بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ باز هم به تعویق افتاد

تاریخ برگزاری بیست و ششمین دوره نمایشگاه الکامپ که قرار بود پس از تعویق‌های پی‌درپی در مرداد ماه برگزار شود، باز هم تغییر کرد. به نظر می‌رسد علت این امر، مخالفت‌ها با برگزاری الکامپ در دهه اول محرم بوده است.

به گزارش فاواپرس به نقل از ستاد برگزاری الکامپ، با توجه به اعلام شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین المللی تهران، بیست و ششمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در تاریخ جدید خود از 19 تا 22 آبان برگزار می‌شود. پیش از این قرار بود الکامپ از 10 تا 13 مرداد برگزار شود.

ستاد اجرایی ضمن عذر خواهی از تغییر پیش آمده، اعلام کرده دبیرخانه برگزاری نمایشگاه کلیه برنامه‌های جانمایی و اجرایی را طبق روال خود انجام خواهد داد.

گفتنی است پیش از این نصر کشور زمان تعیین شده برای برپایی این نمایشگاه را به دلیل تقارن با دهه اول ماه محرم، در تضاد با شعائر دینی و باورهای مذهبی اعضای این صنف بزرگ دانسته و از تعیین زمان جدید مناسب برگزاری این نمایشگاه، طی روزهای آینده خبر داده بود.

این تغییر چندباره زمان برگزاری الکامپ در حالی رخ داد که نصر تهران 13 تیر ماه با انتشار بیانیه‌ای از قطعی بودن تاریخ برگزاری الکامپ در مرداد و با رعایت شعائر مذهبی خبر داده بود.

گفتنی است این چهارمین تعویق غیرمنتظره نمایشگاه الکامپ است که دفعات قبلی به علت شیوع کرونا تاریخ برگزاری تغییر کرده بود. پس از یک دوره برگزاری مجازی این نمایشگاه قرار بود بیست‌وششمین دوره الکامپ در تیر 1400 برگزار شود. اما موج‌های کرونا موجب تعویق آن به شهریور، سپس بهمن و در نهایت مرداد 1401 شد.

تعویق‌های مکرری که به گفته سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران هزینه‌های سنگینی به شرکت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات تحمیل کرده است.

الکامپ، نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، رایانه و تجارت الکترونیک است که پیش از شیوع کرونا هر سال در تهران و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران زیر نظر شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شد.

 

 

مطالب مرتبط
ارسال یک پاسخ

نشانی رایانامه‌ی شما منتشر نخواهد شد.