آیا ناسا آب و هوای زمین را دستکاری می‌کند؟

برخی از تصاویر جدید ماهواره‌ای به دستکاری آب و هوا توسط ناسا و دولت‌های مختلف اشاره دارد که می‌تواند آینده زمین را به خطر بیندازد.

آیا این یک توطئه بزرگ است یا ناسا واقعا به دستکاری آب و هوا زمین می‌پردازد؟ احتمالا بسیاری از مردم با ادعای دستکاری آب و هوا موافق هستند و می‌دانند که شواهد درست در مقابل ما قرار دارد؛ در حالی که عده‌ای دیگر فکر می‌کنند که ما به دنبال توطئه‌ای بزرگ هستیم!

فصل طوفان‌های کارائیب، امسال سر و صدای زیادی به پا کرد و حوضه «آب و هوا» را به موضوعی داغ در جهان تبدیل کرد.

صدمات فاجعه باری در دریای کارائیب مشاهده شد؛ جایی که تمام جزایر توسط قدرت باورنکردنی طبیعت صدمه دیدند. اما سوال اصلی این است: آیا این اتفاق فقط زیر سر مادر طبیعت است یا داستان وحشتناک‌تری پشت پرده پنهان شده است؟

چندین دهه است که «تئوری‌های توطئه» در مورد کنترل و دستکاری آب و هوا در اینترنت دست به دست می‌شود و یکی از محبوب‌ترین موضوعات به دخالت دولت‌ها در اقلیم جهانی اشاره دارد.

آنچه زمانی به عنوان پدیده‌ای غیر قابل کنترل تلقی می‌شد، امروزه به لطف پیشرفت‌های مهندسی در یک دهه اخیر به انسان اجازه می‌دهد که به کنترل آب و هوا بپردازد: در نتیجه با شمشیری دوطرفه طرف هستیم که هم می‌تواند به سیاره ما کمک کند یا آن را بسوی نابودی سوق دهد.

مهندسی آب و هوا (اقلیم) که عموما به عنوان «مهندسی ژئوتکنیک» و «مداخله آب و هوایی» شناخته می شود، مداخله‌ای عمدی با مقیاس بزرگ در سیستم آب و هوایی زمین با هدف کاهش گرمایش نامطلوب زمین است.

خب، بهتر است به سراغ اصل مطلب برویم. شواهد مربوط به دستکاری آب و هوایی کجاست؟ کجا می‌شود با چشمان خودمان ببینیم که اقلیم زمین درحال کنترل است؟

به تصاویر زیر توجه کنید:

فاواپرس / آیا ناسا آب و هوای زمین را دستکاری می‌کند؟

تصویر بالا مربوط به سواحل آفریقا است. تغییر آب و هوا برای بشریت به واقعیت تبدیل شده است، اما به نظر می‌رسد که ما عملا قادر به کنترل آن نیستیم. مگه نه؟

فاواپرس / آیا ناسا آب و هوای زمین را دستکاری می‌کند؟

تصویر از سواحل استرالیا است. این تصویر نشان می‌دهد که اوضاع چقدر می‌تواند بد شود. تصویر بالا به خوبی بر ادعای دین ویگینتون، نویسنده رسانه Wakeup-World و دیوید وولف جامعه عمل می‌پوشاند: «تغییرات شدید در تراکم ابرها، تحت تاثیر فرکانس‌های رادیویی»

این تصویر سواحل کالیفرنیا را نشان می‌دهد. به الگوی بیش از حد منظم ابرها توجه کنید! شاید زمان آن رسیده که پروژه‌های دستکاری آب و هوا را متوقف کنیم؛ قبل از اینکه اقلیم زمین برای همیشه بهم بریزد.

فاواپرس / آیا ناسا آب و هوای زمین را دستکاری می‌کند؟

فاواپرس / آیا ناسا آب و هوای زمین را دستکاری می‌کند؟دو تصویر از سواحل غربی آفریقا

فاواپرس / آیا ناسا آب و هوای زمین را دستکاری می‌کند؟

دستکاری آب و هوا در سواحل اسپانیا. ما در حال تغییر سیستم آب و هوایی زمین هستیم و این موضوع عاقبت خوشی برای انسان ندارد.

فاواپرس / آیا ناسا آب و هوای زمین را دستکاری می‌کند؟

تصویری دیگر از سواحل آفریقا. باز هم شاهد الگوهای عجیب و دستکاری شده از ابرها هستیم.

به گفته دین وینینگتون که گزیده‌ای از صحبت‌های متخصص «Fox9 News» را نقل می‌کند، مناطق ساحلی آفریقا، ناحیه‌ای محبوب برای عملیات‌های ژئوتکنیک است. اگرچه رسانه‌های جریان اصلی از وقایع مذکور به عنوان نتیجه‌ی «گرد و غبار» در هوا یاد می‌کنند: در حال حاضر، بیشتر خلیج مکزیک و بخش‌هایی از دریای کارائیب، دمایی بیشتر از دمای معمول اقیانوس‌ها دارند که معمولا به توسعه مناطق گرمسیری ختم می‌شود. اما آنقدر گرد و غبار و هوای خشک در اتمسفر وجود دارد که طوفان‌ها را قبل از شروع، سرکوب می‌کند.

«دِین» در تصویر بالا نشان می‌دهد که انتقال فرکانس رادیویی، چگونه می‌تواند پراکندگی ابرها را تغییر دهد. این موضوع، نتیجه‌ی «پاشیدن فلزات سنگین، رسانای الکتریکی و سمی» است. حالا کافیست بخاطر بیاوریم که ما در این شرایط نفس می‌کشیم!

فاواپرس / آیا ناسا آب و هوای زمین را دستکاری می‌کند؟

آیا هارپ (HAARP) (برنامه پژوهشی یونوسفر فعال با فرکانس بالا) واقعا مسئول تغییرات آب و هوایی است؟ در تصویر بعدی، «دِین» به وضوح نشان می‌دهد که دسته مرموزی از ابرها در نزدیکی یک ایستگاه HAARP تشکیل شده که الگوی نامتعارف و غیرطبیعی دارد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.