لعیا زنگنه و رامین پرچمی بعد از 28 سال در کنار هم

بازیگران معروف سریال به یاد ماندنی در پناه تو که سالها پیش از شبکه دوم سیما پخش می شد، باز هم کنار هم قرار گرفتند.

لعیا زنگنه و رامین پرچمی بازیگران محبوب و مشهور سریال در پناه تو دوباره در کنار یکدیگر قرار گرفتند.

سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده یکی از پر بیننده ترین سریال های تلویزیون است که سال 74 برای اولین بار از شبکه دو سیما پخش شد. در پناه تو داستان دختری به نام مریم افشار با بازی لعیا زنگنه است که در پی یک تصمیم اشتباه با رامین با بازی رامین پرچمی ازدواج می کند و زندگی مشترکشان با چالش های زیادی مواجه می شود.

حالا بعد از 28 سال لعیا زنگنه و رامین پرچمی بازیگران محبوب و مشهور سریال در پناه تو دوباره در کنار یکدیگر قرار گرفتند و خاطره این فیلم نوستالژی را برای بسیاری از بینندگان زنده کردند. د

فاواپرس / لعیا زنگنه و رامین پرچمی بعد از 28 سال در کنار هم
لعیا زنگنه و رامین پرچمی بعد از 28 سال در کنار هم/ عکس از شکیبا درویش

یکشنبه 19 تیرماه لعیا زنگنه بازیگر مشهور سینما و تلویزیون در پنجمین اکران مردمی فیلم «بی‌صدا حلزون» به میزبانی بهرنگ دزفولی‌‌‌زاده حضور یافت و بعد از سال های طولانی با رامین پرچمی دیدار نمود. بازیگر سریال پدر با دیدن رامین پرچمی ابراز خوشحالی نمود و گفت بی معرفت کجایی؟ لعیا زنگنه بعد از 25 سال این اولین اکران مردمی است که در آن حضور پیدا کرده‌ است.

در پنجمین اکران مردمی فیلم «بی‌صدا حلزون» به میزبانی بهرنگ دزفولی‌‌‌زاده، کارگردان اثر به جز لعیا زنگنه، رامین پرچمی بازیگرانی چون عباس جمشیدی‌فر، زیبا کرمعلی، سیما خضرآبادی، شیدا یوسفی و مه‌لقا می‌نوش بازیگران مهمان و محمد نیکبخت و مجتبی شکری در پردیس سینمایی کوروش حضور داشتند.

فاواپرس / لعیا زنگنه و رامین پرچمی بعد از 28 سال در کنار هم

سریال در پناه تو به کارگردانی حمید لبخنده که سال 74 برای اولین بار از شبکه دو سیما پخش شد، داستان دختری به نام مریم افشاراست که در پی یک انتخاب اشتباه زندگی مشترکش به جدایی می انجامد اما این جدایی سرانجام خوشی برایش در پی دارد و با عشق حقیقی زندگی اش آشنا میشود.

سعید پورصمیمی، ثریا قاسمی، ایرج راد، آزیتا لاچینی، پری امیرحمزه، حبیب دهقان نسب، پارسا پیروزفر، لعیا زنگنه، رامین پرچمی، حسن جوهرچی، سحر زکریا، رزیتا غفاری، شهرزاد عبدالمجیدو… در سریال در پناه تو به ایفای نقش پرداخته اند.

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.