین گفته اند اینکه در رسانه های دیگر گفته می شود این زن مرموز دست راست جرارد پیکه در شرکتش است نیز صحت ندارد زیرا او تنها یکی از کارکنان این شرکت بوده و اخیراً با بزرگ شدن شرکت، به جمع کارمندان اضافه شده است.

فا و واسکز تصریح کرده اند که هم پیکه و عم عشق جدیدش سعی می کنند یک رابطه کاری بسیار معمولی داشته و به ندرت در محل کار با هم صحبت و مراوده دارند. همچنین گفته می شود که جرارد پیکه شنبه گذشته رأس ساعت ۸:۲۰ دقیقه صبح از سفر خود همراه با این دختر بلوند به دبی به فرودگاه ال پرات بازگشته است.

بر اساس اطلاعاتی که توسط یکی از کارکنان فرودگاه مذکور فاش شده، مدافع بارسلونا در بخش بیزینس کلاس هواپیمایی امارات این سفر خود را انجام داده و عشق تازه اش نیز او را همراهی می کرده است. در همین پادکست ماماراتزی در اوایل ژوئن گذشته بود که خبر جدایی جرارد پیکه و شکیرا برای اولین بار فاش شد، اتفاقی که چند روز بعد رخ داد و مدافع بارسلونا و خواننده کلمبیایی از پایان رابطه خود بعد از ۱۲ سال خبر دادند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.