ارایه بسته ترکیبی با تخفیف ویژه توسط همراه اول به مناسبت اعیاد قربان و غدیر

اپراتور اول به‌مناسبت دهه ولایت (عید قربان تا غدیر)، یک بسته ترکیبی با تخفیف ویژه به مشترکان دایمی، اعتباری و انارستان خود ارایه کرد.

مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» بسته ترکیبی ده روزه ۲ گیگابایت اینترنت + ۲۰۰ دقیقه مکالمه (درون شبکه و ثابت) با قیمت ۱۰۰۰۰ تومان را خریداری و فعال کنند. این بسته ترکیبی به مناسب اعیاد قربان و غدیر ارائه شده و تمامی مشترکین همراه اول می‌توانند از آن استفاده کنند.

همراه اول اما فقط برای دارندگان سیم کارت‌های عادی خود بسته‌های ویژه در نظر نگرفته و برای دارندگان سیم کارت‌های انارستان نیز بسته‌هایی را برای این اعیاد در نظر گرفته است. آنطور که همراه اول گزارش داده دارندگان سیمکارت‌های انارستان نیز می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۶۷۱ مربع» بسته ترکیبی ده روزه ۲ گیگابایت اینترنت + ۲۰۰ دقیقه مکالمه (درون شبکه و ثابت) با قیمت ۸۵۰۰ تومان را خریداری و فعال کنند.

این بسته‌های ترکیبی از بامداد روز یکشنبه ۱۹ تیر تا پایان روز دوشنبه ۲۷ تیرماه قابل خرید و استفاده هستند.

امکان فعالسازی بسته از طریق اپلیکیشن «همراه من» نیز فراهم شده و امکان فعالسازی همزمان این بسته‌ با سایر بسته‌های مکالمه، اینترنت و ترکیبی وجود دارد. در واقع آنطور که همراه اول گزارش داده کاربران می‌توانند این بسته‌ها را در کنار بسته‌های کنونی خریداری کنند و اطمینان خاطر داشته باشند که حجم مصرفی آنها در ابتدا از این بسته‌های جدید کاسته خواهد شد.

بسته‌های ترکیبی همراه اول برای عید قربان و غدیر در نظر گرفته شده و ارائه این بسته‌های ترکیبی باعث می‌شود که کاربران بتوانند در ایام تعطیلات این دو عید، از خدمات بهتری بهره‌مند شوند. این بسته ترکیبی از همین امروز در دسترس کاربران قرار گرفته و کاربران می‌توانند تا فردا آنها را فعال و از خدمات ویژه این بسته‌ها بهره‌مند شوند. تمامی کاربران همراه اول مشمول این بسته‌های تخفیفی خواهند بود.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.